اعلانیه
اعلانیه

بزرگ‌ترین سایت شبکه اجتماعی جهان به ریشه‌های خود باز می‌گردد… خوب. زمانی که فیس بوک راه اندازی شد، داشتن آدرس ایمیل کالج برای عضویت الزامی بود. آن روزها مدت‌هاست که گذشته است، اما آن‌ها راستی‌آزمایی مبتنی بر ایمیل را برای یک ویژگی جدید، «گروه‌ها برای مدارس» برمی‌گردانند.

این گروه‌های جدید حول یک مدرسه خاص مستقر هستند و ویژگی‌ها و عملکردهای متفاوتی نسبت به گروه‌های سنتی خواهند داشت. نمونه‌های مورد استفاده، گروه‌های پیشنهادی بسیاری از جمله بازی‌های ورزشی پیک آپ در محوطه دانشگاه، گروه‌های کلاسی و گروه‌های مبتنی بر دوره را نشان می‌دهند. البته برای پیوستن باید یک آدرس ایمیل مبتنی بر مدرسه خاص داشته باشید.

علاوه بر ارسال و اشتراک گذاری گروهی، این گروه های جدید برای مدارس دارای ویژگی های پیشرفته از جمله اشتراک گذاری فایل هستند. این تغییرات چه زمانی اعمال خواهند شد؟ پاسخ روشنی وجود ندارد، اما کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در فرم فیس‌بوک فرآیند را تسریع کنند. برای اطلاعات بیشتر به پست رسمی وبلاگ فیسبوک مراجعه کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *