اعلانیه
اعلانیه

تلفن فیس بوک؟ زاکربرگ می گوید: «استراتژی اشتباه».

شایعه‌ها آمده و رفته و دوباره آمده است که فیس‌بوک گوشی خود را توسعه خواهد داد. مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس بوک، می گوید، اما این ایده برای این شرکت معنی ندارد.

در مصاحبه‌ای امروز در کنفرانس TechCrunch Disrupt، زاکربرگ به مایک آرینگتون گفت که این کار بیشتر می‌کند. فکر می کنم فیس بوک با دیگران کار کند تا اینکه سعی کند دستگاه خود را بسازد.

زاکربرگ گفت: «این همیشه برای ما استراتژی اشتباه بوده است. “به وضوح برای ما استراتژی اشتباه است”

با فرض اینکه فیس‌بوک یکی را ساخته است – و زاکربرگ به سرعت تاکید کرد که اینطور نیست – فرض کنید شاید 20 میلیون نفر را جذب کند. این ممکن است زیاد به نظر برسد، اما در مقایسه با تمام کاربرانی که فیس بوک در حال حاضر دارد، “سوزن را برای ما حرکت نمی دهد.”

در عوض، زاکربرگ می‌گوید که منطقی است در کارهایی که دیگران با تلفن همراه انجام می‌دهند، از برنامه‌ها گرفته تا دستگاه‌ها، غوطه‌ور شوید.

او گفت: «ما می‌خواهیم سیستمی بسازیم که تا حد امکان عمیقاً در هر دستگاهی که مردم می‌خواهند استفاده کنند یکپارچه شود. مواردی مانند برنامه جدید فیس بوک iOS به فیس بوک اجازه می دهد تا عمیق تر در دستگاه ها و برنامه های اپل برای آن پلتفرم ادغام شود، در حالی که خود فیس بوک می تواند کارهای بیشتری برای کمک به یکپارچگی عمیق اندروید انجام دهد.

آیا موبایل یک اولویت بزرگ برای فیس بوک است؟ می توان گفت که زاکربرگ گفت که این زندگی اوست.

زاکربرگ در پاسخ به سوال آرینگتون گفت: «من اساساً با دستگاه تلفن همراه خود زندگی می کنم. نامه بنیانگذار S1 را می دانید؟ من آن را روی تلفنم نوشتم.”

مقالات مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *