اعلانیه
اعلانیه

آخرین گزارش شفافیت توییتر، افزایش درخواست‌های DMCA، حذف و اطلاعات

Twitter-Logoتویتر آخرین گزارش شفافیت نشان می دهد که این شرکت تا کنون شاهد افزایش دو رقمی در درخواست های مربوط به داده ها در سال جاری بوده است. از دولت ها و سایر دارندگان حقوق.

تویتر درخواست‌هایی را که دریافت می‌کند به سه نوع تقسیم می‌کند: اطلاعیه‌های اطلاعات، حذف و حق نشر. هر سه تا کنون در سال 2013 نسبت به دوره زمانی مشابه یک سال قبل به طور قابل توجهی افزایش یافته اند.

  • درخواست‌های اطلاعات: توییتر تاکنون 1157 مورد از این درخواست‌ها را در سال جاری دریافت کرده است که نسبت به نیمه اول سال 2012 رشد 36 درصدی داشته است.
  • درخواست‌های حذف: این درخواست‌ها از شش مورد در سال گذشته به 60 مورد تا کنون در سال 2013 رسیده است که 1000 درصد افزایش داشته است.
  • اعلامیه‌های حق نشر: توییتر تاکنون 5753 مورد از این اعلان‌ها را در سال جاری دریافت کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش داشته است (و 76 درصد افزایش نسبت به نیمه دوم سال 2012).

در مورد آخرین مورد – اعلامیه‌های حق نسخه‌برداری – توییتر می‌گوید 61 درصد از اعلان‌هایی که دریافت کرده در واقع منجر به حذف محتوا شده است. چقدر؟ توییتر می گوید 18,413 توییت و 3,993 “رسانه” حذف شدند که بر 22399 حساب کاربری تأثیر گذاشت. («رسانه» شامل ویدیوهای Vine، تصاویر میزبانی شده در توییتر، و همچنین هدر، نمایه و تصاویر پس‌زمینه است.)

ایالات متحده همچنان بزرگترین منبع درخواست‌های مربوط به داده‌هایی است که توییتر دریافت می‌کند و تا کنون ۷۸ درصد از کل درخواست‌های مربوط به داده‌ها را در سال جاری به خود اختصاص داده است. ژاپن در رتبه دوم، بریتانیا سوم و برزیل چهارمین منبع بزرگ درخواست ها بود. توییتر می گوید از زمان انتشار گزارش شفافیت خود در تابستان گذشته، درخواست هایی از 35 دولت مختلف دریافت کرده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *