بهعنوان مدیر ارشد بازاریابی برای Backupify، ارائهدهنده پیشرو راهحلهای پشتیبانگیری و بازیابی برای برنامههای نرمافزار بهعنوان سرویس (SaaS)، جان بیگی بیش از 17 سال تجربه در کمک به شرکتهای فناوری و رسانههای دیجیتال در ساخت برندهای خود دارد. و کسب و کار خود را توسعه دهند.
قبل از پیوستن به تیم اجرایی Backupify، Bigay بهعنوان مشاور بازاریابی و استراتژی برای سازمانهای مختلف، از برندهای مصرفکننده بزرگ گرفته تا استارتآپهای فناوری، خدمت میکرد. پیش از این، او مدیر ارشد اجرایی کتاب پابرهنه بود، جایی که او گسترش شرکت انتشاراتی را به محتوای دیجیتال و تجارت اجتماعی رهبری کرد.
Bigay همچنین بهعنوان معاون بازاریابی در BzzAgent، تلاشهای بازاریابی و توسعه محصول را برای شرکت بینالمللی تبلیغات شفاهی و اجتماعی انجام داد. قبل از BzzAgent، Bigay معاون بازاریابی و برنامهنویسی در Gannett’s Captivate Network بود و تیمهای بازاریابی، محصول، توسعه محتوا و تجزیه و تحلیل شرکت رسانه دیجیتال را هدایت میکرد. جان مدرک B.S. از دانشگاه ایالتی جورجیا.


- مرکز: کمبریج، MA
- Apple یا Android؟ Apple
- گروه مورد علاقه؟ Wilco
- اولین کار: ماشین ظرفشویی
- سرگرمی: شاگرد و معلم مراقبه ذهنی
- اولین خودرو: شورلت وگا
بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟
iPhone و Kindle.
آیا میتوانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟
از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟
Evernote – در این مرحله، نمیدانم بدون آن چگونه زندگی میکنم.
زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟
فیس بوک
اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟
ایمیل.
چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟
تعادل اجرا با نوآوری.
مهیج ترین پیشرفت کاری در این سال چه بوده است؟
پیوستن به تیم در Backupify.
در سال 2013 چند مایل سفر کردید؟
جایی در شمال 60000.
دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟
معلم.
میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟
آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟
شروع با چرا توسط Simon Sinek.
خارج از تلاشهای شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟
ویدئوی کریسمس WestJet – من همه چیز را دوست دارم در مورد این!
[youtube width=”560″ height=”315″]https://www.youtube.com/watch?v=zIEIvi2MuEk[/youtube]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.