اینم چند کار واقعا زیبا از آژانس برند استرالیا. این کمپین برای آمبولانس سنت جان استرالیای غربی، که به مدت یک هفته یا بیشتر در جریان است، اهمیت یادگیری کمکهای اولیه را جلب میکند.
این کمپین جدید دارای 60، 30 و 15 ویدیو است که نشان میدهد مادری به کمک فرزند در حال غرق شدن خود در استخر حیاط خلوت میشتابد تا مانع از نجات او توسط یک مانع نامرئی شود.
در مورد کار، آمبولانس متروپولیتن جیمز شریف گفت: «اگر آموزش کمکهای اولیه را ندیدهاید، دقیقاً همینطور است، مانعی وجود دارد که شما را از کمک به فرد مقابل باز میدارد. مهم نیست که یک عزیز یا کاملا غریبه باشد، شما فوراً احساس ناتوانی در ارائه کمک می کنید.»
زیبایی کار در این است که مستقیماً با احساس ناامیدی، خشم و ناامیدی زمانی که فرد خود را در مخمصه هولناکی مانند آنچه در این کمپین به تصویر کشیده میشود، پیوند میخورد.
طرح کمپین یکپارچه شامل رادیو، چاپ، بازاریابی مستقیم و تبلیغات آنلاین است.
[youtube]http://youtu.be/tCbcCBKO8dA[/youtube]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.