اعلانیه
اعلانیه

اینترنت برای روز انتخابات ایالات متحده 2012 معلوم شد: منابع و اطلاعات

در ایالات متحده روز انتخابات است و فعالیت‌های مرتبط با اینترنت در ارتباط با نظرسنجی‌های امروز زیادی در جریان است. در زیر خلاصه ای از کارهایی که توسط گوگل، فیس بوک، بینگ، فورسکوئر، یاهو و سایر شرکت ها انجام می شود، و همچنین کارهایی که خود افراد انجام می دهند.

مکان رای دادن و ساعت رای دادن

یکی از موضوعات داغ کنونی در Google Trends “کجا رای بدهم” است که توسط همه افرادی که در حال تلاش برای پیدا کردن محل رای دادن هستند:

به طور مشابه، جستجوهای زیادی در رابطه با “ساعت باز شدن نظرسنجی” انجام می شود.

یک راه آسان برای پیدا کردن این موضوع این است که به Google بروید و روی امروز کلیک کنید. لوگوی ویژه، که جعبه اطلاعات رای دهندگان را نشان می دهد. یا، فقط مستقیماً به مکان یاب های زیر که توسط Google و Facebook ارائه شده است بروید:

چه کسی کجا رای می دهد؟

فیسبوک و فورسکوئر هر دو نقشه‌های رای‌گیری را در زمان واقعی ارائه می‌کنند. نقشه Foursquare مستقیماً به مکان و زمانی که مردم واقعاً رای می‌دهند مرتبط است، در حالی که نقشه فیس‌بوک بیشتر مربوط به زمانی است که نشان می‌دهد که قرار است رای دهند. نقشه ها:

داستان‌های ما با اطلاعات بیشتر درباره این نقشه‌ها در اینجا آمده است:

چه کسی برنده است؟

می‌خواهید از آخرین نتایج انتخابات مطلع شوید؟ گوگل، بینگ و یاهو نتایجی را در پاسخ به جستجوهای خاص نشان می دهند، همانطور که در زیر پوشش می دهیم:

هر یک از موتورهای جستجو نیز دارای مناطق انتخاباتی اختصاصی برای تماشا هستند:

اخبار و واکنش های بیدرنگ

می‌خواهید از کانال‌های خبری جلوتر بمانید؟ توییتر مکانی برای تماشا است. این شرکت حتی یک صفحه “هشتگ” ویژه روز انتخابات ایجاد کرده است که در آن می توانید توییت ها و تصاویر برجسته را ببینید:

در همین حال، در جای دیگر…

فراتر از شرکت‌های بزرگ اینترنتی، داستان‌هایی از نحوه برخورد کاربران فناوری با انتخابات وجود دارد. در اینجا خلاصه ای از موارد جالب آورده شده است:

  • رأی خود را اینستاگرام، برو زندان! خوب، در همه جا نیست، اما مشکلاتی وجود دارد، به عنوان پوشش AllThingsD (به همچنین Techmeme)
  • دستگاه‌های رای‌گیری دیوانه می‌شوند!Techmeme دارای خلاصه‌ای از داستان‌های در حال توسعه در این مورد است. موضوع
  • رای‌گیری ایمیل در نیوجرسی مشکلاتی دارد. باز هم، خلاصه‌ای از داستان‌های از Techmeme
  • چه کسی دوباره برای ریاست جمهوری نامزد می شود؟ کاورهای Gizmodo بر اساس Google Trends، چگونه مردم هنوز در تلاشند تا در آخرین لحظه متوجه این موضوع شوند

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *