اعلانیه
اعلانیه

این پوستر ساخته شده از تمبرهای کودکان گمشده منجر به بازگشت دو کودک شد

Missing_Kids_6

در سال گذشته، تعداد فزاینده‌ای از کانادایی‌ها هر ساله از تمبرهای پستی واقعی برای افزایش آگاهی در مورد کودکان مفقود یا استثمار شده در کانادا استفاده می‌کنند. به نظر می رسد این نسخه کارتن شیر آنها باشد.

استفاده از تمبر به عنوان محور اصلی این ابتکار، ایده Lowe Roche بود که همچنین وب سایت و قطعات فعال سازی کمپین را طراحی و توسعه داد. در MissingKidsStamps.ca، کانادایی‌ها می‌توانند تمبرهای پستی انفرادی با کودکان گمشده ایجاد کنند و به نوبه خود، به هر بازدیدکننده از سایت این فرصت داده می‌شود تا در قرار دادن آنها کمک کند. عکس‌ها در خانه‌ها و دفاتر در سراسر کانادا و سراسر جهان، به طوری که امیدواریم تمبرها به دست کسی بیفتد که ممکن است کودک را بشناسد.

با گسترش کمپین، آژانس یک تاسیسات بزرگ در هتل بورلی در مرکز شهر تورنتو ایجاد کرد که شامل 1000 تمبر بچه های گم شده بود. رهگذران تشویق شدند که هر یک از 1000 تمبر را بگیرند و استفاده کنند. با حذف تمبرها، تصویر یک کودک گم شده نشان داده شد و توجه بیشتر به ماموریت یافتن کودکان گمشده جلب شد.

در مورد این رویکرد، مدیر شبکه کودکان گمشده، پینا آرکامون، گفت: «این مفهوم واقعاً مبتکرانه است و در راستای مأموریت ما است. ما به خانواده‌هایی که با آنها کار می‌کنیم متعهد شده‌ایم که از هر کانالی که در دسترس ماست استفاده کنیم تا به آنها کمک کنیم عزیزانشان را پیدا کنند. تمبر پستی بسیار جهانی است و هر روز از دستان بسیاری عبور می کند – راهی برای ادای احترام به این کودکان ارائه می دهد تا هرگز فراموش نشوند. ما شگفت زده شدیم که هیچ کس قبلاً فکر نکرده بود از آنها به این روش استفاده کند، اما بسیار خوشحال بودیم که اولین نفری هستیم که در این راه نوآوری می کنیم.”

به نظر می رسد این تلاش نتیجه داده است. همین امسال دو کودک که در این کمپین حضور داشتند پیدا شدند و دوباره به خانواده‌هایشان پیوستند.

]http://youtu.be/BZywXB26X5w[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *