اعلانیه
اعلانیه

با: مدیر ارشد بازاریابی Trueffect آشنا شوید

تیم مایر، مدیر ارشد بازاریابی Trueffect در صنعت شناخته شده است که هم سخنران اصلی و هم سخنران کنفرانس در بسیاری از موارد آنلاین بوده است. نمایش می دهد، از جمله SMX. تیم بازاریابی Trueffect را با سابقه ای گسترده به عنوان مدیر محصول، بازاریاب محصول، بازاریاب مستقیم و مدیر کل هدایت می کند. او از Trada به Trueffect آمد، یک بازار جستجوی پولی جمع‌سپاری که در آن مدیر ارشد استراتژی بود.

تیم به عنوان معاون بازاریابی در ShopAtHome.com خدمت کرده است و سمت های اجرایی در پیشگامان جستجوی اینترنتی Inktomi و Overture و همچنین شرکت Thomson داشته است. دوران حرفه ای تیم همچنین شامل هفت سال در یاهو بوده است، جایی که او چندین سمت از جمله مدیر کل بازار خواص را داشت که در آن رهبری بازاریابی، فروش، مهندسی و محصول را بر عهده داشت.

Tim Mayer
  • سن: 43
  • مرکز: بولدر، CO
  • اولین شغل: خدمه ساحل
  • Apple یا Android؟ Apple
  • سرگرمی: اسکی، دوچرخه سواری در کوهستان، گلف، جمع آوری/چشیدن شراب
  • اولین ماشین: VW Golf

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

آیفون 5 من.

آیا می‌توانیم به صفحه اصلی تلفن شما نگاهی بیندازیم؟

TimMayerHomeScreen

از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

ایمیل برای ارتباط، لینکدین برای محتوا و شبکه و Hubspot برای پیگیری معیارهای بازاریابی ما.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

تویتر از آنجایی که به نظرم مطالب جالبی را از دوستان و افرادی که فکر می‌کنم مطالب خوبی را به من می‌دهد ارائه می‌کند که باید به آن توجه کنم. و خنده هایی که من هم می گیرم!

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

به ترتیب- ایمیل، Twitter، Linkedin، Facebook، آب و هوا و تقویم.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

جذب و نرم‌کردن سرنخ‌های ورودی با کیفیت از نظر کمیت و تولید محتوای قانع‌کننده کافی برای تغذیه دستگاه بازاریابی محتوا با همه چیزهایی که انجام می‌دهیم (علاوه بر کار روزانه من).

مهیج ترین پیشرفت کاری در این سال چه بوده است؟

ایجاد یک تیم و پلتفرم بازاریابی ورودی از ابتدا. اکنون این در مورد فشار و تقویت محتوای بیشتر از طریق کانال های متعدد برای به دست آوردن، نرم کردن و به دست آوردن اطلاعات در مورد سرنخ ها برای فروش است.

چند مایل در این سال سفر کرده اید؟

از سال جدید خیلی زیاد نیست، اما در ماه مارس افزایش خواهد یافت، من انتظار دارم با 948 مایل سفر به SMX West و سپس بلافاصله بعد از آن به مسابقات بسکتبال PAC 12.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟

من همیشه دوست داشتم یک بازی آجر و ملات مانند یک بار شراب یا رستوران را امتحان کنم یا شاید در آزمون کارشناسی ارشد سوملیه شرکت کنم.

میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟

موارد ضروری: بطری پینو، چای با برگ لاپسانگ سوچونگ، عکس های خانوادگی، برنامه بسکتبال علاقه مندان به CU، برنامه برنامه اسکی Kids Beaver Creek و اولویت های تیم برای سه ماهه. من کتاب ها و مجلاتم را روی لبه پنجره پشت سرم نگه می دارم.

TimMayerOffice

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

فروش چالشگر: کنترل مکالمه با مشتری توسط متیو دیکسون و برنت آدامسون.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین بازاریابی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

اخیراً، بسیاری از مردم در مورد کمپین تضمینی و حجم توییت‌ها (5.4 میلیون) برداشت‌ها (2.6 میلیارد) و فالوورهای جدید (221 هزار نفر) که برای یک تبلیغ Superbowl دریافت کرده‌اند صحبت می‌کنند. از سوی دیگر، بسیاری از افراد این را به هزینه هر فالوور تقسیم می کنند و اعداد آنچنان عالی به نظر نمی رسند. شکاف بین بازاریابان برند و عملکرد و اندازه‌گیری بسیار دور از ذهن است و مردم از دیدگاه‌های مختلف به این کمپین از دیدگاه موفقیت بسیار متفاوت نگاه می‌کنند.

]https://www.youtube.com/watch?v=fQ6brprBSGk[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

کریس شرمن (@CJSherman) یکی از ویراستاران بنیانگذار Search Engine Land است و اکنون بازنشسته شده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *