اعلانیه
اعلانیه

بخش بازاریابی: PassTools، فیس بوک برجسته و Google Now

surveillance-eye-200این هفته با علم پشت Google Now، راه اندازی Sense Networks Retail Targeting، گسترش فیس بوک هایلایت و خرید BuzzFeed از Kingfish Labs، فاکتور وحشتناک به 11 افزایش یافت.

Conductor و Mass Relevance محصولات جدیدی را برای بازاریابان سازمانی عرضه کردند و دایس اعتبار بازاریابی محتوا را با خرید 20 میلیون دلاری تأیید کرد.

البته، فضای پرداخت موبایلی با PassTools Tello، Groupon Payments و دور گسترده ای از تامین مالی برای Square به تکامل خود ادامه می دهد.

این … بخش بازاریابی است.

این هفته به گوگل حق اختراعی اعطا شد که الگوریتم پیش‌بینی پشت Google Now را توصیف می‌کند که از رفتارهای صاحبانش درس می‌گیرد. می‌تواند محل زندگی و محل کارتان را تعیین کند و اگر در مسیری که معمولاً ازدحام جاده‌ای وجود داشته باشد، می‌تواند مسیرهای جایگزینی برای رسیدن یا برگشت به محل کارتان ارائه دهد.

من حدود یک هفته فرصت بازی با Google Now را داشتم. این چشمگیر است و پنجره ای را به آنچه ممکن است در آینده امکان پذیر باشد ارائه می دهد. اشتباه نکنید، جستجوی پیش بینی زودتر از آنچه فکر می کنیم بخشی از زندگی ما خواهد شد.

Tello PassTools

آنچه در این مورد رادیکال است این است که PassTools، در حال توسعه از زمانی که اپل پس‌بوک را در اوایل تابستان معرفی کرد، کیف پول موبایل را بدون برنامه‌نویسی سنگین که در غیر این صورت پذیرش را به تاخیر می‌اندازد و بسته می‌شود، بلافاصله در دسترس قرار می‌دهد. اکثر SMB ها.

پس‌بوک اپل می‌تواند پذیرش کیف پول‌های دیجیتال را تسریع کند و عصر پرداخت‌های موبایلی را آغاز کند. PassTools نه تنها ادغام را آسان می کند، بلکه زمین بازی را برای مشاغل در هر اندازه ای هموار می کند. بازاریابان SMB عاقلانه هستند که از این فرصت استفاده کنند.

هدف‌گیری مجدد خرده‌فروشی همچنین به خرده‌فروشان اجازه می‌دهد تا مشتریان بالقوه‌ای را که اغلب در نزدیکی محل خرده‌فروش هستند شناسایی و هدف‌گیری کنند و مشتریان بالقوه‌ای را که اولویت‌های هدف‌گیری رفتاری خرده‌فروش را برآورده می‌کنند، هدف قرار دهند، بنابراین به خرده‌فروشان کمک می‌کند تا مشتریان جدید را جذب و تبدیل کنند. .

اگر بتوانید از جنبه های بسیار وهم انگیز برادر بزرگ فناوری عبور کنید، این بازاریابی بسیار جالب و مؤثر است. تلفن های ما در حال افزایش اطلاعات دیجیتال شخصی ما هستند و آن را به دنیای واقعی گسترش می دهند.

Facebook Highlight

سخنگوی فیس‌بوک، «ما در حال گسترش آزمایشی هستیم که در ماه مه گذشته آغاز شد و به مردم امکان می‌دهد برای تبلیغ وضعیت به‌روزرسانی پول پرداخت کنند تا دوستان بیشتری بتوانند آن را در فید خبری خود ببینند». به The Next Web گفت.

اگر فیس بوک قیمت گذاری مناسبی داشته باشد، فکر می کنم بسیار موفق باشد. Tumblr نیز محصول بسیار مشابهی دارد. من این محصول تبلیغاتی را به عنوان معادلی مبتنی بر نفس برای دانلود یا خرید برنامه iTunes می بینم.

پرداخت های گروهی برای هر کسب و کاری مناسب است، خواه اسپا، اغذیه فروشی، بار، سالن یا رستوران باشد. علاوه بر کاهش کارمزد تراکنش‌ها، Groupon Payments خدماتی را ارائه می‌کند که اکثر پردازنده‌های سنتی از آن استفاده نمی‌کنند. به جای اینکه دو یا سه روز معمولی منتظر بمانند تا پرداخت‌های کارت اعتباری به حسابشان وارد شود، کاربران Groupon Payments یک شبه پول دریافت می‌کنند. محاسبه مجموع صورتحساب، پردازش بازپرداخت، بازخرید کوپن های Groupon، رسیدهای ایمیل و مهمتر از همه، صرفه جویی در پول هرگز آسان نبوده است!

اگر مرتباً Marketing Biz را می‌خوانده‌اید (همانطور که مطمئنم این کار را کرده‌اید)، جای تعجب نیست. راه‌اندازی پرداخت‌ها نشان می‌دهد که گروپون چقدر در تبدیل شدن به یک شرکت خدمات کسب‌وکار کوچک با معاملات روزانه تنها بخشی از گزینه‌های آن است.

«دایس در مورد ساخت محتوا و تعامل با کاربر صحبت کرده است تا در ذهن افراد حرفه‌ای باشد و برای حرفه‌ای‌هایی که کار می‌کنند یکپارچه‌تر باشد، و اگر به SourceForge و Slashdot فکر می‌کنید، درباره کاربر است. مایکل دورنی، معاون مالی و مدیر مالی شرکت دایس هولدینگ، امروز در مصاحبه ای به من گفت. ما شروع به ساختن بر روی [کسب و کار محتوا] خود کردیم، اما در اینجا دو سایت داریم که این کار را بسیار خوب انجام می‌دهند.

اگر شواهدی می‌خواستید مبنی بر ارزشمند بودن بازاریابی محتوا، به دنبال آن نباشید. با تشکر از تاس برای درک اینکه ممکن است خرید دارایی‌های بازاریابی محتوا آسان‌تر (و سریع‌تر) باشد. این یکی از هوشمندانه‌ترین حرکاتی است که امسال دیده‌ام.

سایت اخبار اجتماعی Buzzfeed، Kingfish Labs را خریداری کرده است، یک استارت آپ نیویورکی که زبان طبیعی را در فیس بوک برای تعیین علایق کاربران پردازش می کند. Buzzfeed گفت که قصد دارد از فناوری Kingfish برای بهینه سازی هدف گذاری تبلیغات برای مشتریان برند خود در شبکه های اجتماعی استفاده کند.

درست است، پردازش زبان طبیعی فقط برای جستجو نیست. من دائماً تحت تأثیر روش‌های نوآورانه‌ای که Buzzfeed به دنبال آن هستم، هستم. آماده کردن پمپ برای محتوای ویروسی بسیار هوشمندانه به نظر می رسد.

Conductor Searchlight به متخصصان سئو و بازاریابان برند اجازه می دهد تا جستجوی عمیق و داده های تجاری را در زمان واقعی جمع آوری کنند تا به سرعت تصمیمات آگاهانه ای اتخاذ کنند که تأثیر مثبتی بر نتیجه خواهد داشت.

وقتی از زبان هذلولی (“یادگار” و “تغییر بازی”) گذشتید، چیزهای زیادی برای دوست داشتن در اینجا وجود دارد. گزارش‌دهی هم‌زمان و مدیریت هدف مبتنی بر KPI باید برای بازاریابان سازمانی که به دنبال رضایت HIPPO و دستیابی به خرید در سطح C هستند، جذاب باشد.

Square، که در سال 2009 تأسیس شد، به عنوان یک ابزار پذیرش پرداخت تلفن همراه برای بازرگانانی که قادر به پرداخت کارت اعتباری با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه لوحی هستند، بسیار رشد کرده است. این شرکت همچنین به شدت روی سرویس پرداخت تلفن همراه خود Pay with Square فشار آورده است که به مردم امکان می دهد با یک برنامه تلفن همراه پرداخت کنند. در طول سال گذشته، تعدادی از بازیکنان بزرگ از جمله PayPal، NCR و VeriFone رقبای Square را معرفی کرده اند و به دنبال رشد Square هستند. پول جدید باید به Square کمک کند تا از این حملات جلوگیری کند و آن را در موقعیتی قرار دهد که بازار را بالا ببرد، زیرا برای تجار و خرده فروشان بزرگتر جذاب است.

فضای پرداخت موبایلی داغ‌تر می‌شود، زیرا سرمایه‌گذاران خطرپذیر شرط می‌بندند که چه کسی بزرگ‌ترین بخش از بازار پرسود را تصاحب می‌کند. آیا برای استفاده از این بازار جدید بدون اصطکاک آماده هستید؟

امروز ما از استودیوی محصولات مرتبط انبوه رونمایی می کنیم. Product Studio بخشی از پلتفرم کلی مشارکت اجتماعی Mass Relevance و اولین قابلیت در نوع خود است. Mass Relevance به دلیل توانایی ما در کشف، فیلتر کردن و تعدیل محتوای بلادرنگ در مقیاس شناخته شده است. اکنون، با Product Studio، مارک‌ها می‌توانند از یک پالت بیش از 30 تجربه تعامل اجتماعی در هر کجا تجسم و ادغام شوند.

مجموعه ویژگی‌های جدید مطمئناً جالب است، اگرچه ممکن است کاملاً منحصر به فرد نباشد. این ممکن است اهمیتی نداشته باشد زیرا ذهن بازاریابی که باعث صعود BazaarVoice به اوج شد (سام دکر) در راس کار است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *