این هفته تعدادی داستان متضاد در مورد ردیابی و حریم خصوصی همراه با استخدام های قابل توجه برای حمایت از تکامل مستمر دارایی های بزرگ اینترنتی به همراه داشت.
“ما همه چیز داریم. آیا به دستههای توییتر وگان در دهکده شرقی نیاز دارید؟ انجام شده. میلیونها آگهی نمایشی به مکانها در شیکاگو ارجاع میدهند؟ انجام شد،» توضیحات محصول توضیح میدهد.
من طرفدار بزرگ Groupon نیستم (از دیدگاه مدل کسب و کار)، اما فکر می کنم که این خرید بسیار هوشمندانه است. هدف قرار دادن معاملات Hyperlocal می تواند ردپای Groupon را گسترش دهد و راه طولانی را برای کمک به اطمینان از پاسخگویی و بازگشت سرمایه برای مشاغل شرکت کننده بالا ببرد.
طبق گفته مایکروسافت، مجموعه بهرهوری Google یک شوخی است – یک پروژه جانبی غمانگیز که در آن Google در زمان خرابی خود مهتاب میگیرد و از شرکتهای ناخواسته بهعنوان خوکچه هندی استفاده میکند – و کسبوکارها دیوانهوار بازی میکنند. بازی گوگل.
Google Apps آنقدر شوخی است که مایکروسافت تصمیم می گیرد یک کمپین آموزشی علیه آن راه اندازی کند و اساساً کسانی را که از آن استفاده می کنند احمق می خواند؟ با آن “استراتژی” موفق باشید.
علاوه بر این، شبکه های تبلیغاتی اعلام کردند که شرکت های اینترنتی پیشرو و شبکه های تبلیغات آنلاین متعهد می شوند که بر اساس فناوری Do Not Track در اکثر مرورگرهای وب اصلی عمل کنند تا کنترل را برای کاربران آسان تر کنند. پیگیری آنلاین. شرکتهایی که تقریباً 90 درصد از تبلیغات رفتاری آنلاین را ارائه میکنند، از جمله Google، Yahoo!، Microsoft و AOL موافقت کردهاند زمانی که مصرفکنندگان کنترل ردیابی آنلاین را انتخاب میکنند، پیروی کنند.
مطمئنم منظورشان خوب است، اما متقاعد نشدهام که این امر باعث ایجاد تفاوت واقعی در حریم خصوصی برای اکثر مصرفکنندگان میشود. همچنین، هنوز مقدار زیادی داده آفلاین موجود است که به آنها رسیدگی نمیشود.
سایتهایی که نمیخواهند کاربران
دزدندتصاویرشان را پین کنند، اکنون میتوانند کد را در سایت خود قرار دهند و کاربران Pinterest دیگر نمیتوانند تصاویر آن سایت را با یک کلیک پین کنند.کاربران Pinterest همچنان میتوانند هر تصویری را از هر وبسایتی ذخیره کنند، و آن را در Pinterest آپلود کنند (هر مقداری را از سایت اصلی حذف میکند) و سپس میتوان آن را به فراموشی دوباره پین کرد.
از آنجایی که پینترست داغ ترین استارت آپی است که همچنان مورد انتقاد منتقدان قرار می گیرد. من می توانم هر دو طرف این بحث را ببینم، اما آیا خشم اینجا را کنجکاو می دانم برخلاف واکنش به SOPA.
این استخدام ضربهای به بینگ است، که برای سهم بازار در برابر گوگل میجنگد، اما بیشتر در برداشتن آن از یاهو موفق بوده است. بازاریابی Bing در مورد این بود که مشتریان را وادار کند تا مارک دیگری را در جستجو امتحان کنند، که تعداد کمی از مردم فکر می کنند خراب است. از سوی دیگر، YouTube برندی است که همه می شناسند و از آن استفاده می کنند، دقیقاً مانند جستجوی Google.
واضح است که Google در حال سرمایهگذاری بسیار بیشتری در YouTube و تبدیل آن به یک جایگزین تلویزیونی مناسب است. به این ترتیب، من متعجبم که YouTube از کسی که تجربه بیشتری با تلویزیون یا حداقل فردی خارج از حباب فناوری داشته است، استفاده نکرده است.
تویتر دو مدیر برجسته Google – Shailesh Rao و Stephen McIntyre – را برای رهبری یک توسعه بین المللی تهاجمی در تبلیغات استخدام کرده است.
بنابراین، پس از سالها و سالها تقریباً هیچ کاری از نظر تبلیغات انجام نداده است، اکنون به نظر میرسد که در انجام همه کاریی که میتواند یکباره است. یک روز تاخیر و یک دلار کم؟
انتظار میرود که موزیلا چهارشنبه برنامههایی را برای فروشگاه برنامههای خود، به نام Mozilla Marketplace، اعلام کند که برنامههای موبایلی را ارائه میدهد که میتوانند به همان اندازه بر روی آیفون، تلفن اندرویدی یا اندروید اجرا شوند. یک دستگاه Windows Phone موزیلا همچنین در حال توسعه گوشی هوشمندی است که در «باغ دیواری» برنامهها، سیستمعاملها و دستگاههایی که اکنون توسط Apple (AAPL)، Google (GOOG)، مایکروسافت، آمازون و تعدادی دیگر کنترل میشوند، قفل نشود.
آیا موزیلا می تواند دوباره این کار را انجام دهد و کاری را که برای مرورگرهای وب انجام داده است تکرار کند؟ مطمئن نیستم. توسعه دهندگان ممکن است در اینجا احساس درد کنند، اما آیا مصرف کنندگان اصلی هستند؟ یا این یک محور ضروری بر اساس فرسایش سهم بازار مرورگر است؟ سوالات بیشتر از پاسخ در اینجا.
وجوه برای ادامه توسعه و ارائه فناوری intent-graph™ همدرنگ Yieldbot یا Publishers (YFP) و Yieldbot ما برای تبلیغکنندگان (راهاندازی شده در جولای 2011) استفاده خواهد شد. YFA) بازار هدف بلادرنگ که در این ماه در آلفا راه اندازی شد. YFP و YFA با هم یک کانال رسانهای ارزشمند با هدف مصرفکننده بیدرنگ ایجاد میکنند که تطابق و عملکرد تبلیغات مرتبطتری را ارائه میدهد.
Yieldbot سرفصلهای زیادی ندارد، اما اگر بتواند چشم انداز خود را دنبال کند، به زودی چیزهای زیادی در مورد آنها خواهید شنید.
من شخصاً علاقه مند به پیشبرد صنعت خود از طریق وبلاگ نویسی، سخنرانی و مشاوره بوده ام. رفتن به خانه برای تمرکز تلاشهایم بر روی محصولی که برای بازاریابهای مدرن ضروری است، گام بعدی واضح در حرفهام بود (از لوئیس گری برای حرکت تشکر میکنم.
من از اضافه شدن آدام سینگر به تیم Google Analytics هیجان زده هستم. داشتن «یکی از خودمان» که از داخل کار میکند میتواند به بهبود محصول کمک کند و برخی از آن مشکلات آشکار را که باعث ناامیدی روزانه میشوند، برطرف کند.
پاتریک والراونز، تحلیلگر JMP Securities میگوید:
“زمانی که گوگل الگوریتم خود را تغییر داد، کسبوکاری که آنها عمومی کردند، اساساً تغییر کرد.” «مدل کسبوکاری که آنها برای تولید محتوا داشتند، دیگر کار نمیکند. پس مدل جدید چیست؟»
وقتی الگوریتم ها حمله می کنند! اینها سوالات درست (و سخت) برای Demand Media هستند. پاسخ فعلی عکسها، ویدیوها، طنز و محتوای اجتماعی بیشتر ممکن است برای مدتی مؤثر باشد، اما همچنان تلاشهایی برای «تعقیب الگوریتم» به نظر میرسد.
انتصاب او در زمان رشد قابل توجهی برای شرکت و فضای هدفگیری مجدد، درخشانترین نقطه در صنعت 200 میلیارد دلاری تبلیغات نمایشی صورت میگیرد. AdRoll در سال 2011 درآمد 400 درصدی داشت و در سال 2012 دوباره این موفقیت را تکرار میکند. AdRoll با بیش از 3500 مشتری فعال، بزرگترین پایگاه مشتری را در بین شرکتهای هدفگیری مجدد دارد.
شرکتهای بیشتر و بیشتری به ارزش هدفگیری مجدد حتی در میان غوغای نگرانیهای مربوط به حفظ حریم خصوصی و ردیابی پی میبرند. با توجه به اینکه شرکتها به دنبال تصاحب سهم بازار و جذب دلارهای تبلیغاتی در حال تغییر هستند، انتظار میرود در این فضا استخدامهای با سابقه بیشتری را مشاهده کنید.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.