توییتر «مقدار زیادی از منابع و زمان» را برای بهبود کشف محتوا برای کاربرانش اختصاص می دهد – چالشی که بدون شک وجود دارد. به دلیل رشد پایگاه کاربر سرویس و افزایش فعالیت توییت، مشکل تر است.
مدیر عامل توییتر، دیک کاستولو، در جمع مخاطبان کنفرانس این هفته گفت که توییتر اکنون بیش از 400 میلیون توییت در روز می بیند، از رقم 340 میلیونی که شرکت در ماه مارس آشکار شد.
CNET نظرات کاستولو را گزارش کرد از کنفرانسی که توسط The Economist برگزار شد:
کاستولو در مورد استخراج دادههایی که جمعآوری میکند تا حدودی پیشروتر بود. او گفت: “نکته جالب در مورد اعداد بزرگ این است که شما روندها و رویدادهای کلان و لحظات شخصی باورنکردنی را دریافت می کنید که در آنها باید تمام راه را برای دیدن چیزها شیرجه بزنید.” او در مورد اینکه چگونه توییتر روی سادهسازی رابط کاربری و نمایان کردن «نبض جهان» با مؤلفه Discovery تمرکز دارد، صحبت کرد.
کاستولو گفت: «ما منابع و زمان زیادی را صرف بهبود آن میکنیم… و از همه سیگنالهایی که ارائه میدهید برای شخصیسازی مؤلفه کشف استفاده میکند.
تویتر اخیراً تعدادی پیشرفت در ارتباط با اکتشاف انجام داده است. در عرض چند هفته ماه گذشته، توییتر تغییراتی را در برگه «Discover» تغییر داد. شامل سیگنالهای شخصیسازی شده، و با راهاندازی شخصیسازی شده دنبال میشود خلاصهای از ایمیلهای Best of Twitter که به صورت هفتگی ارسال میشوند تا به کاربران کمک کنند محبوبترین محتوای شبکه خود را ببینند. (تویتر همچنین پیشنهادات “چه کسی را دنبال کنید” بهبود بخشید ماه گذشته.)
کاستولو همچنین گفت که فعالیتهای تلفن همراه در چندین زمینه از جمله – حداقل یک بار – درآمد تبلیغاتی از دسکتاپ پیشی میگیرد.
ما پلتفرم تبلیغاتی داریم که ذاتاً برای موبایل مناسب است. حتی با وجود اینکه ما پلتفرم تبلیغاتی را قبلاً در وب راه اندازی کرده بودیم، چند هفته پیش شاهد درآمد تلفن همراه در یک روز بیشتر از غیر موبایل بودیم.
این شرکت قبلاً گفته بود که 55 درصد از کاربران فعال تلفن همراه هستند.
من مدتهاست که بر این باور بودم که کلمه “موبایل” یک نام اشتباه است، زیرا، بیایید با آن روبرو شویم، وقتی روی مبل خود مینشینم و نوشیدنی در یک دستم و آی پدم در دست دیگرم مینشینم و سیاتل مارینرز را تماشا میکنم. در حالی که در حال مرور توییتر هستم… من در آن لحظه خیلی «موبایل» نیستم. اما چه به یک کلمه بهتر نیاز داشته باشیم یا نه، به طور فزایندهای مشخص میشود که توییتر دور از دسکتاپ در حال رشد است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.