اعلانیه
اعلانیه

آگهی های بازرگانی Super Bowl 2013: بیش از 80٪ تماس آنلاین داشتند

با وجود استدلال‌ها مبنی بر اینکه چهار میلیون دلار اینترنتی بهتر از تبلیغات Super Bowl خرج شود، به ندرت فرصت تبلیغاتی وجود دارد که بتواند آگاهی را افزایش دهد. نام تجاری شما و مردم را وادار کنید که مانند تبلیغات Super Bowl به درستی صحبت کنند.

از شروع کار تا پخش نهایی، 42 برند و 53 آگهی تبلیغاتی را با توجه به اینکه چگونه آن برندها ممکن است موفقیت را دنبال کنند، ردیابی کردم. آیا آنها می‌خواستند بینندگان در مورد برند آنها صحبت کنید؟ از وب سایت آنها بازدید کنید؟ آنلاین شوید تا دوباره آگهی را ببینید؟ یا فقط بیرون بروید و محصول را بخرید؟

هشت آگهی دارای اصلاً هیچ تماسی برای اقدام وجود ندارد، بنابراین ظاهراً تبلیغ‌کننده فقط می‌خواست شما درباره تی‌شرت‌های گیلدان یا اسکچر یا کیاس بدانید (و احتمالاً بخرید).

Online Calls to Action

فراخوان های مختلف برای اقدام برای تلویزیون در مقابل. نسخه آنلاین

تبلیغ‌کنندگان بیش از هر زمان دیگری تبلیغات خود را به صورت آنلاین (یا تیزرهای منتشر شده) قبل از بازی منتشر کردند. بسیاری از آنها نسخه آنلاین را با یک URL فیس بوک پایان دادند، اما هنگام پخش از تلویزیون آن را با یک هشتگ توییتر جایگزین کردند. از برخی جهات، این یک استراتژی عالی به نظر می رسد، زیرا هشتگ ها به عنوان بحث لحظه ای در زمان، و فیس بوک در نظراتی که در طول زمان گذاشته می شود بهتر است.

از سوی دیگر، از آنجایی که برخی از مارک‌ها هشتگ‌های نسبتاً عمومی را انتخاب کردند که قبلاً برای مکالمات دیگر استفاده می‌شد، شروع بحث با گنجاندن هشتگ در نسخه آنلاین اولیه ممکن بود در ابتدا تجربه بهتری از برند را ایجاد کند.

GoDaddy #thekiss

nodrama

ما را در اینستاگرام پیدا کنید!

یک تبلیغ‌کننده (Oreo) بینندگانی را به اینستاگرام فرستاد، و من تعجب می‌کنم که این کار چقدر برای آنها مفید بود. آگهی تبلیغاتی می‌گفت: «در اینستاگرام در Oreo طرف خود را انتخاب کنید». با رفتن به instagram.com، صفحه ورود به سیستم را دریافت کردم، و با جستجوی [instagram oreo] عکس‌هایی را که مردم از Oreos برچسب‌گذاری کرده بودند، آوردم.

Instagram home page

Oreo Search Results

بالاخره متوجه شدم که باید به instagram.com/oreo بروم. اما آیا دیگران؟ البته، در نهایت اهمیتی نداشت، زیرا Oreo احتمالاً مسافت پیموده شده بیشتری را از محرک لحظه ای توییت در مورد سیاه از تبلیغات آنها در هر صورت.

آیا Shazam هنوز یک چیز است؟

Jack in the Box بینندگان را ترغیب کرد که تبلیغات Shazam را مشاهده کنند تا ویدیوی توسعه یافته را ببینند. آیا Shazam اکنون وب سایتی دارد که بتوانید مستقیماً جستجو کنید (به نظر نمی رسد)؟ یا اینکه Jack in the Box واقعاً فکر می‌کرد که همه افرادی که تماشا می‌کنند برنامه Shazam را روی تلفن‌های خود دارند و فقط آن را باز می‌کنند و در چند لحظه قبل از پایان تبلیغات ضبط می‌کنند؟ این مانند تبلیغات GoDaddy سال گذشته است که انتظار داشتیم اجرا کنیم. تا صفحه تلویزیون با کدخوان های QR ما.

وب‌سایت‌ها و هشتگ‌ها

در پایان، تقریباً نیمی از برندها از هشتگ استفاده کردند و تقریباً به همان اندازه آدرس وب سایت خود را درج کردند. فقط چهار نفر از ما خواستند به فیس بوک برویم. این تعداد کمی کمتر از وب سایت و فیس بوک است، اما چهار برابر تعداد منشن های هشتگ از سال 2012. آیا این اشاره ها نتیجه داد؟ برای تحلیل آینده من دوباره بررسی کنید.

Super Bowl Commercials


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ونسا فاکس یک ویراستار مشارکت کننده در Search Engine Land است. او Google Webmaster Central را ایجاد کرد و سپس شرکت نرم‌افزار و مشاوره Nine By Blue را تأسیس کرد و Blueprint Search Analyticsبازاریابی در عصر Google فراهم می‌کند (به زودی aedation2, May 2,0edition) ادغام استراتژی جستجو در سازمان ها در تمام سطوح. او را در توییتر به آدرس @vanessafox دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *