تامی گوردون معاون ارتباطات اجتماعی AARP است.
از زمان راهاندازی رسمی این بخش در سال 2010، او تیم را به 9 استراتژیست تمام وقت گسترش داده و صدها کارمند و داوطلب را در سراسر کشور آموزش داده است. گوردون در طول مدت حضورش در AARP، مخاطبان شبکههای اجتماعی را شامل بیش از دو میلیون نفر، با بیش از یک میلیارد در سال، پرورش داده است.
سپتامبر امسال، AARP یک سریال YouTube “Takei’s Take” را راه اندازی کرد که در آن بازیگر مشهور اینترنتی و یکی از بازیگران سابق Star Trek جورج بازی می کرد. تاکی. اولین نمایش با حضور Takei در حال ارائه دیدگاه خود در مورد Google Glass موفقیت بزرگی بود و در روز اول بیش از 24000 مشترک به دست آورد.
هواداران میتوانند تیم تامی را از طریق #AARPsocial یا وبلاگ AARP Social Tumblr دنبال کنند.


- سن: 41
- مرکز: واشنگتن، دی سی
- Apple یا Android؟ Apple
- اولین شغل: مهماندار استیک خانه بیرونی
- گروه مورد علاقه: باب اشنایدر
- اولین ماشین: نیسان پولسار
بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟
iPhone – هر آنچه جدیدترین است.
آیا میتوانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟
از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟
Tweetbot، من شیفته لیستهای توییتر هستم.
زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟
اگر تلفن من در دست من است، می توانید شرط بندی کنید که من در توییتر هستم. این روش مورد علاقه من برای مصرف اخبار، ملاقات با افراد جالب و پاسخ تقریباً به هر سؤالی است.
اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟
همزمان snooze را می زنم و Twitter را باز می کنم.
چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟
چگونه از وضعیت موجود جلوتر بمانیم – به نظر من ضروری است که علاوه بر «رسانههای اجتماعی»، بازاریابی اجتماعی، دادههای اجتماعی، خدمات مشتریان اجتماعی، و شبکههای اجتماعی را نیز بسازیم.
مهیج ترین پیشرفت کاری در این سال چه بوده است؟
Te: هنگامی که Sir Mix-a-Lot ما را توییت کرد و نامزد بهترین کمپین فیس بوک و بهترین دلیل اجتماعی در جوایز رسانه اجتماعی Digiday شد.
چند مایل در این سال سفر کرده اید؟
طبق گزارش US Airways، حدود 24000 (و چند مورد دیگر…).
دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟
در زندگی دیگری، من هنرمندی هستم که در ساحل زندگی میکند و موجسواری میکند. اما احتمالا هنوز توییت میکنم.
میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟
آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟
Lean In توسط شریل سندبرگ – خیلی خوب بود که دیدم من ناخودآگاه برخی از کارهای مشابهی را که او پیشنهاد می کند انجام داده ام!
خارج از تلاشهای شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟
من عاشق کاری هستم که هوندا در یوتیوب با افراد واقعی انجام می دهد… منظورم این است که اگر یک شرکت خودروسازی بتواند مرا در یک ویدیوی YouTube به گریه بیاندازد، باید بازی خود را تقویت کنم.
[youtube width=”560″ height=”315″]https://www.youtube.com/watch?v=0Y7AzNj2s28&list=TLeW7FVo8-pxJoGh6j-MR3pjtE76P4iQGV[/youtube]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.