اعلانیه
اعلانیه

به‌روزرسانی‌های اخیر سیاست حفظ حریم خصوصی فیس‌بوک از امروز اعمال می‌شود

Facebook-Home-Logoبه‌روزرسانی‌های سیاست حفظ حریم خصوصی بحث‌برانگیز فیس‌بوک — در ماه آگوست اعلام شد — از امروز اعمال می شود.

در یک پست وبلاگ امروز، این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا توضیح دهد که به روز رسانی فیس بوک را تغییر نمی دهد سیاست های تبلیغاتی، فقط زبان را در اسناد خط مشی رسمی فیس بوک تغییر داد.

اما یکی از تغییرات کلمه بحث برانگیز حذف شده است – جمله ای مربوط به خردسالان و والدین آنها. این زبان گفت که فیس بوک رضایت والدین را در مورد استفاده احتمالی این شرکت از اطلاعات شخصی در ارتباط با محتوای حمایت شده فرض می کند. در اطلاعیه امروز، فیس بوک می گوید که حذف شده است.

ما همچنین به‌روزرسانی‌ای را پیشنهاد کردیم که فکر می‌کردیم به تسهیل مکالمه بین نوجوانان و والدینشان در مورد استفاده از فیس‌بوک کمک می‌کند. به طور خاص، ما یک جمله اضافه کردیم که می گوید اگر شما زیر هجده سال هستید، با والدین یا قیم خود صحبت کرده اید و آنها نیز با برخی از شرایط ما موافقت می کنند. این زبان درباره شروع یک مکالمه بود. ما به دنبال این اضافه نبودیم و نمی‌توانستیم حقوق اضافی کسب کنیم. با این حال، بازخورد دریافت کردیم که زبان گیج کننده بود و بنابراین جمله را حذف کردیم.

اگرچه به‌روزرسانی‌های خط‌مشی رازداری در حال حاضر اعمال شده‌اند، FTC به بررسی ادامه می‌دهد آیا فیس بوک با اعلام تغییرات بدون بررسی FTC، تسویه حساب 2011 را نقض کرده است یا خیر.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *