اعلانیه
اعلانیه

برای اولین تولد Marketing Land، یک سردبیر جدید و برنامه های توسعه

MarketingLand_logo_1920x1080

Marketing Land امروز اولین تولد خود را جشن می گیرد، و در حالی که وارد دومین سال زندگی خود می شویم – چند خبر ! ما یک سردبیر جدید و همچنین برخی برنامه های توسعه داریم.

به مت مک گی به خاطر موقعیت جدیدش به عنوان سردبیر زمین بازاریابی و موتور جستجو تبریک می‌گوییم. ! او در 1 ژانویه 2013 شروع می کند.

مت به انتشارات ما در سپتامبر 2008 به عنوان ویرایشگر تکلیف موتور جستجو پیوست لند، و او در دسامبر 2010 به سردبیری اجرایی اخبار در دسامبر 2010 ارتقا یافت. در سمت جدید خود، او عملیات روزانه Marketing Land و Search Engine Land را انجام خواهد داد و همچنین بر مسیرهای استراتژیک سایت ها نظارت خواهد کرد.

کریس شرمن، که سردبیر اجرایی است، عنوان جدید سردبیر موسس را بر عهده خواهد گرفت. او به نوشتن برای سایت های ما ادامه خواهد داد، اما این روزها بیشتر وقتش به نظارت بر برنامه نویسی کنفرانس SMX ما، به عنوان بخشی از تبلیغ او به معاون برنامه‌ریزی رویداد که در فوریه اتفاق افتاد.

من همان عنوان را انتخاب خواهم کرد، ویراستار موسس. من به نوشتن برای سایت‌هایمان همانطور که قبلاً داشتم ادامه می‌دهم، اما همچنین زمان بیشتری را برای شغل دیگرم که احتمالاً تعداد کمی از آنها می‌دانند، یعنی مدیر ارشد محتوای Third Door Media، ناشر ما و شرکتی که من در سال 2006 تأسیس کردم.

در اخبار مرتبط، Third Door Media امروز اولین سود سهام خود را اعلام می کند. TDM هرگز سرمایه گذاری خارجی نگرفت، بنابراین سهامداران ما کارمندان اولیه ما هستند. همه کارمندان ما در تبدیل TDM به یک داستان موفقیت در رشد علیرغم شرایط اقتصادی پر دردسر نقش داشته اند.

ما همچنین در حال سرمایه‌گذاری مجدد در کسب‌وکار خود هستیم، با برنامه‌ای برای استخدام سه نویسنده تمام وقت دیگر در مدت کوتاهی پس از سال جدید، تا به Marketing Land و Search Engine Land اجازه دهیم به رشد خود ادامه دهند.

یک ویرایشگر ویژگی‌های دستیار جدید به ما کمک می‌کند ستون‌هایمان را رشد دهیم. ما قصد داریم یک خبرنگار رسانه ای تمام وقت پولی اضافه کنیم تا بهتر بر حوزه های جستجوی پولی، اجتماعی و تبلیغات نمایشی نظارت کند. ما یک گزارشگر تکالیف کلی اضافه خواهیم کرد تا پوششی که در تمام جنبه های بازاریابی اینترنتی انجام می دهیم را گسترش دهیم. به زودی اخبار مربوط به این افتتاحیه ها را ارسال خواهیم کرد.

ما همچنین برنامه‌های هیجان‌انگیزی در مورد نحوه تبلیغ هر دو سایت با تلاش‌های ارتباط با جامعه در آینده نزدیک داریم. با ما همراه باشید.

همانطور که من شروع کردم، اولین سالگرد مارکتینگ لند است، و سایت موفقیت بزرگی داشته است و خوانندگان ما دائما در حال افزایش هستند. از طرف همه کارکنان، مایه خوشحالی و افتخار ماست که در مورد این موضوعات برای همه شما می نویسیم، و ما مشتاقانه منتظر انجام کارهای بیشتری در سال آینده هستیم.

در نهایت، از کارکنان سخت کوش، همکاران و ستون نویسان به خاطر همه کارهایی که در سال گذشته انجام داده اند تشکر می کنم!


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *