اعلانیه
اعلانیه

بخش بازاریابی: جستجوی روانی، دکمه خواستن فیس بوک و قیمت گذاری هوشمند

transformer

این هفته در بازاریابی همه چیز در مورد تحول بود. LivingSocial و RockYou در حال تغییر مدل های کسب و کار خود هستند. گوگل در تلاش است تا روش جستجوی ما را تغییر دهد. و تعداد زیادی از شرکت‌ها در تلاش هستند تا تمام داده‌هایی را که جمع‌آوری می‌کنیم تبدیل کنند و آن‌ها را به اطلاعاتی تبدیل کنند که واقعاً می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

LivingSocial در تابستان امسال آزمایش مجموعه‌ای از محصولات فناوری جدید را آغاز خواهد کرد که برای کمک به بازرگانان برای اداره کسب‌وکارشان طراحی شده‌اند، زیرا شرکت مستقر در منطقه به تنوع فراتر از معاملات روزانه ادامه می‌دهد که آن را سریع انجام می‌دهد. رشد.

به نظر می رسد کاملاً واضح است که معاملات روزانه به تنهایی یک مدل کسب و کار بلندمدت قابل دوام نیست. سوال این است که آیا LivingSocial، Groupon یا رقیب دیگری بازار خدمات کسب و کارهای کوچک بسیار بزرگ را تصاحب خواهند کرد.

31% از کاربران اینترنت همراه به‌جای استفاده از رایانه یا دستگاه‌های دیگر، بیشتر از تلفن همراه خود آنلاین می‌شوند

عنوان اصلی این مطالعه این بود که اکثریت (55٪) بزرگسالان اکنون با استفاده از تلفن خود آنلاین می شوند. اما من فکر می کنم داستانواقعی کسانی هستند که از تلفن همراه خود به عنوان دستگاه آنلاین اصلی خود استفاده می کنند. بازار آنلاین آدرس پذیر همانطور که قبلاً در کشورهای دیگر افزایش یافته است.

ساندی تایمز می‌گوید فیس‌بوک و آمازون دو خریدار بالقوه برای تجارت گوشی RIM هستند. بر اساس این گزارش، RIM خدمات سازمانی خود را در صورت انجام چنین معامله ای حفظ خواهد کرد.

این واقعیت که RIM ممکن است تجارت گوشی خود را بفروشد چندان تعجب آور نیست. این واقعیت که فیس بوک یا آمازون خواستگاران بالقوه ای هستند باعث افزایش ابروها شد. هر دو به دنبال “صفحه نمایش” اضافی برای ارائه محصولات خود هستند. به نظر می رسد آمازون در اینجا با سابقه سخت افزاری آشناتر است. اما آیا RIM واقعا ارزش بازسازی دارد؟

این ویژگی که با کشیدن انگشت به بالا از پایین صفحه اصلی به آن دسترسی پیدا می‌کند، قبلاً توسط برخی از طرفداران اندروید به عنوان “قاتل سیری” شناخته شده است، زیرا توانایی آن نه تنها کمک کردن است. شما، اما به صورت فعالانه به شما در مورد اطلاعات جدید بر اساس نیازهایتان هشدار می دهد. یکی از نمونه‌هایی که گوگل دیروز در نسخه ی نمایشی خود نشان داد، جستجوی پرواز بود که بعداً کارتی ظاهر می‌شد که هشدارها و تأخیرهای پرواز را در زمان واقعی نشان می‌داد. در مثالی دیگر، گوگل متوجه شد که شما چه تیم های ورزشی را بر اساس سابقه جستجوی خود دوست دارید و سپس می تواند به شما در مورد بازی ها و امتیازات آینده هشدار دهد. در دیگری، می‌توانید مکان‌های پیشنهادی برای غذا خوردن یا خرید را در حین قدم زدن در خیابان ببینید.

Nexus 7 و Nexus Q در طول Google I/O 2012 بیشتر سرفصل‌ها را به خود اختصاص دادند.

Google Now نقطه اوج سال‌ها کار پیرامون ایده «جستجوی روانی» است، یعنی پیش‌بینی نیازهای اطلاعاتی بر اساس داده‌های صریح و ضمنی.

FloPower در بهترین حالت خود یک داده بزرگ است که از احتمال شناسی، اقتصاد سنجی، یادگیری ماشین و مهندسی مالی برای محاسبه تعداد نامحدودی از مسیرهای تعاملی که کاربر می تواند در هر لحظه از زمان طی کند استفاده می کند. . این احتمال که یک قطعه از محتوا ترافیکی را به قسمت دیگری از محتوای پایین‌دستی ارسال کند، ارزش آن را تعیین می‌کند.

این نمونه دیگری از شرکتی است که به دنبال گرفتن داده و تبدیل آن به اطلاعات است. دهه گذشته در مورد جمع آوری داده ها بوده است و دهه کنونی به نظر می رسد آماده است تا همه آنها را باز کند و از آنها استفاده کند.

