این هفته در بازاریابی حول سه موضوع اصلی می چرخید: اندازه گیری برنامه تلفن همراه (Onavo و Quantcast)، پیشنهادات محلی نوآورانه (MyTime و Tagwhat) و راه های بهتر برای یافتن، اشتراک گذاری و بحث در مورد محتوا (Feedly، Buffer و Discourse).
>
این … بخش بازاریابی است.
در Onavo Insights، میتوانید برنامهها را جستجو کنید و ببینید چقدر سهم بازار در ایالات متحده دارند (یا چند درصد از کاربران آمریکایی آیفون واقعاً هر ماه از این برنامه استفاده میکنند).
دریافت آمار دقیق و قابل اعتماد در مورد استفاده از برنامه تلفن همراه تلاش شده است. Onavo Insights محصولی زیبا و شیک است که می تواند مخاطبان مشتاقی از بازاریابان را پیدا کند که سعی در اندازه گیری اثربخشی کمپین خود دارند.
بهعنوان یک کاربر Quantcast، احتمالاً از قبل با بینشهای غنی مخاطبانی که Quantcast Measure برای ویژگیهای وب آنلاین و تلفن همراه شما ارائه میکند آشنا هستید. اکنون میتوانید با معرفی Quantcast Measure برای برنامههای موبایل، تصویر کاملتری از مخاطبان دیجیتال خود دریافت کنید. این پیشرفت جدید دادههای ترافیکی اندازهگیری شده و بینشهای غنی مخاطبان را به برنامههای تلفن همراه iOS و Android شما میآورد.
به اندازه کافی عجیب، همانطور که Onavo Insights منتشر شد، Quantcast نسخه ردیابی برنامه خود را با تاکید بر نحوه تعامل کاربران در هر دو پلتفرم راه اندازی کرد. در حالی که من کاری را که Onavo انجام می دهد دوست دارم Quantcast با چنین پایگاه کاربر تعبیه شده بزرگی یک مزیت دارد.
کاپور چشم انداز بسیار جاه طلبانه ای را در مورد اینکه چگونه شخصی سازی “آینده محتوا” است، ارائه می دهد، اما ناشران می توانند Gravity را به روش های محدودتری پیاده سازی کنند – برای مثال، با استفاده از این فناوری ویجت “توصیه شده برای شما” را ایجاد کنید که برای هر خواننده شخصی است.
شخصیسازی همه چیز را برای کاربران در سراسر وب مرتبطتر میکند. این ابتکار جدید توسط Gravity جسورانه است و شامل یک پلت فرم تبلیغاتی داستان های حمایت شده است که با Outbrain رقابت خواهد کرد. بازاریاب هایی که به دنبال جذب ترافیک از کاربران «درست» هستند، باید به Gravity نگاهی بیندازند.
راه اندازی MyTime، که به طور رسمی تنها روز پنجشنبه در لس آنجلس راه اندازی شد، این کانال های مختلف را با ادغام قرار ملاقات ها در یک سایت حذف می کند. نیم میلیون قرار در دسترس برای چندین هزار کسبوکار کوچک – از جمله سالنهای ناخن، فروشگاههای خودرو، دندانپزشکان، پزشکان، نظافتکنندگان حیوانات خانگی، اسپا و استودیوهای پیلاتس – از قبل در MyTime وجود دارد.
اکنون که شیدایی معاملات روزانه فروکش کرده است، یک تغییر جدید در مورد محلی وجود دارد. این یک ایده خوب برای بازار کسب و کارهای کوچک است، اما MyTime باید برای موفقیت در هم بازار مصرف کننده و هم در بازارهای تجاری شتاب ایجاد کند. این کار کوچکی نیست.
Tagwhat اکنون به شما امکان دسترسی به معاملات، ویژهها، رویدادها و کارهای بیشتری را نسبت به سایرین در این سیاره میدهد. و بر اساس جایی که هستید و زمانی که می توانید اقدام کنید به آنها خدمات داده می شود. به عنوان مثال، وقتی پیتزافروشی همسایه برای ناهار یک عدد 2 به 1 ارسال می کند، Tagwhat به شما اطلاع می دهد. وقتی یک ساعت خوش را پشت سر می گذارید، Tagwhat به شما اطلاع می دهد. وقتی آرایشگر شما صندلی باز دارد و از فیس بوک برای اعلام آن استفاده می کند، Tagwhat به شما اطلاع می دهد.
Tagwhat می گوید که آنها این فیدها را “بر اساس پست های رسانه های اجتماعی مشاغل اطراف” ایجاد می کنند. این ممکن است مشکل تلاش برای ترغیب مشاغل به استفاده از یک قالب استاندارد یا ارائه چیزی به روشی خاص را حل کند. مطمئن نیستم که چقدر خوب کار می کند، اما پس از راه اندازی به روز رسانی اندروید، آن را امتحان خواهم کرد.
امروز، نمیتوانم بیشتر از این هیجانزده باشم که به شما اطلاع دهم که Buffer در Feedly در همه پلتفرمها در دسترس است. این باید اشتراک گذاری محتوای عالی را که می یابید با فاصله بیشتر و در زمان بهتر بسیار آسان و شهودی کند.
نمی توانم بگویم که از Feedly یا Buffer استفاده می کنم. من در کشف خود کمی قدیمی هستم و دوست دارم زمانی که محتوایم را به اشتراک می گذارم حضور داشته باشم. اما برای اکثریت قریب به اتفاق، من فکر میکنم این ترکیب اکتشاف اجتماعی و اشتراکگذاری را بسیار آسانتر میکند. اصطکاک اشتراکگذاری محتوا را کاهش میدهد و من همیشه طرفدار آن هستم.
امروز راهاندازی Discourse را اعلام میکنیم، یک نسل بعدی، 100% پلتفرم بحث منبع باز ساخته شده برای دهه آینده اینترنت.
هدف شرکتی که ما تشکیل دادیم، Civilized Discourse Construction Kit، Inc.، دقیقاً همین است – بالا بردن استاندارد گفتمان متمدن در اینترنت از طریق ایجاد آن با نرم افزار بحث بهتر
انجمنها برای مدت طولانی جزء اصلی اینترنت بودهاند، اما هیچ نوآوری در سالهای … سگ مشاهده نشده است. بنابراین این سرمایه گذاری توسط جف اتوود بسیار جالب است. آیا این انجمن است یا نظرات یا گفتگو؟ گفتنش برای من سخت است اما او را به خاطر تلاش برای بهبود سطح بحث در اینترنت تحسین می کنم. امیدوارم در این زمینه پیوندها را بهعنوان ذاتاً بد تشخیص ندهد زیرا میتوانند محتوای متا ارزشمندی باشند که بحث یا گفتگو را بهبود میبخشد.
و سپس …
DataXu رشد 27 میلیون دلاری را میبندد سرمایه برای تثبیت رهبری خود در بازاریابی برنامه ای
Radware Strangeloop را به دست آورد شبکه ها، پیشرو در راه حل های بهینه سازی عملکرد وب (WPO) برای تجارت الکترونیک و برنامه های کاربردی سازمانی
Centzy، “کایاک برای خدمات محلی” به 10 منطقه متروی ایالات متحده گسترش می یابد
صاحب کرد (و رقیب توییتر Firehose) PeopleBrowsr Swaylo، The Loose Thread Of Threadsy Buy فیسبوک را می خرد
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.