تحقیق جدید IAB و Prosper Insight در مورد Auto Intenders – بزرگسالان بالای 18 سال که قصد خرید یا اجاره خودرو یا کامیون را در 6 ماه آینده دارند – به وضوح متوجه تولیدکنندگان و فروشندگان خودرو است، اما این بخش مصرف کننده می تواند برای طیف وسیعی از بازاریابان مصرف کننده جذابیت بیشتری دارند.
به عنوان مثال، تقریباً همه متصدیان خودرو (96 درصد) قبل از خرید محصولات را به صورت آنلاین تحقیق میکنند و بیشتر از جمعیت عمومی در طیفی از دستههای خردهفروشی، از لوازم الکترونیک، خدمات مخابراتی و بهبود خانه، تحت تأثیر تبلیغات آنلاین قرار میگیرند.
طبق این مطالعه، 14 درصد از بزرگسالان ایالات متحده در حال برنامه ریزی برای خرید خودرو در شش ماه آینده هستند. نزدیک به نیمی (49 درصد) از متقاضیان خودرو بین 18 تا 35 سال سن دارند و میانگین درآمد سالانه خانوار 63006 دلار در مقایسه با 54662 دلار پاسخ دهندگان عمومی است. بیش از نیمی از آنها متاهل و دارای فرزند هستند (54 درصد)، 11 درصد صاحب مشاغل و از هر پنج نفر یک نفر در نقش حرفه ای یا مدیریتی است.
آنها همچنین برای موبایل آماده تر هستند. در مقایسه با 54 درصد از جمعیت عمومی، سه چهارم افرادی که قصد دارند گوشی هوشمند دارند، و 42 درصد صاحب تبلت هستند در حالی که فقط 33 درصد دارند. این مخاطبان همچنین تمایل بیشتری به پخش ویدیو به صورت آنلاین و از طریق دستگاه های تلفن همراه دارند. و 66 درصد از متقاضیان خودکار میگویند که در مقایسه با 53 درصد از جمعیت عمومی، تبلیغات ویدیویی قبل از پخش را تماشا میکنند.
جای تعجب نیست که این مخاطبان در شرکت در فعالیتهای عمومی آنلاین نیز معیارهای بالاتری دارند. در حالی که خرید آنلاین فعالیت شماره یک در بین همه پاسخ دهندگان است، 59 درصد از متصدیان خودرو به طور منظم خرید آنلاین انجام می دهند در مقایسه با 51 درصد از جمعیت عمومی.
همچنین دیدگاه آنها در مورد اقتصاد جالب است. بیش از نیمی (56 درصد) از کسانی که قصد خرید یا اجاره خودرو را دارند، نسبت به اقتصاد قوی در طی شش ماه آینده، در مقابل فقط 36 درصد از جمعیت عمومی، مطمئن هستند.
گزارش تأثیر دیجیتال IAB در Intenders خودکار می آید از Propser Insights & Analytics Monthly Consumer Study از نوامبر 2013 که در مجموع 6201 پاسخ دهنده را به صورت آنلاین مورد بررسی قرار داد که شامل Auto Intenders بود، و مطالعه سالانه رفتارها و تأثیر رسانه ها از 19774 پاسخ دهنده در نظرسنجی آنلاین.
(تصویر توسط
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.