Cloze با آدرس ایمیل و حساب های شبکه اجتماعی شما ارتباط برقرار می کند، سپس به هر یک از روابط شما امتیازی بین 0 تا 100 اختصاص می دهد. فودی می گوید این امتیاز به تعدادی از عواملی که در یک رابطه وجود دارد – فراوانی ارتباط، طول پیام‌ها، میانگین زمان پاسخگویی و تعادل، یعنی اینکه آیا کسی همیشه مانیفست‌های 10 صفحه‌ای را برای شما ارسال می‌کند و شما همیشه چیزی بیش از یک بله یا نه پاسخ نمی‌دهید.

من موافقم که برای درک بهتر نحوه استفاده از شبکه خود، نیاز به رتبه بندی اتصالات وجود دارد. اما پیوندهای ضعیف اغلب می توانند ارزشمند باشند و من کاملاً مطمئن نیستم که کسب و کاری در اینجا ببینم. شاید وقتی آن را امتحان کردم، احساس متفاوتی پیدا کنم. متأسفانه دوستانم را اسپم نکردم و هنوز در لیست انتظار هستم.

برنامه‌نویس Tom Waddington از Cut Out + Keep کشف کرد که دکمه Want به عنوان برچسب XFBML به SDK جاوا اسکریپت Facebook اضافه شده است – . این دکمه به‌طور عمومی در میان سایر افزونه‌های اجتماعی در سایت توسعه‌دهنده فیس‌بوک فهرست نشده است. . Waddington می‌گوید این دکمه فقط روی اشیاء Open Graph که به‌عنوان «محصولات» علامت‌گذاری شده‌اند کار می‌کند.

این فقط برای فیس بوک و خرده فروشان بی معنی است. من به راحتی می توانم این ویژگی را در WishWantlist مشاهده کنم که در جدول زمانی شما ظاهر می شود. آیا فیس بوک می تواند همه چیز را به موقع برای فصل تعطیلات از بین ببرد؟

Orbitz Worldwide Inc. به این نتیجه رسیده است که افرادی که از رایانه‌های Mac Apple Inc. استفاده می‌کنند تا 30 درصد بیشتر در یک شب در هتل‌ها خرج می‌کنند، بنابراین آژانس مسافرتی آنلاین شروع به کار کرده است. برای نشان دادن گزینه های سفر متفاوت و گاهی پرهزینه تر از آنچه بازدیدکنندگان ویندوز می بینند.

این قطعه باعث ایجاد یک سری FUD غیر ضروری شد. به یاد داشته باشید، همه گزینه ها هنوز در دسترس کاربران هستند. تنها چیزی که تغییر کرد ترتیب مرتب سازی و ارائه پیش فرض بود. این به سادگی تغییر کرده است تا الگوهای خرید را منعکس کند.

سام اودیو بنیانگذار و کارآفرین سریالی گفت: «فروش کالاها و خدمات آنلاین بیشتر از علم هنر است. هشتاد و دو درصد از شرکت‌هایی که با آنها صحبت می‌کنیم قیمت‌گذاری محصولاتشان را به‌عنوان «قطع» قیمت‌گذاری می‌کنند، زیرا فاقد ابزار لازم برای غواصی عمیق در داده‌ها هستند. Freshplum با ارائه ابزارهایی که حدس و گمان پشت قیمت گذاری و سایر تصمیمات فروش را حذف می کند، این مشکل را حل می کند.»

آیا به چیزی در مورد چگونگی تبدیل داده ها به اتفاق بزرگ بعدی اشاره کرده ام؟ بله، دارم.

مدیر عامل لیزا مارینو تأیید کرد که RockYou پس از پرس و جو در مورد سند افشای ارائه شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، بیش از 129 میلیون دلاری که قبلاً جمع آوری کرده بود، پول جدیدی جمع آوری کرده است.

6.7 میلیون دلار بیش از 129 میلیون دلار؟ RockYou به شدت در حال تلاش برای چرخش است، اما شما باید تعجب کنید که آیا این فقط پول خوب پس از بد ریختن است.

یک کارت Wallaby با مارک ویزا به همه کارت‌های موجود پیوند داده می‌شود و به صورت پویا تراکنش‌ها را بر اساس اولویت‌هایی مانند پاداش‌ها، مایل‌ها، بهینه‌سازی نرخ بهره و پس‌انداز انجام می‌دهد. Wallaby خطوط اعتباری یا حتی حساب های چک یا بدهی خود را گسترش نمی دهد. این شرکت به سادگی یک کیف پول دیجیتال مبتنی بر ابر را ارائه می دهد که به یک کارت پرداخت هوشمند متصل است.

به نظر می‌رسد این محصولی با ماندگاری محدود است زیرا پلت‌فرم‌های پرداخت تلفن همراه در همه جا فراگیرتر می‌شوند. علاوه بر این، مقدار تنظیماتی که برای «بهینه‌سازی» کیف پول شما در نظر گرفته شده است برای اکثر افراد بسیار زیاد به نظر می‌رسد. آیا از Wallaby استفاده می کنید؟

(تصویر توسط Fuyoh!، استفاده شده تحت مجوز Creative Commons.)

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *