اعلانیه
اعلانیه

آگهی بیمه زندگی تایلندی زیبایی زندگی را جشن می گیرد

thai_life_insirance

این خیلی اتفاق نمی افتد، اما گاهی اوقات – هر چند وقت یکبار – تبلیغات عالی است. بسیار عالی به روش هایی که باعث می شود از خوشحالی بپرید. عالی از راه هایی که شما را عصبانی می کند. بسیار عالی به روش هایی که شما را به گریه می اندازد. اما مهم‌تر از همه، از راه‌هایی که به شما امید می‌دهد بسیار عالی است، خوب، امیدی برای نسل بشر وجود دارد.

حدود یک سال پیش، Ogilvy & Mather Bangkok یک ویدیوی سه دقیقه ای برای بیمه زندگی تایلندی ایجاد کردند. این ویدئو داستان دختری و پدر ناشنوای او را روایت می کند. برای یک نوجوان به اندازه کافی سخت است که با والدین خود کنار بیاید، حتی زمانی که آنها “عادی” هستند، اما هر مفهوم “متفاوت” را به آن اضافه کنید و موقعیت چالش برانگیزی در دستان شما باشد.

یک سال بعد، Ogilvy & Mather Bangkok با حماسه سه دقیقه‌ای دیگر با عنوان «قهرمان گم‌شده» بازگشته‌اند. در این ویدیو که اکنون به 2.5 میلیون بازدید نزدیک شده است، مردی را می بینیم که طبیعتاً نمی تواند هر روز کارهای خوبی انجام دهد. او یک گیاه را حرکت می دهد تا باران به رشد آن کمک کند. او به زنی کمک می کند تا چرخ دستی غذایش را روی پیاده رو بغلتد. او به سگ بی خانمان غذا می دهد. او موز را به یک سالمند بسته می‌دهد. او به یک مادر و دختر بی‌خانمان پول می‌دهد.

و او همه این کارها را انجام می دهد در حالی که دیگران با نارضایتی به آن نگاه می کنند. او این کار را برای شهرت انجام نمی دهد. او این کار را برای ثروتمندتر شدن انجام نمی دهد. اما اقدامات او همانگونه که در انتهای این پرش اشک می بینیم اهمیت دارد که به ما امیدواری می دهد که اقدامات کوچک می توانند نتایج بزرگ و بسیار معنی داری داشته باشند.

و با انجام این کار، چیزهایی را دریافت می کند که با پول نمی توان خرید. خوشبختی. دوستی. قدردانی. فهم. عشق. زیبایی و او به دیگران الهام می‌کند که همانطور که او داده است بدهند.

و این از یک شرکت بیمه عمر که می پرسد، “و در زندگی خود، چه چیزی را بیشتر آرزو می کنید؟” این واقعاً باعث می شود که در مورد آنچه واقعاً در طول زمان بر روی این زمین مهم است فکر کنید.

بله، بیمه عمر در مورد پول است، اما این کار باعث می شود به اهمیت زندگی فکر کنید و اینکه کارهایی که در زندگی خود انجام می دهید، هر چند کوچک، اهمیت دارند. به شما و دیگران.

آگهی اصلی:

آیا یک اثر خلاقانه عالی دیده‌اید که ارزش اشتراک‌گذاری را داشته باشد؟ اگر چنین است، ما دوست داریم آن را در اینجا برجسته کنیم. لطفاً موارد ارسالی را به [email protected]

ارسال کنید


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *