اعلانیه
اعلانیه

تماشای این حیوانات عصبانی که از شکم گرسنه مردم منفجر می شوند به سبک بیگانه

jack_links_jerky_puma

کارمایکل لینچ با چند کار جدید خنده دار برای Jack Links Jerky که نشان می دهد چگونه احساس گرسنگی می تواند خود را به شیوه های عجیب و غریب و سرگرم کننده ای ناخوشایند نشان دهد، منتشر شده است. سه آگهی روی «لحظه‌های خشمگین» تمرکز می‌کنند، آن لحظات ناخوشایند که معده شما چیزی را که نیاز دارد دریافت نمی‌کند و در نتیجه خشم خود را آزاد می‌کند.

در مورد این سه تبلیغ، خشم به شکل پوما، عقاب و سگ است که هر کدام به سبک بیگانه از شکم میزبان خود بیرون می‌آیند. به جز این بیگانگان دوستانه هستند. اغلب. تا زمانی که میزبان‌ها کمی به آنها غذا بدهند.

در یکی از آگهی‌ها، دانش‌آموزی با بیرون آمدن یک پوما از معده‌اش، سخنرانی را مختل می‌کند. در آگهی دوم، عقابی از شکم زنی بیرون می آید که او در هواپیما در انتظار بلند شدن نشسته است. و در آگهی سوم، سگی از شکم مردی در وسط یک جلسه کاری خشک و خسته کننده بیرون می آید.

هر یک از این سه آگهی دارای طنز فوق العاده خشکی است که منعکس کننده ماهیت کوکی برند است. هدف از این کمپین این است که مصرف کنندگان را ترغیب کند تا هر زمان که شروع به احساس گرسنگی کردند، «قسمت وحشی خود را تغذیه کنند». همچنین سعی می‌کند مزایای پروتئین را تبلیغ کند.

«لحظه‌های خشمگین» این هفته به‌صورت آنلاین و در تلویزیون کابلی در کانال‌هایی مانند Comedy Central، ESPN، FX، The Onion، YouTube و موارد دیگر عرضه خواهد شد. کمپین جدید در کنار کمپین به همان اندازه عالی “Messin’ with Sasquatch” اجرا خواهد شد که توسط کارمایکل لینچ نیز توسعه یافته است.

[youtube]http://youtu.be/dfTom4XCAUk[/youtube]

]http://youtu.be/ipfo4MwZ3Cc[/youtube]

]http://youtu.be/WiWfAVCTgq0[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *