در سیدنی، استرالیا، آنها جشنواره Vivid را این هفته جشن می گیرند. این جشن نور، موسیقی و ایده است. تویوتا با همکاری Soap Creative، با مشارکت در این جشن، Cars That Feel را راهاندازی کرد، یک نصب فیزیکی از خودروها که مردم میتوانند با آن تعامل داشته باشند.
در طول جشنواره، سه تویوتا پریوس با 6 پروژکتور BenQ، کنترلکنندههای آردوینو، چراغهای LED و یک برنامه سفارشی به موجوداتی باهوش تبدیل شدند که به خودروها قابلیتهای تعاملی میداد.
هنگامی که مردم از کنار ماشینها عبور میکردند، پیامهایی مانند «مرا در آغوش بگیر» یا «مرا ببوس» یا «مرا غلغلک کن» در پنجرهها ظاهر میشود. وقتی مردم این کار را می کردند، وسایل نقلیه با تشکر یا خنده گیج کننده واکنش نشان می دادند یا حتی از مردم می خواستند که با آنها عکس سلفی بگیرند.
در مورد استراتژی پشت این شیرین کاری، سخنگوی تویوتا گفت: «هر یک از پریوس هیبریدی تعاملی در Vivid به مشتریان جشنواره اجازه میدهد تا رابطه احتمالی آینده بین مردم و اتومبیلها را بررسی کنند – آیندهای که مظهر رانندگی سرگرم کننده تویوتا است. فلسفه.» و، به نظر می رسد، روزی است که ما با وسایل نقلیه خود به همان روشی که در حال حاضر با مردم تعامل داریم، تعامل می کنیم.
[vimeo]https://vimeo.com/97191170[/vimeo]
البته، مردم تشویق شدند تا تجربیات خود را در رسانه های اجتماعی با هشتگ #CarsThatFeel به اشتراک بگذارند. و بسیاری این کار را کردند.
به همه توجه کنید: باید به @VividSydney – این جشنواره عالی است! #carsthatfeel pic.twitter.com /9OfeGQRuyk
— پیتر پریوس (@PeterthePrius) 4 ژوئن 2014
آیا سپر من در این مورد بزرگ به نظر می رسد؟ #carsthatfeel #vividsydney pic.twitter.com/wG7F9BLL1Z
— Vicky the Prius v (@VickythePriusv) 4 ژوئن 2014
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.