اعلانیه
اعلانیه

استرس را از بین ببرید، ذن را تقویت کنید – 13 نکته برای رشد ذهنی در بازاریابی

من می‌دانم که این مقاله کمی خارج از چرخ‌خانه Marketing Land است (در واقع یکی از ویراستاران شگفت‌انگیز اینجا به من گفته بود، و من هم موافقم)، اما احساس می‌کردم اینها نکاتی هستند که هر حرفه‌ای بازاریابی می‌تواند از آن استقبال کند. بنابراین برای این مقاله، بیایید یک قدم به عقب برداریم و روی استراتژی‌های ایجاد یک حالت ذهنی برنده در دنیای بازاریابی تمرکز کنیم.

وقتی در یک آژانس کاری با سرعت بالا یا محیط بازاریابی داخلی کار می‌کنید، یا واقعاً در هر خط کاری که در حال فشار دادن هستید، استرس چیزی است که به‌طور اجتناب‌ناپذیری ظاهر می‌شود – به خصوص در این زمان پر فشار از سال .

من همیشه از دوستان، همکاران و کارکنان در این موضوع حمایت می کنم. من یک سری راه های مختلف برای لذت بردن بیشتر از کار را یاد گرفته ام، و احساس می کنم می توانم بگویم که دیدگاه و نگرش بسیار مثبتی نسبت به کار دارم. در این پست، چند راز برای لذت بردن از کار و متمرکز ماندن در بحبوحه یک روز شلوغ بازاریابی آنلاین را فاش می‌کنم.

1. از آن لذت ببرید

کار واقعاً باید سرگرم کننده باشد. من قول می دهم که می تواند با نگرش درست باشد. می توانید در آنجا بنشینید و روی نکات منفی تمرکز کنید یا روی تمام فرصت هایی که برای ساختن یک چیز عالی با کمک همکاران خود دارید، تمرکز کنید. هیچ کس نمی تواند شما را از تفریح ​​باز دارد. شما بر سرنوشت و ذهن خود مسلط هستید. اگر می‌خواهید در هر جایی خوش بگذرانید، می‌توانید — و قطعاً می‌توانید در محل کار.

Have a Rock Star Marketing Mentality

ذهنیت بازاریابی ستاره راک داشته باشید

2. هر روز قدم بزنید

مهم نیست چقدر مثبت باشید، نمی‌توانید برای مدت طولانی هیچ کاری را روی رایانه انجام دهید یا ممکن است عصبانی شوید. به مدت 5 ساعت بدون وقفه مستقیم کار نکنید وگرنه عصبی خواهید شد.

حتی متوجه می‌شوم که وقتی وارد این حالت‌های متمرکز جدی می‌شوم، اگر استراحت نکنم، فقط بد است.

یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که برخیزید و پیاده روی کنید. وسایل خود را در دفتر بگذارید و 10 تا 20 دقیقه پیاده روی کنید. تا زمانی که برگردید، احساس می‌کنید که جدید هستید.

3. ایمیل را فقط چند بار در روز چک کنید

اگر برده ایمیل خود هستید، دائماً به مشتریان پاسخ می دهید و پروژه هایی را که روی آنها کار می کنید نادیده می گیرید، دچار استرس می شوید.

بهترین نکته ای که می توانم ارائه کنم این است که روزی 4 بار ایمیل خود را چک کنید: یک بار هنگام ورود، یک بار قبل از ناهار، یک بار بعد از ظهر و یک بار قبل از حرکت. این شما را نجات می دهد! خیلی بهتر از پاسخگویی مداوم به ایمیل هاست. چگونه می‌توانید پروژه‌ای را انجام دهید وقتی تمام روز عجله دارید که به سراغ کسی برگردید؟

اگر درخواست در ایمیل 2 دقیقه یا کمتر طول می کشد، هنگامی که صندوق ورودی خود را باز می کنید، پاسخ دهید. اگر بیشتر طول می کشد، آن را واگذار کنید، زمانی را برای رسیدگی به آن برنامه ریزی کنید یا آن را به لیست / سیستم مدیریت پروژه خود اضافه کنید.

4. اگر بیش از حد ساعت کار می کنید، به اندازه کافی کارآمد نیستید

من احساس می‌کنم برای داشتن کیفیت زندگی خوب، نمی‌خواهم دائماً کار کنم. بسیار مهم است که در ساعات نیمه عادی کار کنید.

اگر بیش از 50 یا 60 ساعت در هفته برای یک شغل وقت بگذارید، به اندازه کافی کارآمد نیستید. با پیشرفت های اخیر آنلاین، راه های بسیار خوبی برای واگذاری کار و انجام کارها وجود دارد. مطمئن شوید که از استراتژی‌های ارائه شده در کتاب‌هایی مانند هفته‌کاری ۴ ساعته استفاده می‌کنید.

5. آیا کسی قرار است فردا بمیرد؟

وقتی شروع به نگاه کردن به لیست کارهای خود کردید و احساس کردید که خیلی زیاد است، یک نفس عمیق بکشید و از خود بپرسید: “آیا اگر این کار انجام نشود، آیا کسی فردا خواهد مرد؟” هنگامی که به آن پاسخ نه دادید، می‌توانید سؤال دومی را از خود بپرسید: «آیا این کار قطعاً باید امروز انجام شود؟» بیشتر روزها، بهتر است فقط چند چیز مهم را که می خواهید به انجام برسانید انتخاب کنید و آنها را رتبه بندی کنید. بقیه موارد را در لیست دیگری قرار دهید و نگران آن نباشید.

6. 5 سال پیش برای به دست آوردن این شغل چه می کردید؟

گاهی اوقات، لحظه ای برای توقف و بوییدن گل رز وقت نمی گذاریم. تقریباً هر کسی در بازاریابی می‌تواند از شغلی که در آن است قدردانی کند. یکی از چیزهای معروفی که تونی رابینز می‌گوید این است: “از خود بپرسید که 5 سال پیش در اینجا چه کار می‌کردم؟” به احتمال زیاد برای رسیدن به جایی که هستید سخت کار کرده اید. لحظه ای وقت بگذارید و از آنچه به دست آورده اید لذت ببرید. به نقش خود افتخار کنید و لبخند بزنید.

7. ناهار را جلوی کامپیوترتان نخورید

لطفاً حتماً ناهار بخورید. اگر این کار را نکنید و جلوی رایانه خود کار می کنید، از نظر ذهنی خود را در وضعیت بدی قرار خواهید داد.

انسانها باید بیرون بروند و از مکالمه و هوای تازه لذت ببرند. ناهار خود را بیرون ببرید. این باعث می شود که احساس بسیار بهتری نسبت به اینکه یک ساعت دیگر در رایانه خود بمانید و خیره شوید.

8. گوش دادن به موسیقی

این یکی بسیار ساده است. اما وای، آیا وقتی یک آهنگ فوق‌العاده در حال پخش است و در پروژه‌ای پارازیت می‌کنید، می‌تواند احساس خوبی به شما بدهد.

9. قبل از کار یا بعد از آن ورزش کنید و یک تن آشغال نخورید

می دانم که همه ورزش را دوست ندارند. اما قول می‌دهم، زود به رختخواب رفتن و ورزش کردن قبل از کار، یا ورزش کردن بعد از کار، واقعاً شما را در وضعیت روحی بهتری قرار می‌دهد.

همانطور که پدرم می‌گوید، “زود به رختخواب رفتن و زود برخاستن، مرد را سالم، ثروتمند و عاقل می‌کند.” همچنین، اگر خوب غذا بخورید، انرژی و ذهنیت بهتری خواهید داشت.

10. به همه چیز به عنوان یک فرصت نگاه کنید

با مشتری صحبت می کنید؟ فرصتی برای ایجاد رابطه وجود دارد. آیا باید مقاله بنویسید؟ فرصتی برای بهبود مهارت های نوشتاری شما وجود دارد. رئیس از شما می خواهد فرار کنید و قهوه بخورید؟ به آن به عنوان فرصتی برای استراحت و کمی هوا فکر کنید.

شما می توانید تقریباً به هر چیزی به عنوان یک فرصت فکر کنید. اجازه ندهید به یک نانسی منفی تبدیل شوید – زندگی خیلی کوتاه است و ما مقدار زیادی از آن را در محل کار صرف می کنیم. هیچ رئیسی بیشتر از کسی که مثبت باشد و روی همان اهدافی متمرکز باشد، دوست ندارد.

