اعلانیه
اعلانیه

توییتر اکنون از قابلیت «ردیابی نکنید» پشتیبانی می‌کند

همانطور که در حساب توییتر و بیشتر توضیح توسط نیویورک تایمز، توییتر یکی دیگر از ناشران برجسته ای است که از Do Not پشتیبانی می کند. ردیابی.

عملکرد واقعی «ردیابی نشود» از طریق مرورگر انجام شد. در حال حاضر این سیستم برای ناشران داوطلبانه است، که باید درخواست کاربر برای انصراف از کوکی ها یا سایر ردیابی ها را بشناسند و به آن احترام بگذارند. اینترنت اکسپلورر مایکروسافت قابلیت مشابهی را ارائه می دهد.

Chrome در حال حاضر از Do Not Track پشتیبانی نمی‌کند، اگرچه Google گفته است که در آینده این کار را انجام خواهد داد.

Firefox داده‌های نظرسنجی بین‌المللی را منتشر کرد که نشان می‌دهد حضور مشارکت ردیابی نکند به کاربران راحتی بیشتری می‌دهد و اعتماد را به ناشران و دیگران در مقابل ناشرانی که آن را قبول نکرده‌اند افزایش می‌دهد:

ما یک نظرسنجی از بیش از 10000 کاربر فایرفاکس از 140 کشور انجام دادیم و به نتایج جالبی رسیدیم. این نظرسنجی نشان داد که 49٪ از کاربران مورد بررسی معتقدند که با فعال کردن Do Not Track به حریم خصوصی آنها احترام گذاشته می شود، در مقابل تنها 12٪ که بدون تنظیم چنین احساسی دارند. همچنین، این نظرسنجی نشان داد که اعتماد کاربران به مرورگرها، ناشران و تبلیغ‌کنندگانی که از Do Not Track پشتیبانی می‌کنند، افزایش می‌یابد. به زودی جزئیات بیشتر و نتایج نظرسنجی خاص را به اشتراک خواهیم گذاشت.

ممکن است فیس‌بوک برای پشتیبانی از Do Not Track تحت فشار قرار گیرد، اما در حال حاضر این شرکت در مورد این مشکل مادر است. به این دلیل که مدل آن بر اساس ردیابی و داده کاوی است. با این حال، همانطور که داده‌های نظرسنجی فایرفاکس نشان می‌دهد، اگر این گزینه را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد، شرکت امتیازی را با مصرف‌کنندگان به دست می‌آورد.

کنگره هنوز هیچ قانون جامع حریم خصوصی اینترنتی را تصویب نکرده است. با این حال FTC ایالات متحده به اجرای قوانین حفظ حریم خصوصی تحت اختیارات موجود ادامه می دهد. دولت اوباما همچنین یک Consumer (Privacy) صادر کرد ) منشور حقوق که برای ایجاد اجماع و همکاری داوطلبانه بین ناشران و شرکت های فناوری طراحی شده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *