اعلانیه
اعلانیه

ایمیل جدید یاهو، فلیکر بخشی از فشار موبایل بزرگتر

دو خرید اول یاهو در آن دوره ماریسا مایر، مدیرعامل ماریسا مایر، آن‌طور که بسیاری از جمله من پیش‌بینی می‌کردند، معاملات بزرگی نبود. آنها “acqu-استخدام” متوسطی برای تیم های سیار بودند. به همین ترتیب یاهو برنامه های جدیدی را برای Yahoo Mail و Flickr، دیروز و امروز، به‌روزرسانی‌ها و به‌روزرسانی‌های کاری مشابه به ویژگی‌های اصلی یاهو هستند.

Yahoo Mail از نظر ترافیک و درآمدزایی، دومین صفحه اصلی یاهو است که برای یک به‌روزرسانی الهام گرفته از Mayer نیز برنامه‌ریزی شده است.

به نوعی شگفت انگیز است که تا دیروز هیچ برنامه آیفون برای Yahoo Mail وجود نداشت. این چیزی شبیه استعاره است از اینکه یاهو چقدر گیر کرده است. تحت مایر دوباره در حال حرکت است. این شرکت اکنون در پی آن است که ویژگی‌های اصلی خود را با ایجاد تجربه‌های با کیفیت و سازگار با برند در رایانه‌های شخصی، تبلت‌ها و پلتفرم‌های تلفن هوشمند وارد عصر چند پلتفرم کند.

چند سال پیش، زمانی که مارکو بوریس بخش «زندگی متصل» یاهو را اداره می‌کرد، این شرکت پیشرو جهانی در زمینه موبایل بود. با این حال، موقعیت یاهو در تلفن همراه در میان تغییرات رهبری، مذاکرات تصاحب و آشفتگی داخلی در سه سال گذشته کاهش یافت.

اکنون شرکت در حال بازی کردن است اما مایر به وضوح نیاز به بسیج متفکرانه یاهو و محتوای آن را درک می کند.

خوشبختانه نام تجاری یاهو و استفاده از آن هنوز به اندازه کافی قوی است که آن را قادر به بازگشت می کند، مشروط بر اینکه بتواند محصولات و تجربیات کاربر را به درستی دریافت کند. برنامه های جدید Yahoo Mail برای iOS، Android و Windows Phone قطعا گامی مثبت در این مسیر هستند.

Yahoo به طور کلی مانند یک هتل قدیمی بزرگ است که نیاز به بازسازی و اصلاح چهره دارد. با این برنامه های موبایل جدید، به نظر می رسد که لیفت صورت آغاز شده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *