مایکل والتون بهعنوان معاون بازاریابی Simply Measured اعتراف میکند که یک متخصص داده مغرور است.
در حالی که والتون تلاشهای بازاریابی شرکت خود را رهبری میکرد، به Simply Measured کمک کرد تا درآمد خود را دو برابر کند و تعداد مشتریان خود را در سال گذشته پنج برابر کند.
یک راه حل پیشرو در تجزیه و تحلیل و اندازه گیری رسانه های اجتماعی، Simply Measured در حال حاضر از بیش از یک سوم 100 برند برتر Interbrand و بیش از 100000 کاربر پشتیبانی می کند.
قبل از پیوستن به Simply Measured، والتون دو بار بنیانگذار استارت آپ بود. او به عنوان مدیر بازاریابی محصول برای Nuance Communications خدمت کرد و توسعه و راهاندازی سرویس ویدیویی دیجیتال Amazon.com را رهبری کرد.
مایکل فارغ التحصیل MBA از دانشکده مدیریت Kellogg در دانشگاه نورث وسترن است و مدرک کارشناسی خود را در علوم کامپیوتر از دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی (Go Pack!) دریافت کرده است.


- سن: 36
- مرکز: سیاتل، WA
- Apple یا Android Apple
- اولین کار: ماشین ظرفشویی
- سرگرمی: گلف
- اولین ماشین: 1979 مرکوری زفیر
بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟
آیفون 5S من.
آیا میتوانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟
از کدام برنامه ها بیشتر برای کار استفاده می کنید؟
ماقبل آخر Evernote – من یادداشت برداری بزرگی هستم، فهرست های زیادی تهیه می کنم و دوست دارم افکارم را ترسیم کنم. همگامسازی بین دستگاهی (iPhone، iPad، لپتاپ) باعث صرفهجویی در زمان و درختان میشود.
زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟
من از توییتر سیر نمی شوم – به روز بودن در مورد اخبار و ورزش، درگیر شدن در گفتگوها، تعقیب تأثیرگذاران. اینستاگرام در رده دوم قرار دارد.
اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟
به ترتیب، اینستاگرام، توییتر، ایمیل شخصی، ایمیل کاری.
من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.
تا ساعت 7:00 صبح در کافی شاپ محلی هستم تا اولین (و دومین) قهوه خود را در حالی که برای روز آماده میکنم بخورم – چک کردن ایمیل، برنامهریزی، خاموش کردن آتش.
من تا ساعت 9:00 صبح در دفتر هستم و صبحهایم را برای غواصی عمیق با تیمهای مختلف بازاریابی کاربردی (هر روز یک تیم متفاوت) مسدود میکنم. بعد از ظهرها معمولاً مجموعه ای از جلسات انفرادی، مصاحبه ها و جلسات مختلف دیگر است.
من تا ساعت 7:00 بعد از ظهر به خانه هستم. برای صرف شام و زمان با کیفیت با همسرم و سپس چند ساعت کار بیشتر قبل از رفتن به رختخواب در حوالی نیمه شب.
مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟
در حال بستن آخرین دور بودجه ما. این دیدگاه ما را تأیید می کند و به ما امکان می دهد با رویکرد منحصر به فرد خود در اندازه گیری رسانه های اجتماعی به پیشبرد صنعت ادامه دهیم.
چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟
در حال رشد و گسترش تیم بازاریابی Simply Measured، در حالی که همچنان سطح استخدام خود را بسیار بالا نگه می داریم.
در مورد افرادی که بیشترین تأثیر را در حرفه شما داشته اند به من بگویید.
کلیشه ای به نظر می رسد، اما مادر من همیشه تأثیر زیادی داشته است. او پنج فرزند را به عنوان یک مادر مجرد بزرگ کرد – اخلاق کاری و فداکاری او انگیزه های بزرگی برای حرفه من بود.
یک فرد برای موفقیت در موقعیت شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟
اشتیاق، کنجکاوی فکری، سوگیری برای اقدام، همدلی مشتری، اولویتبندی بیرحمانه، و توانایی جذب و حفظ بهترین استعدادها.
میتوانید چیزی در مورد خودتان به ما بگویید که تیم شما از دانستن آن متعجب شود؟
من طرفدار کمد کیتی پری هستم.
چرا وارد بازاریابی شدید؟
به طور تصادفی. من و بنیانگذار اولین استارت آپ من هر دو مهندس نرم افزار بودیم. بعد از اینکه محصول خود را ساختیم، یکی از ما نیاز داشت که مشتری جذب کند و تجارت را توسعه دهد. من اول پریدم توی سرم و از آن زمان قلاب شدم.
دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید و چرا؟
دانشمند داده – من عاشق ریاضی و داده هستم!
میز شما چه شکلی است؟
من سه سال پیش به دلیل کمرم بد به یک میز ایستاده نقل مکان کردم، اما این مزیت دیگر این است که به من مکانی برای مخفی کردن آشفتگیام دارد – از جمله جایزه پینگ پینگ شرکت ارزشمندم.
آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟
مشکل سخت در مورد چیزهای سخت: ایجاد یک تجارت زمانی که پاسخ های آسانی وجود ندارد، من از طرفداران پر و پا قرص وبلاگ بن هوروویتز بودم و کتاب جدید او ناامید نشد.
خارج از تلاش های شرکت شما، اخیراً چه کمپینی توجه شما را جلب کرده است؟
گرمی های باهوش آربی توئیت به فارل (و کلاه او).
سلام @Pharrell، میتوانیم داشته باشیم کلاه ما برگشت؟ #GRAMMYs
— Arby’s (@Arbys) 27 ژانویه 2014
[Simply Measured یک مطالعه موردی که نرخ تعامل را پوشش می دهد برای توییت Arby به Pharrel.]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.