اعلانیه
اعلانیه

اولین حرکت مایر، مدیرعامل جدید یاهو، از گوگل تقلید می کند

بر اساس همه چیزهاD مدیر عامل تازه وارد یاهو در حال ایجاد برخی تغییرات اولیه در شرکت Sunnyvale با هدف تقویت روحیه و تزریق انرژی جدید به این مکان است. از جمله تغییراتی که در حال اجرا هستند، می‌توان به یک جلسه «همه دست» بعد از ظهر جمعه، غذای رایگان و بازسازی آتی فضاهای کاری اشاره کرد.

در این حرکت‌ها، مایر ظاهراً از Google به عنوان مدل استفاده می‌کند. با این حال، تغییرات و ارتقاء محصول نیز در راه است. کارا سویشر از AllThingsD می‌گوید که منابع خستگی‌ناپذیر او در یاهو نشان می‌دهند که به‌زودی اطلاعیه‌ای برای خرید یا مربوط به محصول ارائه خواهد شد تا نشان‌دهنده بازگشت یاهو به تمرکز محصول محور باشد.

همچنین طیف وسیعی از استخدام‌های جدید وجود خواهد داشت که حداقل تعدادی از افراد کلیدی از Google خواهند آمد.

افراد در روزنامه‌نگاری فناوری همچنان به ارائه توصیه‌های ناخواسته خود ادامه می‌دهند و به طور همزمان سؤال خسته‌کننده «یاهو چیست؟» را می‌پرسند. با این حال، حرکت دوباره یاهو مهمتر از تلاش برای تعریف عمومی یاهو در یک جمله است.

با این وجود، سوالات مهمی در پشت و زیر یاهو چیست؟ پرس و جو. اینها شامل سؤالات تأکید و تخصیص منابع است. یاهو نسبت به کارفرمای قدیمی مایر پول نقد بسیار کمتری در بانک دارد، بنابراین انتخاب ها و خریدها باید با دقت انجام شود. کارول بارتز، مدیر عامل پیشین مایر، تصمیم گرفت روی چند محصول پیشرو یاهو (مانند ایمیل، ورزش، اخبار) شرط بندی کند و هر چیز دیگری را برای کاهش هزینه ها برون سپاری کند.

هنوز مشخص نیست که مایر بر چه چیزی تاکید خواهد کرد. من معتقدم، در میان چیزهای دیگر، او باید تلاش‌های محلی و موبایلی یاهو را که مستقیماً مرتبط هستند و زمینه‌های کلیدی رشد دارند، تقویت کند. در همین راستا، او ممکن است بخواهد برخی از خدمات SMB را که دست به دست هم داده اند، «پاکسازی» کند. در آنجا نیز یک فرصت خوب وجود دارد.

او همچنین باید به کار بر روی Yahoo Mail، منبعی حیاتی برای نمایش تبلیغات و ترافیک برای شرکت ادامه دهد. اگر بتواند دوباره داشتن یک آدرس ایمیل یاهو را “خوب” کند، متوجه خواهید شد که او موفق شده است.

در این مرحله من بیشتر از این حدس نمی زنم. با این حال، به عنوان آخرین نکته، سرمایه گذار دیو مک کلور فکر می کند یاهو باید بر زنان تمرکز کند. این ایده بدی نیست که تأکید بیشتری در آنجا داشته باشید، اما نه به استثنای مخاطبان گسترده‌تر.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *