به دنبال جذب بازدیدکنندگان جدید آنلاین هستید؟ شبکه های اجتماعی، ایمیل، جستجوی پولی و سئو همگی راه های جذابی برای جذب مخاطب هستند. اما برخی از آنها بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به دیگران به همراه دارند و برخی نیز بهتر تبدیل می شوند. افراد Conductor یک اینفوگرافیک جمع آوری کرده اند که به چهار کانال اصلی و تأثیرگذاری آنها می پردازد که از […]
مختلف گردآوری شده است.
به دنبال جذب بازدیدکنندگان جدید به صورت آنلاین هستید؟ شبکه های اجتماعی، ایمیل، جستجوی پولی و سئو همگی راه های جذابی برای جذب مخاطب هستند. اما برخی از آنها بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به دیگران به همراه دارند و برخی نیز بهتر تبدیل می شوند.
مردم Conductor یک اینفوگرافیک با نگاهی به چهار کانال اصلی و میزان مؤثر بودن آنها گردآوری کرده اند که از نظرسنجی های مختلف گردآوری شده است. به طور خلاصه:
- SEO: 54٪ سایت های جدید را از این طریق کشف می کنند. فقط پشت ایمیل برای سرنخ های واجد شرایط، 36%
- ایمیل: 51٪ سایت های جدید را از این طریق کشف می کنند. تاپ برای سرنخ های واجد شرایط، 40%
- اجتماعی: 32٪ سایت های جدید را از این طریق کشف می کنند. با جستجوی پولی برای سرنخ های واجد شرایط، 18٪
- جستجوی پولی/SEM: 18٪ سایت های جدید را از این طریق کشف می کنند. با شبکه اجتماعی برای سرنخ های واجد شرایط، 18٪
گره خورده است
گره خورده است
اینفوگرافیک اینجاست:
اینفوگرافیک را برای خود می خواهید؟ آن را در اینجا پیدا خواهید کرد: [Infographic] کدام کانال بازاریابی شما را دریافت می کند بیشترین انفجار برای کلیک شما؟