اعلانیه
اعلانیه

بخش بازاریابی: ثبت هویت، پوسیدگی پیوندها و جستجوی نمودار

جستجوی نمودار جدید فیس‌بوک سرفصل این هفته و به دلایل خوبی بود که مورد توجه قرار گرفت. اما تعدادی تجدید سازمان نیز وجود داشت (شاید اولین مورد از بسیاری از تصمیمات سال نو) از جمله اخراج StumbleUpon، محور جامعه Patch، خرید پاپ توسط انتشارات Advance و استخدام تبلیغاتی جدید برای Bazaarvoice.

تامین مالی جدید برای Janrain و Curalate همچنین توجه را به روندهای قانع کننده برای تماشای بازاریابان از جذب هویت اجتماعی گرفته تا نرخ بالای پوسیدگی پیوند جلب کرد.

این … بخش بازاریابی است.

Janrain Sign In Options

از سال 2008، مشتریان Janrain توانستند از ورود به سیستم اجتماعی برای درک بهتر کاربران وب سایت خود استفاده کنند. پلتفرم مدیریت کاربر Janrain (JUMP) این شرکت یک نمای واحد و یکپارچه از کاربران در چندین ویژگی آنلاین و هویت اجتماعی ارائه می دهد. سومین و آخرین نسل راه‌حل مدیریت کاربر پیشرو در صنعت، اولین نسلی است که داده‌های نمایه را با طیف گسترده‌ای از فناوری‌های جزء مانند ابزارهای بازاریابی ایمیل، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و موتورهای شخصی‌سازی ادغام می‌کند.

این یک تیتر بسیار شوم است، اینطور نیست؟ تسخیر هویت! اما Janrain سالهاست که راه حلی برای ورود به سیستم اجتماعی ارائه می دهد و کاربران در نهایت شروع به پیگیری و اعتماد بیشتر به این ورودهای اجتماعی کرده اند. بنابراین مطمئناً Janrain به دنبال چیز بعدی است، استفاده و استخراج از داده های ورود برای آن سایت ها. هوشمند، اما کمی ترسناک نیز.

Advance Publications، شرکت مادر Conde Nast و مجلاتی مانند Wired، Vogue و Vanity Fair، پاپ، آژانس تبلیغات دیجیتال مستقر در سیاتل را خریداری کرده است.

بیل پردمور، مدیر عامل و بنیانگذار پاپ، گفت: «Pop و Advance این فرصت را می بینند تا به انتقالی که در حال ایجاد آنها از یک شرکت رسانه سنتی به یک شرکت رسانه دیجیتال هستند، ادامه دهند. “یک کاری که امیدوارم بتوانیم با هم انجام دهیم این است که به آنها کمک کنیم با برندهای متعدد خانواده این انتقال را انجام دهند.”

شرکت‌های رسانه سنتی مدت‌هاست که نور را دیده‌اند، اما در حاشیه منتظر ماندند و فکر می‌کردند زمان بیشتری برای «دیجیتال شدن» دارند. اما نشریات رسانه های دیجیتال در حالی شکوفا می شوند که بسیاری از نشریات قدیمی قدیمی در حال تعطیل شدن هستند. Advance در واقع بیشتر از خیلی ها آینده نگر بوده است، اما این به وضوح نشان دهنده تسریع برنامه ها برای به اشتراک گذاشتن سهم خود از چشم انداز دیجیتال است.

Curalate Analytics

Curalate هم ابزارهای تحلیلی و هم ابزارهای بازاریابی را ارائه می دهد. به برندها می‌گوید کدام محتوای پین‌شده چه ترافیکی را نشان می‌دهد و به آنها کمک می‌کند مسابقات Pinterest را اجرا کنند.

مدیر عامل Apu Gupta می گوید رویکرد شرکت در استفاده از تشخیص تصویر بهتر از رقبای مبتنی بر کلمات کلیدی است، زیرا تنها 10 درصد از پست های Pinterest به صراحت نام یک برند را شامل می شود. به‌علاوه، ۴۸ درصد از محبوب‌ترین پین‌های پینترست به صفحات منقضی شده در سایت‌های خرده‌فروشان پیوند دارند.

امیدوارم Curalate فقط روی Pinterest متمرکز نباشد زیرا من مفهوم محصول را دوست دارم و نمی‌خواهم آن‌ها واگن خود را به سایتی در مقابل روند کلی مدیریت مبتنی بر تصویر برسانند. آماری که در اینجا در مورد تعداد لینک های شکسته وجود دارد خیره کننده است. نرخ پوسیدگی پیوندها در اینترنت در حال افزایش است و بازاریابان هوشمند باید این موضوع را زیر نظر داشته باشند تا از کارایی و طول عمر آن دارایی های محتوا اطمینان حاصل کنند.

وبستر گفت

محتوای اصلی به همان اندازه و با کیفیت بیشتری وجود خواهد داشت، اگرچه “محتوا” نه تنها به معنای داستان های گزارش شده بلکه به معنای مکالمات جامعه است که توسط پلت فرم جدید تشویق می شود. . وبستر گفت که اجرای یک مرکز اجتماعی “قطعا بخش بزرگی از کاری که ویراستاران ما انجام می دهند خواهد بود.”

وعده محتوای هایپرمحلی محقق نشده است. فرصت وجود دارد، اما فکر نمی‌کنم این راهی برای رسیدن به آن باشد. پرتاب کردن مکالمات جامعه و تجمع محتوای تولید شده توسط کاربر در ترکیب به نظر می رسد یک گام به عقب است، نه یک قدم به جلو. Patch که قبلاً هدفی برای هرزنامه پیوند است، مشکلات جدی در مورد مدیریت جامعه خواهد داشت که به راحتی نمی توان آنها را مقیاس کرد.

Facebook Graph Search Example

جستجوی نمودار و جستجوی وب بسیار متفاوت هستند. جستجوی وب به گونه ای طراحی شده است که مجموعه ای از کلمات کلیدی (به عنوان مثال: “هیپ هاپ”) را در نظر بگیرد و بهترین نتایج ممکن را ارائه دهد که با آن کلمات کلیدی مطابقت دارد. با جستجوی نمودار، عباراتی را ترکیب می‌کنید (مثلاً: «دوستان من در نیویورک که جی زی را دوست دارند») تا مجموعه‌ای از افراد، مکان‌ها، عکس‌ها یا محتوای دیگری را که در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شده‌اند، دریافت کنید. ما معتقدیم که آنها کاربردهای بسیار متفاوتی دارند.

سال‌ها پیش‌بینی می‌کردم که فیس‌بوک وارد جستجو می‌شود و زمانی که آنها این کار را انجام دادند ممکن است آنطور که ما انتظار داشتیم به نظر نرسد. مطمئناً فیس‌بوک بالاخره کاری در مورد جستجو انجام داد و اصلاً آن چیزی نبود که انتظار داشتم. من این را به‌عنوان رقیب Google نمی‌دانم، اما در عوض آن را کاملاً در رقابت با موتورهای توصیه محلی مانند Yelp و Foursquare قرار می‌دهم.

من بزرگ‌ترین طرفدار فیس‌بوک نیستم، اما اگر در ساخت شبکه فیس‌بوک سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اینجا چیزهای زیادی برای دوست‌داشتن وجود دارد. و برای کسانی که این کار را ندارند ممکن است باعث جذب مجدد کاربر و پیکربندی مجدد شود که به نفع همه محصولات هدف تبلیغات است.

اکنون که 40 درصد از ترافیک StumbleUpon از دستگاه های تلفن همراه است، او گفت که “تعادل مجدد” تیم مهندسی انجام شد. در حالی که اکثر اخراج‌های امروزی بر بخش‌های غیرفنی شرکت مانند بازاریابی و جامعه تأثیر گذاشت، برخی از مهندسان متمرکز روی دسکتاپ نیز رها شدند.

StumbleUpon یکی از کم‌تر درک‌ترین پلت‌فرم‌های بازاریابی است. آنها به سادگی هرگز به بازاریابان در مورد ارزش واقعی آن 1.03 بازدید از صفحه در هر بازدید (مثلاً سه برابر سریع!) دلیل روشنی برای بازاریابان ارائه نکرده‌اند، بنابراین از نظر من تعلیق در بازاریابی سیگنال ضعیفی است. آیا انجام مطالعات اسناد چند قیفی StumbleUpon باعث مرگ شما می شود؟

امروز، ما در حال گسترش برنامه با افزودن نه عضو هستیم که چالش‌هایی را که اغلب از سوی ناشران و مارک‌ها می‌شنویم، به ویژه در مورد تعامل و تجزیه و تحلیل، برطرف می‌کنند. /p>

بازاریابان باید خوشحال باشند که توییتر به طور فعال به نیاز به ابزارهای شخص ثالث برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تلاش های آنها در توییتر رسیدگی می کند. به طور کلی، توییتر تا حد زیادی از یک تمرکز پسند توسعه‌دهنده به یک تمرکز بازاریابی پسند منتقل شده است. این حرکت آنها برای تبدیل شدن به یک پلتفرم تبلیغاتی برند کاملاً منطقی است.

Crowdbooster Logo

از آنجایی که Crowdbooster برای بسیاری از شما حیاتی شده است، از قول خود مبنی بر ارائه بالاترین کیفیت خدمات به شما عقب ماندیم و از آن متنفر بودیم. به جای مدل فریمیوم ناپایدار، ما تصمیم گرفتیم برای سرویس رایگان فعلی، قیمت ماهانه پایین 9 دلار را دریافت کنیم. این آزادی به ما امکان می دهد تا سریعتر نوآوری کنیم (مانند ویژگی جدید صادرات ما) و خدمات بهتری را به شما ارائه دهیم. ما فکر می‌کنیم تحلیل‌های عالی می‌توانند در نحوه یادگیری ارتباط و داستان‌گویی با استفاده از رسانه‌های اجتماعی تفاوت ایجاد کنند.

من Crowdbooster را دوست دارم اما آیا آنقدر دوست دارم که بیش از 9 دلار در ماه هزینه کنم؟ من دوست داشتم قبل از تغییر، توسعه بیشتری روی پلتفرم ببینم. آیا قصد دارید مشترک پولی شوید؟

سال گذشته، Bazaarvoice، که به شرکت‌های تجارت الکترونیک کمک می‌کند تا بررسی‌های مشتریان را مدیریت کنند، با خرید Longboard Media وارد تجارت رسانه شد که به همان شرکت‌ها کمک می‌کند تا تبلیغات را اجرا و هدف قرار دهند.

آری پاپارو بیشتر به خاطر حضورش در DoubleClick شناخته می‌شود و مطمئناً می‌تواند مهارت‌ها و ارتباطات جالبی را به برنامه‌های ادغام تبلیغات Bazaarvoice بیاورد. من هنوز هویت بازبینی را فرصتی می‌دانم که باعث علاقه تعدادی از شرکا، به‌ویژه Google می‌شود.

Reachli اکنون به تصاویر در وب سایت های بیش از 700 ناشر دسترسی دارد. الگوریتم‌های این شرکت دسته‌هایی از تصاویر را شناسایی کرده و به تبلیغ‌کنندگان پیشنهاد می‌کنند. سپس، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغی برای تصویر بخرند که اساساً یک پیوند متنی است که وقتی کاربر با مکان‌نمای خود تصویر را می‌چرخاند ظاهر می‌شود. ایده این است که پیوند کاربران را به چیزی مرتبط با تصویر هدایت می‌کند – برای مثال، فروش کالاهای خانگی اگر عکسی از فضای داخلی باشد.

من از طرفداران پر و پا قرص تصاویر به عنوان راهی برای برقراری ارتباط در اینترنت هستم. اما مطمئن نیستم که زمینه تصاویر همیشه برای این تبلیغات متنی مناسب باشد. ارزش آزمایش را دارد، اما همانطور که بسیاری از خرده فروشان به این راه سخت پی برده اند، ترافیک تصویر اغلب می تواند ارزش بسیار کمتری داشته باشد. این تفاوت بین مرورگر پنجره و خریدار است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *