اعلانیه
اعلانیه

با: معاون و مدیر کل لنوو آجیت سیواداسان آشنا شوید

Ajit Sivadasan تیمی را در 10 کشور در سرتاسر جهان مدیریت می‌کند که بر روی ایجاد تقاضای آنلاین و دیجیتال و کمپین‌های برند ادغام شده با رسانه‌های اجتماعی، SEO/SEM، هدف‌گذاری مجدد، بخش‌بندی پیشرفته و استراتژی‌های بازاریابی وابسته تمرکز دارد. او همچنین چندین استراتژی بهینه سازی بازاریابی را با استفاده از تحلیل های پیشرفته و مفاهیم کلان داده رهبری می کند.

آقای دستاوردهای Sivadasan با Lenovo در شش سال گذشته شامل افزایش قابل توجه کسب و کار اینترنتی این شرکت از مصرف‌کننده و کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط، افزایش نفوذ کسب‌وکار به بازارهای جهانی جدیدتر است.

قبل از پیوستن به Lenovo، Sivadasan تولید کننده اجرایی Gateway.com بود، جایی که او تحول مهمی را برای بازسازی Gateway از یک بازاریاب مستقیم به یک نهاد خرده‌فروشی به عنوان رئیس gateway.com انجام داد. او همچنین به عنوان مشاور ارشد برای شرکت مشاوره مدیریت Deloitte and Touche کار می کرد.

آقای Sivadasan سخنرانی اصلی را در SMX London در تاریخ 13 مه در باشگاه فوتبال چلسی ارائه خواهد کرد.

<br data-src=

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

تلفن من.

آیا می‌توانیم به صفحه اصلی تلفن شما نگاهی بیندازیم؟

Ajits homescreen

از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

اسکایپ.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

تویتر، لینکدین.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

ایمیل های کاری.

من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.

هیچ چیز معمولی در مورد کار من وجود ندارد.

وقتی سفر نمی‌کنم یا در کنفرانس‌ها صحبت نمی‌کنم، از ساعت 6.45 صبح در دفترم شروع به کار می‌کنم. معمولاً بیشتر روز خود را صرف بررسی طرح‌های وب خود می‌کنم، با تیم رهبری خود در موضوعات مختلف کار می‌کنم، از تولید تقاضا گرفته تا رفع مشکلات رضایت مشتری در فروش آنلاین یا صحبت با تیم یا همکاران گسترده‌ام در مورد چالش‌هایشان یا دریافت کمک در این زمینه. مال خودم. من روز را حوالی ساعت 3 بعد از ظهر به پایان می‌برم، در باشگاه یا خانه ورزش می‌کنم و برای تماس‌های عصرانه یا چیزی که ممکن است نیاز داشته باشم برای آن وقت بگذارم آماده می‌شوم. من دوشنبه ها و جمعه ها را برای همه نوع فعالیت های فکری که باید انجام دهم باز نگه می دارم، مانند ارائه برای کنفرانس ها، دکورهای استراتژی، چیزهای خلاقانه و هر چیزی که به صورت موقت پیش می آید. وقتی کار را به این ترتیب اولویت بندی می کنم، متوجه می شوم که بهره وری من به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

بیشتر به رشد، تغییر در بازارها و مسائل مربوط به تجربه مشتری فکر می کنید. من روی چابکی راه‌حل‌های وب و توانایی آن در مقیاس‌پذیری متمرکز هستم زیرا Lenovo به رشد چشمگیر خود ادامه می‌دهد. من نگران این هستم که چگونه می‌توانیم از دیدگاه وب در ارائه‌های خود در زنجیره ارزش مشتری خود یکپارچه‌تر شویم.

مهیج ترین پیشرفت کاری در این سال چه بوده است؟

ما اخیراً یک طراحی وب کاملاً پاسخگو برای کاربران تلفن همراه خود راه اندازی کردیم. ما واقعاً باید به سختی روی رویکردمان فکر می‌کردیم، هیچ‌کس کار فوق‌العاده‌ای در فضای PC/CE در زمینه طراحی موبایل انجام نداده است، بنابراین از بسیاری جهات ما چیز جدیدی را امتحان می‌کردیم و این همیشه هیجان‌انگیز است.

چند مایل در این سال سفر کرده اید؟

در واقع، امسال نه چندان زیاد، احتمالاً 40000.

می‌توانید چیزی در مورد خودتان به ما بگویید که تیم شما از دانستن آن متعجب شود؟

من مطمئن نیستم که تیم من از این افشاگری غافلگیر شود یا خیر، فقط به این دلیل که قبلاً این موضوع را به آنها گفته ام… من دوست دارم نقاشی کنم و مدتی است که بوده ام. اکثر مردم تعجب می کنند زیرا آنها من را به عنوان یک نوع بسیار منطقی مغز چپ فکر می کنند. مورد دیگری که با افتخار به مردم می گویم این است که من شاگرد پیتر دراکر هستم که در دانشگاه فارغ التحصیل کلرمونت، دانشکده بازرگانی تدریس می کرد. این یک امتیاز قابل توجه برای من بود که به صحبت های او در مورد مدیریت گوش کنم.

چرا وارد بازاریابی شدید؟

در واقع، من به دلیل ضرورت ابتدا وارد فروش شدم و بخش بازاریابی. من متوجه شدم که بازاریابی وب به طور خاص بیش از هر چیز دیگری علم و ریاضی است. من شیفته رفتار انسانی هستم و بازاریابی به درک این موضوع کمک می کند.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟

سوال جالب. می‌خواهم ببینم آیا می‌توانم به عنوان یک کارآفرین موفق باشم و کاری را انجام دهم که کاملاً بر مصرف‌کننده متمرکز باشد.

میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟

Ajit's Desk Ajit's view

معمولاً من سازماندهی شده ام، بنابراین میز کار تمیز است 🙂 من یک صفحه نمایش لنوو دارم که برای نمایش نمودارها و ارائه ها در دفترم استفاده می کنم. می‌توانید نوت‌بوک مورد علاقه‌ام را در پس‌زمینه ببینید، کربن X1، مسلماً بهترین نوت‌بوک تجاری در بازار (من می‌توانم مغرضانه باشم 🙂 همچنین می‌توانید علاقه‌ام به داده‌های بزرگ (HBR) و کتاب‌هایی در مورد رفتار انسانی مانند Predictably Irrational نوشته Dan Ariely را ببینید. یا Outliers اثر Malcom Gladwell در قفسه کتاب من. من یک دفتر گوشه خوب با نمای 270 درجه از فضای سبز کلاسیک کارولینای شمالی دارم.

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

حقیقت صادقانه درباره افراد ناصادق اثر دن آریلی و بیل برایسون در یک تابستان، آمریکا 1927 اثر غیرداستانی درباره تاریخ و کارآفرینی اولیه.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین بازاریابی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

کمپین اجتماعی ای که کوکا برای شخصی سازی بطری های کوکای خود به راه انداخت، به نظرم عالی بود. من همچنین یک کمپین Geox را در مورد طرح‌های کفش جمع‌سپاری دیدم که بسیار جالب بود.

امروز برای SMX London ثبت نام کنید

سخن اصلی Ajit، “آیا داده ها باعث صرفه جویی در بازاریابی می شود؟” یکی از نکات برجسته SMX London است که دارای دو روز پر محتوای عالی در زمینه جستجو، بازاریابی اجتماعی، موبایل و آنلاین است. تأخیر نکنید – اکنون ثبت نام کنید!

منتظر دیدار شما در لندن هستم!


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

کریس شرمن (@CJSherman) یکی از ویراستاران بنیانگذار Search Engine Land است و اکنون بازنشسته شده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *