آیا هوای بد برای تجارت خوب است؟ یا آب و هوای خوب یک دردسر است؟
Weather Underground ابزاری را که ممکن است اولین در نوع خود باشد راه اندازی کرده است — ابزاری که به بازاریابان امکان می دهد ردیابی کنند. فروش بر اساس شرایط آب و هوایی محلی.
«ردیاب فروش» نام دارد و بخشی از یک مرکز تجاری جدید (و هنوز در نسخه بتا) است که هدف آن این است به بازاریابان و صاحبان مشاغل کمک کنید تا تغییرات دما، بارندگی و غیره را درک کنند – و از آنها استفاده کنند.
ابزار ردیاب فروش فقط به مکان و محدوده تاریخ نیاز دارد. با این اطلاعات، بازاریابان میتوانند صفحهگسترده اکسل قابل دانلودی ایجاد کنند که اطلاعات آبوهوا را از قبل نصب کرده است – فقط بهصورت دستی دادههای فروش را اضافه کنید و صفحهگسترده خلاصهای ایجاد میکند که نشان میدهد فروش چگونه با شرایط آب و هوایی محلی مطابقت دارد. همچنین نمودارهایی تولید می کند که فروش روزانه را در مقایسه با دما، بارندگی و نقطه شبنم نشان می دهد.
یک ابزار جداگانه Temperature Maps یک دوجین نقشه آب و هوای ایالات متحده را نشان می دهد که پیش بینی پنج روزه فعلی را با دمای تاریخی مقایسه می کند، که ممکن است به برخی مشاغل کمک کند فرصت های تجاری را در بخش هایی از کشور شناسایی کنند که ممکن است در آینده نزدیک آب و هوای غیرعادی را تجربه کنند. .
بر کسی پوشیده نیست که آب و هوا می تواند تأثیر زیادی بر بسیاری از مشاغل داشته باشد – صنایع مسافرتی و سرگرمی از جمله موارد واضح هستند، اما مکان هایی مانند لاستیک فروشی ها، فروشندگان لباس، کالاهای ورزشی و فروشگاه های فضای باز و تعداد بی شماری دیگر نیز مطمئناً تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. آب و هوا.
ابزارهای Weather Underground ممکن است به کسبوکارهایی مانند این کمک کند تا درک کنند که مادر طبیعت تا چه حد در نتیجه آنها نقش دارد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.