اعلانیه
اعلانیه

آژانس‌های بازاریابی دیجیتال در فهرست فناوری 200 از سریع‌ترین رشد سریع‌ترین کسب‌وکارهای خصوصی ایالات متحده ظاهر می‌شوند.

tech200badgeشرکت های بازاریابی دیجیتال به خوبی معرفی شده اند در فناوری 200 امسال، فهرستی سالانه از سریع‌ترین رشد شرکت‌های خصوصی در ایالات متحده.

این سومین سالی است که Lead411 فهرستی را که بر اساس رشد درآمد گزارش شده توسط خود طی یک دوره سه ساله تنظیم می‌کند. در این مورد، دوره از 2009 تا 2011، شامل. در اینجا برخی از شرکت های بازاریابی آنلاین وجود دارد که من در بین 40 شرکت برتر مشاهده کردم.

3. HasOffers
5. RocketFuel
11. SEO Slingshot
14. مارکتو
15. RepEquity
17. TubeMogul
19. ePropertySites
20. ActiveEngage
28. HubSpot
36. زیلو

در پایین‌تر این فهرست، شرکت‌های بازاریابی آنلاین قابل‌توجهی مانند SEOmoz، BrightWave Marketing، iGoDigital و بسیاری دیگر وجود دارند که نمی‌توان به آنها اشاره کرد. Tech 200 شرکت ها را نه بر اساس درآمد کلی، بلکه بر اساس رشد فروش رتبه بندی می کند. شرکت ها باید داده های خود را به Lead411 ارسال کنند و هیچ هزینه ای برای درخواست در لیست سالانه وجود ندارد.

علاوه بر لیست 200 اصلی برتر، Lead411 شرکت های موجود را بر اساس ایالت، کارمند تجزیه می کند شمارش و عوامل دیگر همچنین یک نظرسنجی از شرکت‌های ارائه شده وجود دارد که به مواردی مانند اینکه کدام تاکتیک‌های بازاریابی بهترین بازگشت سرمایه را دارند (پاسخ: سئو و نمایشگاه‌های تجاری) و اینکه کدام تاکتیک‌ها بیشترین بودجه بازاریابی آن‌ها را به خود اختصاص می‌دهند (پاسخ: نمایشگاه‌ها و تبلیغات آنلاین).


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *