اعلانیه
اعلانیه

معرفی خودروی منصوری G63؛ رونوشت 850 اسب بخاری از شاسی بلند اشرافی مرسدس بنز + عکس

به تازگی یکی از پروژه های مرسدس بنز منصوری با نام تیونینگ مرسدس- آ ام گ G63 مدل 2021 را مورد بررسی قرار دادیم که جزئیاتش را یم توانید با کلیک بر روی آ» مشاهد نمایید. اما مرسدس بنز جی-کلاس آنقدر محبوب تیونرهای برجسته جهان است که پیوسته آنرا وارد برنامه های شخصی سازی خود می کنند.

یک بار دیگر منصوری سراغ جی-کلاس رفته تا آ ام گ جی63 را با امضای خود معرفی می کند. طبق راهبرد مورد علاقه منصوری، بازهم فیبرکربن نقش مهمی در قسمت های مختلف بدنه عهده دار شده و البته تیونر رنگی بسیار متفاوت را نیز انتخاب کرده است.

3.jpg

2.jpg

1.jpg
پیش از این نیز پروژه ای از جی-کلاس منصوری را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کرده ایم که اینجا برای مطالعه در دسترس قرار دارد.

جی63 منصوری با رنگ زرد موزی تنها محدود به 10 دستگاه خواهد بود. در بخش پیشرانه از تپنده 8 سیلندر 4 لیتری توربودوقلو با 850 اسب بخار خروجی و گشتاور 1000 نیوتن متر استفاده شده است.

5.jpg

4.jpg

6.jpg
در آزمایش ها، خودرو طی 3.5 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت رسیده است.

بخش های فیبرکربنی روی درپوش موتور، اسپویلر سقف در قسمت جلو، ال ایی دیی کمکی روی سقف، قاب کربنی آینه های جانبی، بال کربنی روی سقف، جزئیات کربنی روی بامپر(سپر) جلو و عقب، قاب کربنی زاپاس و همچنین در فضای داخل کابین؛ همگی مخاطب را برای دقایقی درگیر زیبایی های خود می کند.

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *