اعلانیه
اعلانیه

بینگ پنجمین تولد خود را با اعتبارهای گذشته نگر و پاداش اضافی برای کاربران جشن می گیرد

bing-5th-birthday-602-600x300

امروز پنجمین سالگرد تولد بینگ است.

برای جشن گرفتن، موتور جستجوی مایکروسافت به خوانندگان یک بازنگری تمام اتفاقاتی که در بینگ طی پنج سال گذشته افتاده است، از آغاز جستجوی معنایی تا نمایه سازی محتوای اجتماعی از فیس بوک و توییتر و ایجاد راه برای انقلاب موبایل.

این سایت همچنین به کاربران اعتبارات پاداش Bing اضافی برای هر جستجویی که از هم اکنون تا 9 ژوئن انجام شده است و به طور خودکار آنها را در مسابقه ای وارد می کند که در آن پنج برنده برای دریافت انواع مختلف انتخاب می شوند. هدایایی از جمله: Xbox One، Surface Pro 3، Nokia Lumia Icon، 500 دلار برای برنامه‌ها یا سرگرمی Xbox و Windows 8.1 و Windows Phone 8.

با بازگشت به روزهای اول، بینگ اولین صفحه اصلی خود را به اشتراک گذاشت – تصویری از پارک ملی دنالی – و خلاصه ای از نحوه تکامل سایت از ابتدا به صورت سال به سال ارائه کرد.

اولین صفحه اصلی بینگ:

Bing first homepage

طبق گفته بینگ:

شما باید انتظار داشته باشید که اطلاعات مربوطه در زمان و مکان مورد نیاز به دست شما برسد. باید انتظار داشته باشید که تجربیات با شما و زمینه شما تطبیق داده شود، نه برعکس… فقط بینگ و مایکروسافت می توانند همه اینها را فراهم کنند، و ما نمی توانیم برای پنج سال آینده و بعد از آن بیشتر هیجان زده باشیم. /p>

می‌توانید درباره جشن تولد ۵ سالگی بینگ در سایت شریک ما در Search Engine Land بیشتر بخوانید: بینگ پنجمین سالگرد تولد خود را با یک راه رفتن به پایین Memory Lane و اعتبار پاداش جستجوی اضافی جشن می گیرد.

همچنین در سرزمین موتورهای جستجو، مدیر ارشد محتوای ما، دنی سالیوان، نگاهی عمیق به تمام کارهایی که بینگ انجام داده است، و زمینه‌هایی که هنوز نیاز به بهبود دارد، ارائه کرد: در سن پنج سالگی، بینگ بسیار دورتر شده است، اما باید رشد بیشتری داشته باشد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *