اطلاعات بهتر در مورد کمپین ها و رقبا این فرصت را دارد که صنعت تبلیغات دیجیتال را تغییر دهد. بنابراین، سرمایه اولیه برای YieldMetrics و خرید MakeGood توسط Quantcast بسیار اساسی است، دوست.
برای دومین هفته متوالی ارزش انجمن آنلاین را دیدیم زیرا ZURB انجمن طراحی Forrst را خریداری کرد. همچنین اخبار مبتنی بر مکان وجود داشت که FieldTrip معاملاتی را به پیشنهاد خود اضافه کرد و یک شرکت پرداخت تلفن همراه دیگر.
این … بخش بازاریابی است.
این اطلاعات به تبلیغکنندگان، ناشران و شبکههای تبلیغاتی بینشهایی درباره اکوسیستم خود و به همان اندازه مهم رقبایشان میدهد. چه کسی کجا و از طریق چه کانال ها یا واسطه هایی تبلیغ می کند؟ برندها چه دارایی های خلاقانه ای را به کار می گیرند؟ همه دادهها در داشبورد دوستانهای به نام AdRoutes جمعبندی میشوند که بهجای گزارشهای استاندارد ماهانه صنعت، روزانه بهروزرسانی میشود.
باشه، توجه من را جلب کردید. شفافیت و بازخورد در مورد تبلیغات خودتان یک چیز است، اما اینکه بتوانید استراتژیهای تبلیغاتی و داراییهای خلاقانه رقبا را ببینید پنجرهای از هوش رقابتی است که هر بازاریاب میخواهد ساعتها به آن خیره شود.
خوشحالیم که اعلام کنیم که Quantcast، MakeGood، یک شرکت نرمافزاری که بر تطبیق و گزارش کمپینهای تبلیغاتی دیجیتال تمرکز دارد، خریداری کرده است.
ماهیت پیچیدهتر تبلیغات بلادرنگ به این معنی است که تبلیغکنندگان به ابزارهای بهتری نیاز دارند تا موفقیت کمپینهای تبلیغاتی را به درستی درک کنند و نسبت دهند و بودجهشان را بهینه کنند. بخش قابل توجهی از توسعه فناوری تبلیغات بر اتوماسیون و بهینهسازی مرتبط با ارائه برداشتهای فردی متمرکز شده است، اما شرکتکنندگان در صنعت همچنین با پیچیدگی قابلتوجهی در جمعآوری، سازماندهی و تطبیق دادههای کمپین برای شکلدهی یک «دیدگاه واحد از حقیقت» به منظور ایجاد انتقاد مواجه هستند. تصمیمات تجاری.
در میان همه شرکتهای سنجش ترافیک، من همیشه Quantcast را ترجیح میدهم. آنها همیشه درست نیستند اما در تجربه من کمترین اشتباه را دارند. بنابراین من جذب MakeGood (به هر حال نام عالی بیسبال داخلی) به عنوان راهی برای دریافت یک نگاه واقعی به ارائه تبلیغات، مجذوب شدم. ابزارهای شخص ثالث برای اندازه گیری برداشت ها (قابل مشاهده و غیرقابل مشاهده) تقاضای زیادی دارند.
درگیری با هالیوود در زمان حساسی برای فیس بوک رخ می دهد. این شرکت تحت فشار وال استریت برای افزایش درآمد پس از عرضه اولیه سهام خود در ماه مه، در حال رقابت با سایر رسانه های اجتماعی برای سهمی از تخمینی 1.5 میلیارد دلار در سال است که هر استودیو بزرگ برای تبلیغ فیلم در سطح جهانی هزینه می کند
از طاقچه پایین می آید. شکی نیست که فیس بوک یک پلت فرم تبلیغاتی مناسب برای هالیوود باقی خواهد ماند. آنچه این نشان می دهد این است که تخصیص بودجه به فیس بوک در مقابل سایر وسایل نقلیه دیجیتال و اجتماعی (به ویژه توییتر، تامبلر و +Google) ممکن است تغییر کند. مطمئن شوید که شما هم همین کار را میکنید.
لپ تاپ ها برای کار هستند. تبلت ها برای سرگرمی هستند لپ تاپ ها وظیفه گرا هستند (“پایتخت بلغارستان چیست؟”)؛ تبلتها بیشتر اکتشافی هستند («جنیفر لوپز این روزها چه میکند؟»).
بنابراین، هدف ما از izik این بود که محصول جستجوی وظیفهمحور را که همه در رایانههای خود استفاده میکنیم (با نام مستعار 10 پیوند آبی) منتقل کنیم و آن را به محصولی سرگرمکنندهتر و مناسب برای تبلت تبدیل کنیم. این به این معنی است که یک چیدمان غنی از تصویر با ظاهر و تجربه بسیار متفاوت با آنچه که ما در لپ تاپ به دیدن آن عادت کرده ایم.
اگر کویل (درست به خاطر دارید؟ ) و US Weekly یک موتور جستجو ساخت که فکر می کنم ممکن است شبیه izik باشد. در حالی که ارائه جالب است، اما محدود کننده است زیرا مجموعه اطلاعات نسبتا سطحی است. برای من، کشف اطلاعات را ناامید کرد و آن را افزایش نداد. تجربه شما با izik چه بود؟
از 31 ژانویه، Buy.com به Rakuten.com هدایت میشود، که با نام Rakuten Shopping شناخته میشود و تجارت را تنها بهعنوان بازاری انجام میدهد که در آن بازرگانان میتوانند کالاهای خود را برای فروش فهرست کنند. به راکوتن برای هر محصولی که از طریق سایت می فروشد، کمیسیون بپردازید.
Rakuten یک شرکت بزرگ است که چیز زیادی درباره آن نمی شنوید. در اینجا آنها تبدیل Buy.com را به یک نوع بازار شبیه eBay کامل کردند. با توجه به روند فعلی تجارت الکترونیک به سمت تخصص و اشتراک، حرکت جالبی است. همچنین به نظر می رسد هدر دادن فوق العاده یک دامنه شگفت انگیز است.
Index به بازرگانان رده بالا (مانند 50 تاجر بزرگ در کشور) یک نرم افزار یکپارچه ارائه می دهد که به پایانه های نقطه فروش آنها متصل می شود. آنها نیازی به استفاده از سخت افزار جدید ندارند.
از طرف مصرفکننده، شخص میتواند وارد یک فروشگاه شود و از برنامهای از خردهفروش یا از Index برای تعامل با محصول استفاده کند. از این رو، ایندکس امیدوار است که به تاجران داده های بهتر و دقیق تری در مورد هر یک از مشتریان خود برای خدمات بسیار شخصی در فروشگاه ارائه دهد. همچنین یک ادغام اساسی برای تشویق مشتریان به انجام اقداماتی مانند پست کردن اعلام حضور، لایک کردن صفحه فیس بوک یا توییت کردن وجود خواهد داشت.
من فضای پرداختهای موبایلی را از نزدیک تماشا کردهام زیرا باید الگوهای مصرف ما را بهطور چشمگیری تغییر دهد. در حال حاضر رقابت زیادی در این فضا وجود دارد. با این حال، Index با فقدان سخت افزار و جزء اقدامات اجتماعی جذاب است. مورد دوم از نظر من بسیار مهم است، هم از فروش آن به مشاغل و هم در تبلیغ خدمات به مصرف کنندگان.
در صورتی که نام آن را نشنیده اید، Forrst انجمنی برای طراحان و توسعه دهندگان است تا کار خود را به اشتراک بگذارند، بازخورد دقیقی ارائه دهند و دریافت کنند و در کار خود بهتر شوند.
به مرور زمان، ابزارها و برنامههایی را معرفی میکنیم که به اعضای انجمن ما کمک میکند تا بازخورد طراحی دقیقتر و دقیقتری ارائه دهند.
هفته گذشته Adobe Behance را خریداری کرد و این هفته ZURB Forrst را خریداری کرد. شرکتهای ابزار و اپلیکیشن میدانند که جامعه یک دارایی بزرگ است. در حالی که شخصی مانند SEOMoz سال ها طول کشید تا خود را پرورش دهد، به نظر می رسد دیگران مایل به خرید آن از قفسه هستند. این هوشمند است، اما نمیدانم که آیا اولی ارزشمندتر است.
اما آمارهای خصوصی از comScore نشان میدهد که این سه منطقه به کاهش طولانی مدت خود در سال گذشته ادامه دادهاند و در برخی موارد به میزان قابل توجهی کاهش یافتهاند. برای مثال، در نوامبر و دسامبر، در مقایسه با دو ماه مشابه سال قبل، جستجو در ایالات متحده به ترتیب 28 درصد و 24 درصد کاهش یافت، در حالی که پست الکترونیکی 16 درصد و 12 درصد کاهش یافت.
اوه. اعداد جستجو قابل انتظار هستند و در یاهو نیستند! به نظر می رسد متمرکز است، اما شماره نامه ها شوم هستند. نامه یک محصول لنگر است که توجه کاربر را حفظ می کند. آیا Reddit واقعا می تواند به جای یاهو به صفحه اول اینترنت تبدیل شود؟ بعید به نظر می رسد، اما تکه تکه شدن محتوا ممکن است مدل پورتال را کمتر پایدار کند.
ما یک موتور محاسباتی انسانی در زمان واقعی ساختهایم تا به ما کمک کند عبارات جستجو را بهمحض تبدیل شدن به آنها شناسایی کنیم، این پرسشها را برای انسانهای واقعی ارسال کنیم تا مورد قضاوت قرار گیرند، و سپس حاشیه نویسی های انسانی را در مدل های پشتیبان خود بگنجانید.
پس این مقاله فوقالعاده فنی در مورد توییتر در Marketing Biz چیست؟ من به شما می گویم چرا. هر بازاریاب باید به فکر راههایی باشد که میتواند از Amazon Mechanical Turk برای بهبود بهتر محصول، تحقیقات و کمپینهای خود استفاده کرده و ادغام کند. این آسان، ارزان و موثر است.
![]()
FieldTrip روی پسزمینه اجرا میشود و زمانی که اطلاعات جالب و مرتبطی را در مورد مکانهای اطراف شما تشخیص میدهد بهطور خودکار به شما هشدار میدهد. امروز، این شرکت اعلام کرد که با Scoutmob همکاری میکند تا به کاربران FieldTrip در یافتن معاملات بر اساس مکانشان کمک کند.
در حالی که من به محصول دیگر Niantic Labs (Ingress) معتادتر هستم، FieldTrip یک برنامه جالب مبتنی بر مکان است. من FieldTrip را بهعنوان لیگهای کوچک یا محل آزمایش تلاشهای محلی Google میدانم. اضافه شدن Scoutmob مطمئناً اهداف Google را برای ترکیب تلفن همراه، محلی و پیشنهادات تلگراف می کند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.