11. به آن به عنوان تمرین فکر کنید

اگر شغل فعلی را تمرین می‌دانید، وزن زیادی از روی دوش شما برداشته می‌شود. این را در نظر بگیرید. احتمالا قرار نیست برای همیشه در آنجا کار کنید. حتی اگر این کار را انجام دهید، موقعیت شما پیشرفت یا تغییر خواهد کرد.

نقش فعلی خود را به عنوان تمرینی برای آینده در نظر بگیرید و بیش از حد به خود فشار نیاورید. این فقط یک شغل است، نه زندگی یا مرگ.

12. در مصرف قهوه زیاده روی نکنید

اگر فنجان های قهوه بیش از حد مصرف کنید، احساس ناراحتی خواهید کرد. وقتی در نیویورک کار می‌کردم، روزی 4 یا 5 فنجان می‌نوشیدم. به محض اینکه آن را به 2 کاهش دادم، حالم خیلی بهتر شد. بعلاوه، اگر بعد از ساعت 3 بعد از ظهر قهوه ننوشید، به احتمال زیاد بهتر خواهید خوابید (که باعث بهبود خلق و خوی شما می شود!).

13. ایده های خود را برای خودتان ایمیل کنید

برخی افراد ممکن است برای خاموش کردن آن مشکل داشته باشند. وقتی سال‌ها پیش به‌عنوان سردبیر و مدیر ارشد در یک نشریه کار می‌کردم، یکی از سؤالاتی که از صاحبان کسب‌وکار می‌پرسیدم این بود: «چه چیزی شما را شب‌ها بیدار نگه می‌دارد؟»

تقریباً همه پاسخی برای این سؤال داشتند، به این معنی که هر کسی (که به شغل خود اهمیت می دهد) تا حدی دچار بی خوابی ناشی از کار است. متوجه شده ام که اگر شب از خواب بیدار شوم و چیزی در ذهنم باشد، قرار دادن آن در ایمیل کمک می کند. به این ترتیب، می دانید که آن را فراموش نخواهید کرد و فردا می توانید با آن مقابله کنید.

اتفاقاً، تقریباً نیمی از اوقات، صبح روز بعد به ایمیلم نگاه می کنم و فقط به خودم می خندم. “چرا اینقدر به آن اهمیت می دهم؟”

جمع بندی

مهم نیست مدیرعامل یک شرکت باشید یا کارآموز، همیشه می‌توانید چیزی برای استرس یا نگرانی پیدا کنید، به خصوص اگر در دنیای پرشتاب بازاریابی کار می‌کنید.

مارک تواین یک بار گفت: “نگرانی های زیادی داشتم که تقریباً همه آنها هرگز اتفاق نیفتادند.” گرفتار اضطراب پیش بینی کننده نشوید. چیزها می آیند و می روند. ارائه‌ای که هفته آینده دارید قبل از اینکه متوجه شوید تمام می‌شود، بنابراین از آن لذت ببرید.

همچنین، سعی کنید از کار لذت ببرید. واقعاً با ذهنیت درست می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. امیدوارم این پست به شما کمک کند از روز کاری خود کمی بیشتر لذت ببرید. اگر نکته ای دارید که من از قلم انداختم، لطفاً آن را در زیر بگذارید. این چیزی است که می‌دانم همه به خصوص در بازاریابی دچار آن می‌شوند.

تصویر با حسن نیت از http://www.freedigitalphotos.net/

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جان لینکلن مدیر عامل Ignite Visibility، یک آژانس بازاریابی دیجیتال و یک شرکت Inc. 5000 است. لینکلن همواره به عنوان یکی از برترین متخصصان بازاریابی در این صنعت شناخته می شود. او دریافت‌کننده جایزه بهترین بازاریاب سال موتورهای جستجو بوده است که توسط Clutch.co به عنوان مشاور شماره 1 سئو در ایالات متحده انتخاب شده است. و دیجیتال اینفلوئنسر) و دو فیلم (SEO: The Movie و Social Media Marketing: The Movie) در زمینه بازاریابی دیجیتال ساخت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *