اعلانیه
اعلانیه

بازاریابی: تبلیغات پورنو، هودی و گزارش اقلیت

Neo from the Matrix

یک بار دیگر، این هفته شبیه یک قسمت از Melrose Place بود، با شایعات مد، پورن و کشف دروغ. خوشبختانه، برنامه‌نویسی جایگزینی با استارت‌آپ‌های قابل‌توجه (Drawbridge و Mixpanel) در دسترس بود که یک دور از بودجه و پیشرفت‌هایی را توسط Google و Foursquare در همگرایی اجتماعی، محلی، موبایل و تجارت جمع‌آوری کرد.

تحت رهبری دانشمند ارشد سابق AdMob Kamakshi Sivaramakrishnan، Drawbridge راهی برای تطبیق رفتار کاربر بین دستگاه‌ها بدون نیاز به ورود کاربر به حساب خاصی پیدا کرده است. الگوریتم های این شرکت با تجزیه و تحلیل مقادیر زیادی از داده های متقابل ناشناس بین دستگاهی یاد می گیرند. این بدان معناست که Drawbridge می‌تواند با درجه بالایی از اطمینان پیش‌بینی کند که مثلاً شخص ناشناسی که در حال بازی کردن Angry Birds در iPad خود بود، همان کسی است که به تازگی پروازی را روی دسکتاپ خود رزرو کرده است.

بلوک نقل قول>

من هم شیفته این نوع فناوری هستم و هم به شدت متحیر شده ام. ارائه این نوع تبلیغات شخصی‌سازی شده بدون استفاده از اطلاعات شناسایی شخصی کاملاً یک شاهکار خواهد بود. من بر Drawbridge (به چند دلیل) چشم خواهم داشت.

Levchin استدلال می‌کند که

Mixpanel “یک فرصت بسیار بزرگ است، زیرا در نهایت یک فرصت تحلیل ترافیک نیست، بلکه یک فرصت داده‌کاوی است. آنها در حال ساخت محصولی هستند که به انسان اجازه می دهد از الگوریتم ها و تجسم برای درک پیچیدگی رفتاری مشتریان خود استفاده کند.»

گاهی اوقات من چیزی می خوانم و من فقط غرق می شوم. این یکی از آن موارد است. لوچین کاملا درست می گوید. Mixpanel، و تعدادی دیگر، در لبه این روند جدید و بسیار ارزشمند هستند.

“مارک و هودی امضاکننده‌اش: او در واقع به سرمایه‌گذاران نشان می‌دهد که چندان اهمیتی ندارد. پاچر در مصاحبه ای با بلومبرگ گفت: او او خواهد بود. “من فکر می کنم این نشانه عدم بلوغ است. من فکر می‌کنم که او باید متوجه شود که در حال حاضر سرمایه‌گذاران را به عنوان یک حوزه انتخابیه جدید وارد می‌کند، و فکر می‌کنم باید به آنها احترام بگذارد، زیرا از آنها پول می‌خواهد.»

بلوک نقل قول>

یکی از چیزهایی که در مورد کار در سیلیکون ولی دوست دارم این است که هیچ کد لباسی وجود ندارد. ایده و عمل به معنای چیزی بیشتر از یک پیراهن دکمه دار و یک جفت چینی است. و چه کسی اینجا بیشتر به چه کسی نیاز دارد؟ به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران مایلند پول را در فیسبوکپرتاب کنند. با این اوصاف، عبارت «علامت نابالغی» ریف هوشمندانه (اما احتمالاً غیرعمدی) نام زاکربرگ است.

موبایل به وضوح یک چالش بزرگ برای فیس بوک است و چیزی که این شرکت به عنوان آینده خود می بیند. (این شرکت 171 بار کلمه “موبایل” را در دفترچه ذکر کرده است.) اما همچنین به مشکلاتی که ممکن است هنگام تلاش برای ایجاد یک تجارت تبلیغاتی معنادار در تلفن های هوشمند با آن مواجه شود، اذعان کرده است.

من بیشتر و بیشتر تحت تأثیر روشی که فیس بوک در حال مدیریت IPO خود و مدیریت انتظارات است، می شوم. یک لحظه فکر نکنید که فیس بوک واقعاً به توانایی آنها شک دارد، این فقط نمایش سگ و اسبی برای “خیابان” است.

Google+‎ به کسب سهم بازار و ایجاد شتاب مصرف‌کننده ادامه می‌دهد. از زمان به‌روزرسانی ماه سوم ما، دو برند جدید از فهرست ۱۰۰ برتر اینتربرند صفحاتی را فعال کرده‌اند. فعالیت کلی در حال افزایش است: میانگین تعامل هفتگی حلقه‌ها 112 درصد و مشارکت محتوا 65 درصد افزایش یافته است.

کارشناسان فناوری با شعار شکست +Google و نامیدن آن شهر ارواح سرگرم می شوند. همانطور که دنی سالیوان گفته است، اگر به جستجو اهمیت می دهید، باید به Google+‎ اهمیت دهید.

در شکایتی که روز جمعه در منهتن ارائه شد، ادعاهای Perfect 10 Tumblr  حذف نشدند عکس های غیر مجاز ارسال شده توسط کاربران این شرکت که عکس‌های مدل برهنه را از طریق یک مجله و وب‌سایت به فروش می‌رساند، می‌گوید Tumblr نه تنها چشمان خود را روی نقض حق نسخه‌برداری می‌بندد، بلکه کارکنانش خودشان تصاویر را برای شروع سریع کسب‌وکار آپلود می‌کنند.

راز کثیف Tumblr این است که پر از پورن است. خوب، این احتمالاً یک راز نیست، اما اگر کارکنان Tumblr فعالانه از پورن برای شروع کسب و کار استفاده می کردند؟ اوه.

گرت کمپ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل قدیمی سرویس کشف وب StumbleUpon، در حال حرکت است. یا می توانید بگویید – کمپ اکنون رئیس هیئت مدیره خواهد بود، در حالی که شرکت جستجوی عمومی برای یک مدیر عامل جدید را انجام می دهد.

این یک سفر عجیب و غریب طولانی برای StumbleUpon، یکی از کم‌فهم‌ترین ابزارهای بازاریابی بوده است. 10 سال در محافل اینترنتی قدیمی است و واضح است که کمپ به جای ماندن برای تعمیر و نگهداری به دنبال فرصت هایی برای ساختن چیزی است.

این شرکت که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق تلفن هوشمند از کافی‌شاپ‌ها، بارها و مکان‌های دیگر، موقعیت مکانی خود را به دوستان خود اطلاع دهند، برای اولین بار اعلام کرد که در نظر دارد. به تاجران اجازه می دهد در نسخه بازطراحی شده برنامه خود، جایگاه ویژه برای تبلیغات پیشنهادات محلی شخصی شده در ماه ژوئیه خریداری کنند. همه کاربران می‌توانند تخفیف‌های ویژه را ببینند، اما برای استفاده از آنها باید به محل برگزاری مراجعه کنند.

آیا Foursquare می تواند یک Groupon موبایل باشد؟ شاید. Foursquare به عنوان پیشرو خدمات موقعیت جغرافیایی، فرصتی برای اتصال اجتماعی، محلی، موبایل و تجارت دارد. همانطور که قبلاً اشاره کردم، فکر می کنم این فضای بزرگی است که تعداد زیادی از شرکت های قدرتمند را به خود جذب می کند.

در هر کجا که هستید، Google Maps برای Android به شما کمک می‌کند در اطراف بگردید و مکان‌های جدید را کشف کنید. امروز با نسخه ۶.۷ به شما کمک می‌کنیم پیشنهادات کسب‌وکارهای اطراف را در ایالات متحده پیدا کنید – از رستوران‌ها، سالن‌ها و گشت‌های شهری. همچنین، جهت‌های پیاده‌روی در داخل خانه در ایالات متحده و ژاپن، به‌علاوه عکس‌های داخلی 360 درجه کسب‌وکار را اضافه کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم تا در داخل و خارج از خانه به سرعت راه خود را طی کنید.

آیا دیگر می‌توان مشخص کرد که گوگل در اینجا در تلاش است تا چه کاری انجام دهد؟ چقدر دیگر تا تبلیغات گزارش اقلیت باقی مانده است یک واقعیت است؟

باز هم، این واقعیت نیست که تامپسون مدرک CS ندارد، بلکه به این روش ساختگی راه خود را به زندگی نامه او باز کرده است که او آن را بررسی و بررسی کرد (و به پادکست پاسخ داد. سوالاتی در مورد) چندین بار.

چه چیزی برای گفتن وجود دارد؟ پنج سال گذشته مانند تماشای یک تصادف اتومبیل با حرکت آهسته بوده است. درام اخیر فقط گیلاس بالای این حماسه غم انگیز است.

آقای آرمسترانگ در مصاحبه ای با Ad Age گفت: “ما در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در آن املاک هستیم نه فروش”. او اعتراف کرد که شرکت با نهادهای خارجی در مورد مشارکت هایی که منجر به افزایش سرمایه گذاری در TechCrunch و Engadget می شود صحبت کرده است، اما در حال حاضر AOL به سمت “سرمایه گذاری خودمان” متمایل است.

شاید تیم آرمسترانگ آینده‌ای در سیاست داشته باشد زیرا مطمئناً به نظر می‌رسد که AOL دارای TechCrunch و Engadget در بلوک است اما پیشنهاد جذابی دریافت نکرده است. از این رو، آنها «تصمیم گرفته‌اند» که نفروشند و «به سمت» (معروف به درب هنوز باز است!) روی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند.

برای کسانی که ناآشنا هستند، BankOns چیزی شبیه به یک ضد گروه است، به این دلیل که تمرکز آن بر فریب دادن کاربران جدید برای امتحان کردن یک تجارت یا خدمات با ارائه یک معامله با تخفیف زیاد نیست، اما بیشتر به مشتریان محلی بر اساس سابقه هزینه های آنها پاداش می دهد. این شرکت اولین کار خود را بهار گذشته در کنفرانس Finovate در سانفرانسیسکو انجام داد، جایی که برنده «بهترین نمایش» شد.

بازاریابی حفظ شده به اندازه سایر اشکال بازاریابی جذاب نیست، اما احتمالاً یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که یک شرکت می تواند انجام دهد. چرا برای جذب مجدد مشتریان پول خرج کنید در حالی که می توانید تعداد بیشتری از مشتریان را که شادتر هستید برای مدت طولانی تری حفظ کنید؟


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *