اعلانیه
اعلانیه

دو نیروی متضاد در این هفته با بسیاری از شرکت‌هایی که در گذشته زندگی می‌کردند در حال کار بودند در حالی که دیگران به دنبال ادعای آینده بودند.

با استفاده از AudienceView، خرده‌فروشان می‌توانند رفتار آنلاین مصرف‌کنندگان موجود و بالقوه را برای بهینه‌سازی بهتر برنامه‌ریزی رسانه آنلاین و هدف قرار دادن پیام‌های آنها برای رسیدن و حفظ سودآورترین و مرتبط‌ترین بخش‌ها، ردیابی کرده و روند آن را دنبال کنند. . AudienceView داده‌های ناشناس نمونه آنلاین Hitwise از 10 میلیون کاربر در ایالات متحده را با پایگاه‌داده خدمات بازاریابی آفلاین ConsumerView ترکیب می‌کند که بینش‌هایی را از 235 میلیون مصرف‌کننده آمریکایی و 113 میلیون خانواده با بیش از 1000 ویژگی رفتاری مختلف ارائه می‌دهد.

ذخیره‌های عظیم و قدرتمند داده‌های آفلاین در حال ادغام با داده‌های آنلاین هستند. پیشگامان بازاریابی مستقیم سنتی مانند Experian به دلیل ترکیبی از اینرسی و احتیاط در مورد حفظ حریم خصوصی، در انجام این جهش کند بوده اند. بازاریابان باید از این سطح جدیدی از جزئیات هیجان زده شوند که هزینه تبلیغات ناکارآمد را کاهش می دهد.

BrightEdge، سایت پیشرو، پلت فرم جستجو و مدیریت اجتماعی برای شرکت‌های جهانی، امروز اعلام کرد که 12.6 میلیون دلار در دور سری C به رهبری اینتل کپیتال و پیوستن به شرکت‌های موجود جمع‌آوری کرده است. سرمایه گذاران، Battery Ventures، Altos Ventures و Illuminate Ventures.

در پاشنه یک سال بسیار قوی، BrightEdge دور سری C از بودجه را برای کمک به تسریع رشد و گسترش عملیات جمع آوری کرد. سئوی سازمانی فضای داغی است و همه در حال شرط بندی روی این هستند که کدام یک از خدمات اصلی رهبر بازار خواهد شد.

Innovate/Protect مالک دارایی‌های ثبت اختراع است که از Lycos، یکی از بزرگترین وب‌سایت‌های موتور جستجو در نوع خود در اواسط اواخر دهه 1990، با فناوری‌هایی که همچنان حیاتی هستند، به دست آورده است. پلتفرم های جستجوی فعلی اندرو کی لانگ، مدیر اجرایی و مدیر ارشد فناوری Innovate/Protect، مدیر ارشد فناوری سابق Lycos است و توسعه فناوری‌های ثبت شده را رهبری می‌کند.

راستش را بخواهید، من قبلاً هرگز نام Vringo را نشنیده‌ام و پس از بررسی پیشنهادات محصول آنها، فقط می‌توانم فکر کنم که این همه مربوط به دارایی‌های ثبت اختراع و سود احتمالی ناشی از دعوای حقوقی نقض حق اختراع فعلی علیه Google، AOL است، IAC و دیگران تماشای این اتفاقات کمی مایوس کننده است.

“کل مدل شبکه اجتماعی فیس‌بوک، که به کاربران اجازه می‌دهد تا پروفایل‌هایی برای افراد و مشاغل ایجاد کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند، بر اساس فناوری شبکه‌های اجتماعی ثبت شده یاهو است.” در بخشی از شکایت یاهو آمده است.

با ادامه موضوع نقض پتنت، به نظر می رسد که یاهو در حال مبارزه با این استراتژی نامطلوب است. من در قانون ثبت اختراع متخصص نیستم، اما در برخی مواقع نباید این کاری باشد که شما با آن نوآوری انجام می دهید نه اینکه فقط ایده داشته باشید. صرف نظر از احساس شما، این نشانه دیگری است که یاهو در گذشته به زندگی خود ادامه می دهد. همچنین به پوشش Land Marketing ما مراجعه کنید: Yahoo از فیس بوک برای نقض حق ثبت اختراع شکایت می کند، فیس بوک چقدر پرداخت می کند ?

امروز ما از یک گروه بسیار با استعداد از پوستروس در توییتر استقبال می کنیم. این تیم محصولی نوآورانه ساخته است که اشتراک گذاری در وب و دستگاه های تلفن همراه را ساده می کند—هدفی که ما به اشتراک می گذاریم. مهندسان، مدیران محصول و دیگران به تیم های ما خواهند پیوست که روی چندین ابتکار کلیدی کار می کنند که توییتر را حتی بهتر خواهد کرد.

به نظر می رسد توییتر در چندین جهت در یک زمان اجرا می شود. تلاشی جدید و بزرگ در زمینه تبلیغات (مدتها به پایان رسیده است) و اکنون نیز خرید پوستروس انجام شده است. من می دانم که آنها سعی می کنند خود را از یک کمای تجاری ناشی از خود بیدار کنند، اما آیا آنها فقط به دنبال چراغ های عقب هستند؟ همچنین به مختصر Marketing Land ما مراجعه کنید: تویتر پوستر را می خرد، فعلاً آن را زنده نگه می دارد .

چرا این کار را انجام می دهیم؟ تا حدودی به این دلیل که ما متوجه شده بودیم که قبلا هستیم. بسیاری از استارت‌آپ‌هایی که می‌پذیریم ایده‌های خود را کاملاً تغییر می‌دهند، و برخی از آنها واقعاً خوب عمل می‌کنند. Reddit در ابتدا قرار بود راهی برای سفارش غذا در تلفن همراه شما باشد. (این یکایده قابل اجرا در حال حاضر است، اما قبل از گوشی‌های هوشمند چنین نبود.) Scribd در ابتدا قرار بود یک سرویس اشتراک‌گذاری سواری باشد.

یکی از چیزهایی که می شنوید بسیاری از VC ها می گویند این است که آنها روی افراد سرمایه گذاری می کنند. بیشتر اوقات به این دلیل است که آنها سابقه کار دارند، اما گاهی اوقات به سادگی می دانند که بنیانگذاران تیم گان را می کشند و “آن را به کار می اندازند”. Y Combinator با جستجوی بنیانگذاران و کارآفرینان حتی اگر ایده خاصی نداشته باشند، این فلسفه سرمایه گذاری را تصدیق می کند. من این ایده را دوست دارم. آیا شما؟

دانگل جدید پی پال در فروشگاه به معنای واقعی کلمه مثلث مربع، خوب، Square است. درست مانند بقیه، افزونه مثلثی شکل فقط به جک هدفون گوشی هوشمند شما متصل می شود. سپس تاجران می‌توانند با کشیدن کارت‌ها با کارت‌خوان به اندازه انگشت شست، پرداخت‌ها را بپذیرند، یا – و این یک نکته برجسته است – به سادگی از دوربین تلفن هوشمند برای اسکن کارت‌های اعتباری (که توسط Card.io پشتیبانی می‌شود)، اسکن چک‌ها، و غیره استفاده کنند. باید شماره کارت اعتباری را در محل فروش تایپ کنید.

مسلماً دیر یا زود این اتفاق می افتاد. پی پال در حال تبدیل شدن به تلفن همراه است. آنها همچنین برنامه مصرف کننده خود را تحت فشار قرار می دهند که از موقعیت جغرافیایی برای مطابقت دادن مصرف کنندگان با بازرگانان استفاده می کند. این به PayPal اجازه می دهد تا سایر فناوری های پرداخت تلفن همراه، به ویژه NFC را دور بزند. سوال این است که مصرف کنندگان کدام نوع روش پرداخت موبایلی را ترجیح می دهند. برای پول من، کسی که کمترین اصطکاک را داشته باشد برنده خواهد بود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *