اعلانیه
اعلانیه

اینستاگرام به 80 میلیون کاربر رسید، دسترسی به بخشی از API توییتر را از دست داد

اینستاگرام، سایت اشتراک گذاری عکس اجتماعی که فیس بوک در اوایل سال جاری خریداری شد حدود 1 میلیارد دلار، می گوید که اکنون از سطح 80-million کاربر عبور کرده است. این پایگاه کاربر همچنین نزدیک به چهار میلیارد عکس را به اشتراک گذاشته است، شرکت می گوید.

اما این کاربران با ارتقاء به آخرین نسخه، یک برنامه تلفن همراه با عملکرد کمتری پیدا خواهند کرد.

به عنوان TechCrunch در حال گزارش است، ابزار «یافتن دوستان» دیگر از توییتر پشتیبانی نمی کند. کاربری که روی دکمه یافتن دوستان از طریق توییتر کلیک می کند، یک پیام پاپ آپ دریافت می کند که طبق تصویر TechCrunch، می گوید:

نمی توان دوستان پیدا کرد

تویتر دیگر به کاربران خود اجازه نمی دهد از طریق API توییتر به این اطلاعات در اینستاگرام دسترسی داشته باشند. برای هر گونه ناراحتی عذرخواهی می کنیم.

مشخص نیست چرا توییتر دسترسی API اینستاگرام را برای این ویژگی غیرفعال می‌کند. TechCrunch گزارش می‌دهد که دسترسی API هنوز برای ویژگی «عکس توییت» اینستاگرام در دسترس است.

تویتر قول داده است که قوانین دسترسی به API را تشدید کند، و حذف قابلیت انتشار خودکار توییت ها در لینکدین یکی از قربانیان این تصمیم بود.

ما برای شفاف سازی در این مورد با توییتر تماس گرفتیم، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم. اگر/زمانی که بیشتر بدانیم، این مقاله را به‌روزرسانی می‌کنیم.

پست اسکریپت: توییتر در پاسخ به درخواست ما این بیانیه را صادر کرده است:

ما می‌دانیم که ارزش زیادی با داده‌های نمودار دنبال‌کردن توییتر مرتبط است، و می‌توانیم تأیید کنیم که دیگر در اینستاگرام در دسترس نیست.

بلوک نقل قول>


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *