اعلانیه
اعلانیه

چه کسی در فیس بوک دوست می شود؟ دوستان واقعی، سپس دوستان دوستان. چه چیزی شما را دوست ندارد؟ توهین آمیز بودن، شناخته نشدن یا تلاش برای فروش چیزی به کسی. این آمار از یک اینفوگرافیک NM Incite به دست آمده است که نشان می دهد چرا ما در فیس بوک دوست و دوست نداریم. اینفوگرافیک همچنین نشان می دهد که چه رسانه های اجتماعی بیشترین استفاده را دارند […]

چه کسی در فیس بوک دوست می شود؟ دوستان واقعی، سپس دوستان دوستان. چه چیزی شما را دوست ندارد؟ توهین آمیز بودن، شناخته نشدن یا تلاش برای فروش چیزی به کسی.

این آمار از یک اینفوگرافیک NM Incite به دست آمده است که نشان می دهد چرا ما در فیس بوک دوست هستیم و دوست نداریم. اینفوگرافیک همچنین نشان می‌دهد که رسانه‌های اجتماعی بیشتر برای چه مواردی استفاده می‌شوند: حفظ ارتباط با خانواده، سرگرم شدن و همچنین خواندن بازخورد مصرف‌کننده، یادگیری در مورد محصولات و دریافت کوپن‌ها و تبلیغات:

اینفوگرافیک اینجا را به همراه منبع آمار، “گزارش وضعیت رسانه های اجتماعی” که در اوایل سال جاری انجام شد.


درباره نویسنده

اینفوگرافیک‌هایی با محتوای با کیفیت بالا و اطلاعات در مورد رسانه‌های اجتماعی، جستجو، بازاریابی تلفن همراه و سایر آمارهای مرتبط با صنعت بازاریابی دیجیتال به‌صورت سرمقاله. اینفوگرافیک بازاریابی جستجوی ما را در سایت خواهر ما، سرزمین موتور جستجو بررسی کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *