اعلانیه
اعلانیه

اینفوگرافیک: تاکتیک های خودت انجام بده برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک

یک کسب و کار کوچک را اداره کنید؟ به احتمال زیاد، شما فقط رئیس نیستید. شما همچنین مدیر ارشد بازاریابی هستید. هم مدیر عاملی و هم مدیر اجرایی بودن سخت است، اما شما تنها نیستید. چگونه می خواهید زمان محدود خود را صرف بازاریابی دیجیتال کنید؟ اگر مانند همتایان خود هستید، در بازاریابی ایمیلی، به تبلیغات دهان به دهان و رسانه های اجتماعی امیدوار هستید.

افرادی در شرکت بازاریابی ایمیلی AWeber از 1500 مالک کسب‌وکار کوچک نظرسنجی کردند تا بدانند امسال چگونه بازاریابی آنلاین انجام خواهند داد. نتایج نشان داد که بازاریابی ایمیلی یک تاکتیک پیشرو است که احتمالاً توسط کسب و کارهایی که قبلاً AWeber را می‌شناسند، منحرف شده است.

با این وجود، بازاریابی ایمیلی یک فعالیت بازاریابی آنلاین محبوب است. و برخی از نتایج دیگر جالب هستند، مانند برنامه هایی برای افزایش استفاده از توییتر، وبلاگ نویسی، فیس بوک – و حتی Vine، Instagram و Pinterest. به طور عجیبی، SEO و SEM حتی ذکر نشده است.

اینفوگرافیک اینجاست:

می‌خواهید درباره مطالعه بیشتر بدانید یا اینفوگرافیک را برای خود دریافت کنید؟ آن را در اینجا پیدا خواهید کرد: کسب و کار کوچک در سال 2014: 4 ½ چیزهایی که باید بدانید .


درباره نویسنده

اینفوگرافیک‌هایی با محتوای با کیفیت بالا و اطلاعات در مورد رسانه‌های اجتماعی، جستجو، بازاریابی تلفن همراه و سایر آمارهای مرتبط با صنعت بازاریابی دیجیتال به‌صورت سرمقاله. اینفوگرافیک بازاریابی جستجوی ما را در سایت خواهر ما، سرزمین موتور جستجو بررسی کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *