اعلانیه
اعلانیه

این تویوتا پریوس بسیار انسانی #ماشین هایی هستند که احساس می کنند

cars_that_feel

در سیدنی، استرالیا، آنها جشنواره Vivid را این هفته جشن می گیرند. این جشن نور، موسیقی و ایده است. تویوتا با همکاری Soap Creative، با مشارکت در این جشن، Cars That Feel را راه‌اندازی کرد، یک نصب فیزیکی از خودروها که مردم می‌توانند با آن تعامل داشته باشند.

در طول جشنواره، سه تویوتا پریوس با 6 پروژکتور BenQ، کنترل‌کننده‌های آردوینو، چراغ‌های LED و یک برنامه سفارشی به موجوداتی باهوش تبدیل شدند که به خودروها قابلیت‌های تعاملی می‌داد.

هنگامی که مردم از کنار ماشین‌ها عبور می‌کردند، پیام‌هایی مانند «مرا در آغوش بگیر» یا «مرا ببوس» یا «مرا غلغلک کن» در پنجره‌ها ظاهر می‌شود. وقتی مردم این کار را می کردند، وسایل نقلیه با تشکر یا خنده گیج کننده واکنش نشان می دادند یا حتی از مردم می خواستند که با آنها عکس سلفی بگیرند.

در مورد استراتژی پشت این شیرین کاری، سخنگوی تویوتا گفت: «هر یک از پریوس هیبریدی تعاملی در Vivid به مشتریان جشنواره اجازه می‌دهد تا رابطه احتمالی آینده بین مردم و اتومبیل‌ها را بررسی کنند – آینده‌ای که مظهر رانندگی سرگرم کننده تویوتا است. فلسفه.» و، به نظر می رسد، روزی است که ما با وسایل نقلیه خود به همان روشی که در حال حاضر با مردم تعامل داریم، تعامل می کنیم.

[vimeo]https://vimeo.com/97191170[/vimeo]

البته، مردم تشویق شدند تا تجربیات خود را در رسانه های اجتماعی با هشتگ #CarsThatFeel به اشتراک بگذارند. و بسیاری این کار را کردند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *