اعلانیه
اعلانیه

تامپسون، مدیر عامل شرمسار یاهو، هیچ گونه اخراج نمی شود، اما با 7 میلیون دلار جدا می شود.

درآمد 56 هزار دلار در روز چگونه به نظر می رسد؟ این همان چیزی است که اسکات تامپسون، مدیر عامل سابق یاهو، پس از 124 روز در کل (و روزهای کاری کمتر) در کار و خروجی که با رسوایی رزومه خدشه دار شده بود، به تازگی با آن کنار رفت.

اگرچه تامپسون مبلغی برای اخراج دریافت نمی‌کند، اما می‌تواند پاداش نقدی «ساخت کل» و واحدهای سهام محدودی را که تعلق گرفته بودند، که به ارزش ۷ میلیون دلار زمانی که در ژانویه به یاهو پیوست.

این طبق پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار اولین بار در توسط AllThingsD گزارش شد.

از پرونده:

Yahoo! و آقای تامپسون موافقت کردند که همه قراردادهای دیگر بین خود را فسخ کنند، از جمله پیشنهاد نامه آقای تامپسون، همه جوایز سهام باقیمانده اما کاملاً واگذار نشده و سایر برنامه ها و ترتیبات یاهو به نفع کارمندان، بدون غرامت اخراج. با این حال، طبق شرایط پیشنهاد نامه خود، آقای تامپسون پاداش نقدی کاملی را که قبلاً تحت پیشنهاد نامه به او پرداخت شده بود و واحدهای سهام محدود شده را که به موجب نامه پیشنهادی به او اعطا شده بود، حفظ کرد. که قبلاً اختصاص داده شده بود.

طبق پرونده استخدام، توافق اولیه تامپسون با یاهو خواستار پرداخت هزینه جدایی او در صورتی بود که «…آقای. استخدام تامپسون توسط شرکت بدون دلیل یا توسط آقای تامپسون به دلایل موجه خاتمه می یابد. این نشان می‌دهد که جدایی تامپسون دلیلی تلقی می‌شد – پرده رزومه که زمانی شروع شد که سرمایه گذار فعال سومین پوینت به طور علنی فاش کرد که بیوگرافی عمومی تامپسون، که او را دارای مدرک علوم کامپیوتر ذکر کرده بود، نادرست است.

اگرچه تامپسون تکذیب کرد او به طور فعال با رد صلاحیت ها، یک پرونده SEC را که اطلاعات نادرست را فهرست کرده بود، شخصاً تأیید کرد. در یک مصاحبه رادیویی، علیرغم اینکه به طور خاص در مورد آن سوال شده بود، او داشتن مدرک را انکار نکرد.

در مورد راس لوینسون، که سابقاً EVP آمریکا بود، غرامت او در نتیجه انتصاب مدیر عامل موقت.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *