اعلانیه
اعلانیه

بدانید: مدیر بازاریابی دیجیتال جهانی و رسانه های اجتماعی شرکت سوپ کمپل

Marketing Land می‌کوشد تا خوانندگان ما را در جریان اخبار و رویدادهایی که صنعت ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند، آگاه و به‌روز نگه دارد.

امروز، با راه‌اندازی جدیدترین سری خود، ستون «شناخت…» در Marketing Land، یک قدم جلوتر می‌رویم، جایی که شما را با مدیران برتر بازاریابی از برندهای پیشرو.

نمی‌توانیم خوشحال باشیم که این مجموعه را با مدیر بازاریابی دیجیتال جهانی و رسانه‌های اجتماعی از یکی از محبوب‌ترین برندهای آمریکایی، شرکت سوپ کمپبل.

به مدت 15 سال، آدام کیمیک برای برخی از آینده‌نگرترین سازمان‌های جهان کار کرده است، در حالی که به برخی از پویاترین برندها کمک می‌کند تا در فضای تعاملی و اجتماعی موفق شوند.

آدام به‌عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال جهانی و رسانه‌های اجتماعی در کمپبل سوپ، مسئول توسعه بازاریابی دیجیتال جهانی و استراتژی رسانه های اجتماعی که هم ارتباطات با مصرف کننده و هم ابتکارات شرکتی را در بر می گیرد تا کمپبل را به یکی از مناسب ترین سازمان های دیجیتالی در جهان تبدیل کند.

حرفه آدام هر دو طرف مشتری و نمایندگی صنعت بازاریابی و تبلیغات را در بر می گیرد و در سازمان های مشهور از جمله Fallon، Leo Burnett و Walgreens فعالیت می کند. وقتی آدام سازمان‌ها را در چشم‌انداز تعاملی همیشه در حال تکامل هدایت نمی‌کند، از سفر، عکاسی و پدری «باحال» برای پسرش، جان، و دخترش، کورا، لذت می‌برد.

Get To Know: Adam Kmiec, The Campbell Soup Company, Director Global Digital Marketing & Social Media
  • سن: 34
  • مرکز: کامدن، نیوجرسی
  • Apple یا Android؟ Apple
  • اولین شغل: طراح کیک
  • سرگرمی: عکاسی
  • اولین ماشین: تویوتا MR2

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

iPhone 5S من. تأیید اثر انگشت شگفت‌انگیز است و من همیشه از بچه‌ها عکس می‌گیرم.

آیا می‌توانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟

Adam Kmiec cell screen

از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

احتمالاً برنامه Concur است. این یکی از بهترین تجربه‌های طراحی‌شده برنامه است و ردیابی سفر و رسیدهای من را ساده و سریع می‌کند.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

فکر می‌کنم من تنها کسی هستم که در Pinterest. عاشقشم. این به سرعت برای من به شبکه اجتماعی تبدیل شده است.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

به ترتیب: پیامک، ایمیل، توییتر، فیسبوک، اینستاگرام.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

مسئولیتی که احساس می کنم هرگز به این برند بزرگ آسیب نمی رسانم. من می‌خواهم کمپبل در 140 سال آینده به همان اندازه که در 140 سال اول با مصرف‌کنندگان مرتبط بوده، مرتبط باشد. اغلب اوقات این بدان معناست که “نه” آگاهانه مهمتر از “بله” است که از یک چیز هیجان انگیز ناشی می شود.

مهیج ترین پیشرفت کاری در این سال چه بوده است؟

احتمالاً کمتر مربوط به یک اجرا یا ابتکار بازاریابی است و بیشتر در مورد تکامل ما به عنوان یک سازمان است. هر روز به لحاظ دیجیتالی مناسب تر می شویم. هر روز پیشرفتی در جهت تکامل نحوه تفکر ما در مورد نقش دیجیتال در ارتباط با مصرف کنندگان امروز و فردا وجود دارد.

چند مایل در این سال سفر کرده اید؟

خیلی زیاد، بیش از 150000.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟

من عاشق کاری هستم که اکنون انجام می دهم، اما شغل رویایی من همیشه عکاسی برای مجله نشنال جئوگرافیک بود. دریافت دستمزد برای انجام کاری که دوست دارید، رویا است. و کاری که من هر روز در کمپبل قدرت انجام آن را دارم، کاری است که واقعاً دوستش دارم.

میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟

تمیز و منظم است. باید اینطور باشد. تیپ شخصیتی من ENTJ است و برای سازماندهی هستیم. به هم ریختگی دشمن است! به معنای واقعی کلمه روی میز من چیزی جز تلفن، لپ تاپ و مانیتور من نیست. در قفسه های من 20 کتاب وجود دارد که اغلب به آنها تکیه می کنم و شخصیت من را به عنوان یک رهبر بازاریابی شکل داده اند.

من یک تخته گیره در دفترم دارم و پر از با ارزش ترین هنر دنیاست، نقاشی هایی از دخترم (کورا) و پسرم (جان). همچنین یک اعتبار پر از عکس هایی که از بچه ها گرفته ام وجود دارد. اساساً، من در محل کار توسط فرزندانم احاطه شده ام و به هیچ وجه این کار را ندارم.

Adam Kmiec workspace

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

من سعی می کنم همزمان یک کتاب تجاری و یک کتاب غیرتجاری بخوانم. من اخیراً هر دو The Firm: The Story of McKinsey و Eleven Rings: The Soul of Success را تمام کردم.

تنها کتابی که فکر می کنم همه باید بخوانند جایی که ماه مکنده ها نوشته رندال روتنبرگ است. این کتاب برای هر کسی که می‌خواهد در زمینه بازاریابی و تبلیغات کار کند، خواندنی است. تقریباً سالی یک بار آن را می‌خواندم و یک نسخه برای پدرم می‌خریدم تا بتواند بفهمد هر روز چه کار می‌کنم.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

من عاشق کاری هستم که دوج برای بازاریابی دوج دارت انجام می دهد. تبلیغات عالی هستند.

[youtube width=”560″ height=”315″]http://youtu.be/wY3SKGyeH7g[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *