اعلانیه
اعلانیه

اکنون در حال فیلمبرداری در گوگل: «کارآموزی» با وینس وان و اوون ویلسون

ما قبلتر نوشتیم درباره یک فیلم جدید، «کارآموزی، با بازی وینس وان و اوون ویلسون در نقش Google کمی مسن‌تر از حد معمول کارآموزان برخی از فیلم‌برداری‌ها اکنون در خود گوگل انجام می‌شود.

در این کمدی، وان و ویلسون در نقش فروشنده‌های 40 ساله بازی می‌کنند که پس از اخراج، دوباره به عنوان کارآموز در Google شروع به کار می‌کنند.

فیلمبرداری در آگوست در پردیس فناوری جورجیا در آتلانتا، جایی که یک شبه گوگل ایجاد شده بود، آغاز شد. اما اکنون این اتفاق امروز در خود گوگل رخ می‌دهد، با مجموعه‌ای که در محوطه اصلی کار می‌کنند:

این فیلم در اینجا حداقل در حال فیلمبرداری است و هنوز هم امروز ادامه دارد (به طور تصادفی در همان زمان بازدید می کنم) .

و بله، وینس وان و اوون ویلسون بخشی از فیلمبرداری هستند، حداقل طبق یکی از توییترهای بسیار هیجان زده. آنها دید نزدیک تری نسبت به من داشتند، اما این بهترین عکس TMZ من است:

راست به وسط نگاه کنید، ویلسون در سمت چپ، و وان (مرد، او قد بلند است) در سمت راست.

پس‌اسکریپت: کاملاً واضح است که Google با فیلم همکاری می‌کند و احتمالاً برای مدتی این کار را انجام داده است – یک حرکت هوشمندانه، زیرا طرح داستان بسیار خنده‌دار به نظر می‌رسد. اما این شرکت بیشتر از بیانیه ای که در زیر برای من ارسال کرده است، نمی گوید:

ما از اینکه وینس وان و اوون ویلسون پردیس Google را به عنوان پس‌زمینه برای اولین فیلم خود پس از “Wedding Crashers” انتخاب کردند، هیجان‌زده هستیم. ما مطمئن هستیم که آنها نگاهی طنزآمیز به زندگی در سیلیکون ولی خواهند داشت و مشتاقانه منتظر دیدن نتیجه هستند.

مقالات مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *