گری واینرچوک بهعنوان مدیر عامل VaynerMedia، یک کارآفرین با استعداد، یک متخصص رسانههای اجتماعی خودآموز و یک نویسنده پرفروش است.
>
در هشت سالگی او هفت غرفه لیموناد در همسایگی خود داشت و در ده سالگی به فروش کارت های بیسبال در مراکز خرید محلی روی آورد. گری در دبیرستان در حالی که در مشروب فروشی متعلق به خانواده اش کار می کرد، شروع به خواندن کتاب تماشاچی شراب و شراب کرد و متوجه شد که جمع آوری شراب جذابیتی شبیه به سرگرمی قبلی او در جمع آوری کارت های بیسبال دارد.
گری با انبوهی از دانش و روحیه کارآفرینی، هر آخر هفته از سالهای دانشگاهی خود را در فروشگاه شراب والدینش گذراند. گری با درک اهمیت تجارت الکترونیک در سال 1997، Winelibrary.com را راه اندازی کرد و به رشد قابل توجهی کسب و کار خانوادگی خود از 3 میلیون دلار به 45 میلیون دلار تا سال 2005 کمک کرد. در سال 2006، با یک دوربین فلیپ کم بر روی سطل NY Jets، گری شروع به تلویزیون Wine Library کرد. که دنیای شراب را متحول کرد. نقدهای شراب او به زودی هر روز بیش از 100000 بیننده را به خود جلب کرد و طرفداران سرسخت او شروع کردند به نام “Vayniacs”.
در بهار 2009، گری و برادرش AJ، VaynerMedia را راهاندازی کردند، نوع جدیدی از آژانس که به شرکتهای Fortune 500 مانند GE، PepsiCo، Hasbro و New York Jets کمک میکند تا صدای رسانههای اجتماعی خود را پیدا کنند و برندهای دیجیتالی خود را بسازند.
با بیش از یک میلیون دنبال کننده در توییتر، گری در سطح بین المللی به عنوان یکی از برترین افرادی که هر کارآفرینی باید دنبال کند و یکی از پیشگامان رسانه های اجتماعی شناخته می شود. او توجه قابل توجهی از رسانه ها از جمله حضور مهمان در جیمی فالون، Late Night با Conan O’Brien و Ellen داشته است. هدف نهایی گری مالکیت نیویورک جتس است. اگرچه مشاغل مختلف او به وضوح نقش بسیار زیادی در زندگی او بازی می کند، او همیشه خانواده خود را در اولویت قرار می دهد.
آخرین کتاب گری Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World در حال حاضر در آمازون پرفروش است.


- سن: 38
- مرکز: شهر نیویورک
- Apple یا Android؟ Apple
- نمایش تلویزیونی مورد علاقه: سالهای شگفت انگیز
- سرگرمی: فروش اقلام فروش گاراژ در eBay
- اولین ماشین: ’76 مونت کارلو
بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟
آیفون من.
آیا میتوانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟
از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟
برنامه ایمیل بومی.
زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟
هیچکدام، من همیشه در حال کار هستم.
اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟
www.Techmeme.com.
چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟
سلامتی من.
مهیج ترین پیشرفت کاری در این سال چه بوده است؟
بلوغ تجاری بسیاری از افراد در VaynerMedia برای تماشای توسعه هیجان انگیز بوده است.
در سال 2013 چند مایل سفر کردید؟
من واقعاً نمی دانم. حقیقت این است که خیلی بیشتر از آن چیزی است که من فکر می کنم. من یک تن سفر می کنم.
دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟
هیچکدام.
میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟
به طور کلی کمی نامرتب است، معمولاً برخی از یادگاری های جت یا چهره های کشتی پراکنده است.
آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟
من واقعاً مطالعه نمیکنم و در مورد آن کاملاً عمومی هستم، اما اگر جابز را یک کتاب تجاری میدانید، از آن لذت بردم.
خارج از تلاشهای شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟
کمپین WestJet اخیر.
[youtube width=”560″ height=”315″]https://www.youtube.com/watch?v=zIEIvi2MuEk[/youtube]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.