اعلانیه
اعلانیه

در میان بسیاری از کارهای معجزه آسایی که تیم تبو انجام داده است، اکنون می توانیم این را اضافه کنیم: رکورد بیشترین توییت های مرتبط با ورزش در ثانیه.

این اتفاق دیروز در جریان بازی پلی آف NFL بین تیم Tebow’s Denver Broncos و مدافع قهرمان AFC پیتسبورگ استیلرز رخ داد. اسطوره تبو در این فصل به لطف رهبری تیم در چندین کامبک معجزه آسا در اواخر بازی، همراه با تمایل کوارتربک به زانو زدن و دعا کردن آشکارا در کنار زمین در طول بازی، رشد کرده است. (روشی که اکنون Tebowing نامیده می‌شود، که همچنین به طور رسمی به عنوان یک کلمه در برخی از بخش ها شناخته شده است.)

به هر حال، زمانی که Tebow دیروز در اولین بازی وقت اضافه یک پاس تاچ داون 80 یاردی انداخت تا استیلرز را شکست دهد، توییتر با نرخ 9420 توییت در ثانیه (TPS) فوران کرد که شرکت امروز اعلام شد یک رکورد جدید برای رویدادهای ورزشی بود:

این باعث شکست رکورد قبلی ورزشی شد که در پایان جام جهانی زنان فیفا، 7196 TPS بود. تابستان همچنین بیشتر از این رویدادهای خبری مهم و غیرورزشی است:

  • مرگ اسامه بن لادن: 5106 TPS
  • استعفای استیو جابز از اپل (7064 TPS) و مرگ (6049 TPS)
  • ایالات متحده زلزله ساحل شرقی (23 اوت 2011): 5449 TPS
  • جوایز موسیقی ویدئوی MTV 2011 (بیونسه باردار): 8868 TPS
  • 2011 Super Bowl: 4064 TPS

اما Tebow احتمالاً باید به Super Bowl امسال برسد و اگر امیدوار است رکورد TPS را شکست دهد، ممکن است مجبور شود یک پایان معجزه‌آسا دیگر را ارائه دهد. این در 9 دسامبر هنگام نمایش تلویزیون ژاپنی قلعه در آسمانهایائو میازاکی روی داد. > 25088 توییت در ثانیه تولید کرد.

(تصویر تیم تبو با احترام هلگا استب / Shutterstock.com. تحت مجوز استفاده می شود.)

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *