از Google Dance، گنجاندن و نویسندگی پولی گرفته تا Pinterest، بازاریابی محتوا، داستان سرایی، در اینجا 20 داستان برتر توییت شده آورده شده است. در سال 2012. در مقایسه با داستان های خوانده شده ما، خواهید دید که فهرست کاملاً متفاوت است.
1. چگونه Google از موتور جستجو به مقصد محتوا رفت (735 توییت)
2. تویتر بی سر و صدا فهرست کاربران را راه اندازی می کند (670 توییت)
3. به محض اینکه به عنوان شرور شناخته شد، Google Now از “شامل پولی” استقبال می کند (578 توییت)
4. اینفوگرافیک: iPhone به عنوان برترین مشتری ایمیل Outlook را شکست می دهد، همانطور که موبایل از دسکتاپ پیشی می گیرد ( 546 توییت)
5. گام به گام: نحوه دانلود همه توییتهای شما با سرویس آرشیو جدید توییتر (516 توییت)
6. Dark Google: یک سال از زمانی که شرایط جستجو «ارائه نشده» شد (487 توییت)
7. بازاریابی محتوا برای افرادی که از نوشتن متنفرند (432 توییت)
8. بازگشت رقص گوگل (349 توییت)
9. نیلسن: کاربران فیس بوک 30 دقیقه کمتر در آنجا صرف می کنند اکنون بیش از 6 ماه پیش (329 توییت)
10. Google Analytics In-Page Analytics Reporting Attribution Link دریافت می کند (328 توییت)
11. 9 عنصر رسانه اجتماعی که ارزش شخصی سازی دارد (326 توییت)
12. 8 نکته داستان سرایی برای تقویت بازاریابی محتوای خود (322 توییت)
13. 30 برنامه تجاری ضروری برای گوشی هوشمند شما (310 توییت)
14. Pinterest با ابزارهای جدید بزرگ می شود و شرکت می کند (و TOS) برای مشاغل (290 توییت)
15. ROI: ناکارآمدترین معیار در بازاریابی دیجیتال (283 توییت)
16. 5 چیز که احتمالاً در سال 2013 اجتماعی را شکل می دهد (276 توییت ها)
17. 5 افزونه رایگان وردپرس برای بازاریابان وابسته (276 توییت)
18. نگاهی به سمت تاریک محبوبیت توییتر : The Paid Follower Economy (274 توییت)
19. موقعیت نتایج گوگل: رتبه اول واقعا چقدر ارزش دارد؟ (265 توییت)
20. Google ارائه تجزیه و تحلیل نویسندگی به کاربران +Google (264 توییت)
دادهها توسط Social Crawlytics جمعآوری شده است، یک ابزار تجزیه و تحلیل اجتماعی که میخزد و فعالیت اجتماعی را برای هر URL در یک وبسایت ارائه میکند.
حتماً فردا دوباره بررسی کنید، زمانی که ما بیشترین پسندیدهترین داستانها را از فیسبوک منتشر خواهیم کرد. تا آن زمان، امیدواریم سال 2013 شما با یک شروع پرخروش آغاز شده باشد!
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.