AddThis، ارائه دهنده دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی، می گوید اکنون بیش از 14 میلیون دامنه در شبکه ناشر خود دارد و به بیش از 1.3 میلیارد کاربر وب در ماه دسترسی دارد.
برای مقایسه، ShareThis می گوید 1.3 میلیون ناشر در شبکه خود دارد و Shareaholic می گوید بیش از 200000 وب سایت با استفاده از ابزارهای خود دارد.
اعداد AddThis قابل توجه است و این شرکت امیدوار است با مجموعه جدیدی از افزونه های اجتماعی که فراتر از اشتراک گذاری ساده محتوا است که امروز صبح اعلام شد، جای پای خود را گسترش دهد. این افزونه ها شامل ابزار Follow، ابزار خوش آمدگویی و ابزار محتوای پرطرفدار هستند. در اینجا آمده است که AddThis چگونه هر یک را توصیف می کند:
ابزار دنبال کردن: دکمههای دنبال کردن را میتوان همراه با محتوا در سایت قرار داد تا به کاربران اجازه دهد با یک کلیک طرفدار، دنبالکننده یا مشترک شوند.
ابزار محتوای پرطرفدار: ابزار محتوای پرطرفدار از یک API فید محتوا برای تبلیغ مداوم محتوای برتر یک برند در زمان واقعی در سایت، خبرنامه یا کانالهای اجتماعی استفاده میکند.
ابزار خوشآمدگویی: ابزار خوشآمدگویی به ناشران اجازه میدهد تا با خوشامدگویی شخصیشده و دعوت به اقدام، تجربه کاربر ورودی را بهینه کنند.
AddThis همچنین میگوید که در حال گسترش ابزار Analytics موجود خود است تا شامل دادههایی در مورد محتوایی باشد که بیشترین طرفداران/دنبال کنندهها را ایجاد میکند و کدام محتوا اغلب کپی/پیست میشود.
در سطح شرکت نیز تغییری وجود دارد: شرکت – که قبلاً به عنوان Clearspring شناخته میشد – در حال تجمیع فعالیتهای خود تحت نام AddThis است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.