به عنوان معاون ارشد محصول و بازاریابی در VerticalResponse، دیوید ویلیامز تیم های بازاریابی، طراحی و مدیریت محصول را برای خود رهبری می کند. -ایمیل سرویس و پلتفرم بازاریابی رسانه های اجتماعی.
ویلیامز مسئول درک نیازهای کسبوکارهای کوچک و ارائه تجربیات نوآورانه برای کمک به مشتریان VerticalResponse است که مشتریان و طرفداران خود را جذب میکند.
پیش از سمت فعلیاش، ویلیامز نقشهای معاون رئیسجمهوری در محصول و بازاریابی برای رهبر جستجوی محلی و تبلیغات YP.com را بر عهده داشت. زمانی که در آنجا بود، او رشد مخاطبان را به 60 میلیون کاربر ماهانه وب و موبایل و بیش از 350 میلیون دلار درآمد تبلیغاتی رساند. ویلیامز همچنین تیم محصول “موبایل اول” برند را ایجاد کرد که بر تصمیم گیری مبتنی بر داده متمرکز بود.
قبل از YP.com، ویلیامز یک پلتفرم بازاریابی تلفن همراه برای Mozes (اکنون ePrize) ایجاد کرد که توسط شرکتها و مارکهای سرگرمی استفاده میشود تا مشتریان را با تبلیغات متنی و صوتی درگیر کند. او با بیش از 16 سال تجربه محصول و بازاریابی، نقش محصول را در تعدادی از برندهای پیشرو از جمله Palm، Apple و Lookout Mobile Security داشته است.
ویلیامز MBA خود را از دانشگاه استنفورد به دست آورد و مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی هوافضا از دانشگاه بوستون دریافت کرد. او کار خود را در نیروی دریایی ایالات متحده به عنوان افسر زیردریایی آغاز کرد.


- سن: 47
- مرکز: سانفرانسیسکو
- Apple یا Android؟ Apple
- اولین شغل: بازاریاب تلفنی
- نمایش مورد علاقه: میهن
- اولین ماشین: ’74 Dodge Pick-up
بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟
آیفون من!
آیا میتوانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟
از کدام برنامه ها بیشتر برای کار استفاده می کنید؟
1گذرواژه — اجازه دهید ورودهایم را برای دهها برنامه وب و تلفن همراه که هر روز استفاده میکنم مستقیم نگه دارم.
زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟
Flipboard — تجربهای عالی برای دنبال کردن فیدهای توییتر و فیسبوک، وبلاگهایی که در آنها مشترک هستم و محتوایی که دوستانم میخوانند.
اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟
ایمیل کاری و داشبوردهای تجزیه و تحلیل.
من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.
7:00 بیدار شوید و داشبوردهای تحلیلی ایمیل و برنامه را بررسی کنید.
8:00 بچه ها را در مدرسه رها کنید و به محل کار بروید.
9:00 -9:45 ایمیل!
9:45 استندآپ روزانه با فروش، پشتیبانی، بازاریابی، محصول و مهندسی برای بحث در مورد بازخورد مشتری و هرگونه مشکل.
10:00 جلسه هفتگی فروش/تبدیل، برای بحث در مورد تجارت الکترونیک و برنامه ها و اعداد فروش.
11:00 نقشه راه هفتگی محصول و بررسی طراحی، برای بحث در مورد مدلهای رابط کاربری ویژگیهای آینده.
12:00 ناهار و ورزش.
1:00 رئیس روابط عمومی را دنبال کنید و قول دهید که بخش بازاریابی زمین را انجام دهید 😉
2:00 1:1 با مدیر بازاریابی محتوا برای بحث در مورد تقسیم بندی مخاطبان و تقویم سرمقاله.
3:00 برای تعیین اهداف تجاری برای سه ماهه آینده با مدیر عامل شرکت ملاقات کنید.
4:00 ایمیل!
5:00 1:1 با معاون مدیریت محصول.
6:15 به خانه بروید.
مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟
تعریف مجدد و راه اندازی مجدد VerticalResponse در ماه مارس گذشته. فناوری و عادات مصرف کننده در ده سال گذشته به شدت تغییر کرده است. من واقعاً هیجان زده هستم که فناوری پیشرفته را در یک محصول با کاربری آسان و مقرون به صرفه در اختیار کسب و کارهای کوچک قرار دهم!
چند مایل در سال گذشته سفر کرده اید؟
9706 مایل – ترسناک است که من عدد دقیق را بدانم، نه؟ من از TripIt استفاده می کنم و دوست دارم.
جالبترین جایی که من بازدید کردم، دفتر مرکزی شرکت مادر ما (Deluxe Corporation) در Shoreview، مینهسوتا بود. خوشبختانه، در اوایل نوامبر بود که گرداب قطبی در مینیاپولیس ویران کرد.
چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟
نمیدانیم چه کارهای دیگری میتوانیم انجام دهیم تا مشتریان خود را خوشحال کنیم. چه کاری میتوانیم انجام دهیم تا محصول خود را آسانتر درک کنیم، استفاده از آن را آسانتر کنیم و با تلاش کمتر نتایج بهتری به آنها بدهیم؟ نقشه راه محصول در جریان دائمی است – این نیازها را با نیازهای کسب و کار ما متعادل می کند.
در مورد افرادی که بیشترین تأثیر را در حرفه شما داشته اند به من بگویید.
جف هاوکینز، دونا دوبینسکی، اد کولیگان – از بنیانگذاران Handspring و Palm Computing. یک تیم مدیریتی با مجموعه مهارتها و شخصیتهای بسیار مکمل، تمرکز دیوانهوار مشترک بر رضایت مشتری، و شفافیت در مدیریت کسبوکار که بهترین فرهنگی را که تا به حال بخشی از آن بودهام ایجاد کرده است.
یک فرد برای موفقیت در موقعیت شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟
همدلی مشتری، کنجکاوی فکری، تفکر تحلیلی و اراده برای برنده شدن!
میتوانید چیزی در مورد خودتان به ما بگویید که تیم شما از دانستن آن متعجب شود؟
کار من در فناوری در یک مزرعه شروع شد. من گوسالهای را که بزرگ کرده بودم فروختم تا اولین کامپیوترم را بخرم – Commodore 64.
چرا وارد بازاریابی شدید؟
من عاشق تکنولوژی هستم. اما مهمتر از آن، من عاشق این هستم که فناوری را به محصولاتی تبدیل کنم که مشتریان واقعاً آن را دوست دارند. بازاریابی به من این امکان را میدهد که روی «تناسب محصول با بازار» کار کنم و با یافتن افرادی که به محصول نیاز دارند و با کلمات و تصاویری که آنها را میفهمند به آنها معرفی کنم، کسبوکار را مقیاسبندی کنم.
دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید و چرا؟
معمار. تحقیق و درک نیازهای مشتری، استفاده از طراحی الهام بخش برای حل مشکلات و ایجاد یک واکنش احساسی چیزی است که من دوست دارم. باید تصور کنم که رضایت از ایجاد ساختمانها و خانههایی که هر روز تأثیر پایدار و ارزش عمیقی دارند، فوقالعاده رضایتبخش خواهد بود.
میز شما چه شکلی است؟

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟
مرا مجبور نکن فکر کنم اثر استیو کروگ. این یک راهنمای مختصر و روشنگر برای طراحی وب سایت ها، برنامه ها و محصولات است. بسیار کاربردی و بسیار مختصر – و الهامبخش این باور است که اگر از برخی دستورالعملهای ساده پیروی کنید، میتوانید محصولات بهتری ایجاد کنید.
خارج از تلاش های شرکت شما، اخیراً چه کمپینی توجه شما را جلب کرده است؟
تبلیغات تلویزیونی «Mighty 5» دفتر گردشگری یوتا دارای فیلمبرداری باشکوه و تصاویر احساسی از خانوادههایی است که تجربههای یک بار در زندگی را به اشتراک میگذارند.
فراموش نشدنی است — به شما امکان می دهد تصور کنید که تجربه فعالیت های هیجان انگیز در این تنظیمات منحصر به فرد خودتان چگونه است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.