اعلانیه
اعلانیه

با: معاون ارشد بازاریابی Nanigans آشنا شوید

دان اسلاگن به عنوان معاون ارشد بازاریابی برای Nanigans، بر همه امور بازاریابی برای ارائه دهنده راه حل های تبلیغات آنلاین نظارت می کند. او برنامه شریک آژانس شرکت را راه اندازی کرد و در تیم اجرایی خدمت می کند.

اسلاگن که از طرفداران سرسخت رهبری فکری و آموزش است، برنده ویژگی‌هایی در پول سریع CNBC و در بسیاری از نشریات از جمله نیویورک تایمز، وال استریت شده است. مجله، Forbes، TechCrunch، AdAge، AdWeek، و Fast Company.

Slagen همچنین یک سخنران منظم در کنفرانس‌های بازاریابی است و در رویدادهای صنعتی مانند هفته تبلیغات، هفته مد، کنفرانس فناوری سالانه Citi، کنفرانس فناوری سالانه JPM، VentureBeat Summits و Masterclass دوبلین ارائه می‌کند.

تکنولوژی تبلیغاتی Nanigans با ارائه تنها پلتفرم SaaS که به‌طور پیش‌بینی‌کننده طول عمر بهینه می‌شود، به بازاریابان داخلی کمک می‌کند تا مشتریان سودآور را در مقیاس اجتماعی و تلفن همراه پیدا کنند، به دست آورند و دوباره هدف‌گیری کنند. Nanigans با بیش از 350 میلیون دلار در سال یکی از سرمایه‌گذاران پیشرو در فیس‌بوک است و فهرست مشتریان آن شامل بیش از 250 پیشرو صنعت مانند eBay و WayFair است.

قبل از پیوستن به Nanigans، اسلاگن روابط بازاریابی جهانی را در HubSpot رهبری می‌کرد، جایی که او مسئول تبلیغات جهانی، رویدادها و مشارکت با بیش از 60 شرکت از جمله Google، Salesforce، Facebook، Twitter و LinkedIn بود.

در حالی که اخیراً تیم‌های بازاریابی آژانس پیشرو بوده است، Slagen همچنین در سمت مشتری به عنوان بخشی از  تیم مدیریت محصول WayFair کار کرده است.

Get To Know:
  • سن: 28
  • مرکز: بوستون، MA
  • Apple یا Android؟ Apple
  • اولین شغل: ساخت قایق بادبانی
  • سرگرمی: گیتار
  • اولین ماشین: ’99 مرکوری کوگار

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

آیفون من – سعی می‌کنم آن را بسیار ساده نگه دارم، بیشتر از متن، ایمیل، Uber، iTunes، Pandora، Triple J، Facebook، Twitter و Linkedin استفاده می‌کنم.

آیا می‌توانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟

Dan Slagen's phone screen

از کدام برنامه ها بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

LinkedIn – به من کمک می‌کند استخدام‌های جدید، همکاران و اطلاعات و مقالات افرادی را که دنبال می‌کنم پیدا کنم.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

فیس بوک. من همیشه همه عکس‌هایم را در آنجا قرار داده‌ام، بنابراین این روزها آلبوم دیجیتال من است.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

متون، ایمیل کاری و سپس LinkedIn.

من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.

وقتی در دفتر هستم، با تیم بازاریابی شگفت‌انگیز در زمینه تولید سرنخ، نام تجاری، کسب‌وکار جدید کار می‌کنم و به پایگاه مشتریان خود کمک می‌کنم تا با تلاش‌های بازاریابی اجتماعی و موبایلی آنها موفق شوند.

هنگام سفر، معمولاً صحبت می‌کنم، با مشتریان و مشتریان احتمالی ملاقات می‌کنم یا از دفاتر دیگرمان بازدید می‌کنم. دفتر سانفرانسیسکو Nanigans دارای یک عرشه سقف شگفت انگیز است، بنابراین من دوست دارم تا آنجا که ممکن است آنجا باشم.

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

برای سومین سال متوالی به هدف 100 درصدی رشد درآمد شرکت خود رسیدیم. این گواهی بر مشتریان، کارمندان و استراتژی بازار ما است.

در 12 ماه گذشته چند مایل سفر کرده اید؟

من در سال گذشته بیش از 200000 مایل سفر کرده ام.

چند هفته پیش در کنفرانس CES/Citi Tech در وگاس صحبت می کردم و پرواز من لغو شد. من سوار قطاری از بوستون به دی سی شدم تا از دی سی خارج شوم، اما قطار در دلاور خراب شد. بعد از خرابی قطار، مجبور شدم با سه غریبه سه ساعته با تاکسی از دلاور به دی سی بروم.

یکی از آن غریبه ها شریل میلز بود که معاون مشاور رئیس جمهور کلینتون در کاخ سفید بود. او داستان‌های سرگرم‌کننده‌ای داشت، و من در نهایت با 15 دقیقه وقت به سخنرانی خود رسیدم!

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

استخدام و اطمینان از جذب بهترین استعدادها از منظر عملکرد و فرهنگی.

در 12 ماه گذشته از 60 نفر به 175 نفر رسیده ایم بدون اینکه برنامه ای برای کاهش سرعت داشته باشیم. این استخدام است که تعیین می کند آیا یک شرکت موفق خواهد بود یا خیر.

آیا می‌توانید درباره کمپین یا پروژه کاری که می‌خواهید انجام دهید به ما بگویید؟

چیزی وجود ندارد که به ذهنتان خطور کند. با این حال، حقیقت این است که ما اشتباه می‌کنیم، اما تا زمانی که از آن‌ها درس می‌گیریم و آموخته‌هایمان را در ابتکارات آینده به کار می‌گیریم، این راهی است که می‌توان مطمئن شد که همیشه به عنوان یک تیم در حال پیشرفت هستیم.

درباره افرادی که بیشترین تأثیر را در حرفه شما داشته اند و مسیری که ارائه کرده اند به من بگویید.

لورن نورتون در Wayfair اولین رئیس من بود که از دانشگاه خارج شدم و او به من یاد داد که بی امان باشم. جاش پایک (در حال حاضر در آژانس آمپر) رئیس بعدی من در یک آژانس نوپا به نام Rock Coast Media بود و به من یاد داد که چگونه به تصویر بزرگتر نگاه کنم. او امروز همچنان یک مربی است.

مایک ولپ رئیس من در HubSpot بود، او به من یاد داد که چگونه رشد جدید را شناسایی کنم فرصت‌های درون یک شرکت، در حالی که رئیس کنونی من، مارک گرابوفسکی، هر روز به من یاد می‌دهد که چگونه به‌طور پیوسته سازگار باشم و در یک صنعت پرنوسان متمرکز بمانم.

اما من بدون عشق و حمایت ظاهراً خستگی ناپذیر والدینم، داتی و چاک، جایی نبودم!

یک فرد برای موفقیت در موقعیت شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

آنها باید عشق بورزند و استعداد طبیعی برای بازاریابی و مردم داشته باشند و بفهمند چه چیزی سوزن ها را حرکت می دهد. آنها همچنین باید بیشتر از هر فرد دیگری در اتاق کار کنند.

بازاریابی به همان اندازه که به دنبال سودآوری است، به گوش دادن، ارتباط و الهام بخشیدن است.

می‌توانید چیزی در مورد خودتان به ما بگویید که تیم شما از دانستن آن متعجب شود؟

من در کودکی در استودیو نیکلودئون اسلیم شدم.

چرا وارد بازاریابی شدید؟

مادرم پرستار و پدرم روانشناس است. هنگامی که متوجه شدید که قلب و مغز چگونه کار می کنند و با هم کار می کنند، بازاریابی نه تنها سرگرم کننده و جالب می شود، بلکه بسیار آسان تر نیز می شود.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید و چرا؟

نوازنده گیتار در یک گروه راک. آیا چیزی بهتر از تماشای زنده رولینگ استونز یا زپلین وجود دارد؟

میز شما چه شکلی است؟

میز من یک فاجعه است، معمولاً پر از ارائه ها و ایده های تصادفی است. من ترجیح می دهم روی یکی از کاناپه هایمان کار کنم.

Dan Slagen's work area

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست و نظرتان در مورد آن چیست؟

من ظاهراً به صورت ماهانه به عبور از شکاف جفری مور اشاره می‌کنم، اما دوست دارم مجموعه‌ای از آثار کلاسیک را دوباره مرور کنم، بنابراین در واقع Ogilvy در تبلیغات بود. من این کتاب را دوست دارم زیرا به بازاریابان یادآوری می‌کند که این کتاب در مورد چیست – ارتباط با مردم – از خود مرد.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

از یک ابتکار برندسازی، P&G (انجام شده توسط W+K) با موضوع المپیک با تشکر از شما مامان، “Pick Them Back Up” به خوبی انجام شد و واقعاً تا حد اصلی خود قابل شناسایی بود. بازار هدف.

اما، از امروز صبح، این آگهی مورد علاقه جدید من خواهد بود:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *