اعلانیه
اعلانیه

رقبای چری تیگو 8 پرو مدیران خودرو در بازار ایران کدامند؟

تیگو 8 پرو شرکت مدیران خودرو رقیب چه خودروهایی خواهد شد؟

سگمنت شاسی بلندهای متوسط همواره طرفداران بسیاری در بازار ایران داشته و برای اثبات این قضیه باید توجهی به آمار فروش خودروهای وارداتی داشت چراکه تمام محصولات این سگمنت همواره جزء خودروهای وارداتی بوده و تا کنون نمونه تولیدی نداشته است.

آمارها نشان می دهد خودروی هیوندای سانتافه همواره پر فروش ترین خودروی وارداتی به ایران بوده که دقیقا در کلاس و سگمنت شاسی بلندهای متوسط قرار می گیرد، و از سوی دیگر در سالهای پایانی واردات خودرو به کشور، رنو کولئوس پر فروش ترین خودروی وارداتی بود که اتفاقا آن هم در این سگمنت قرار داشت، پس می توان نتیجه گرفت که ایرانی ها عاشق شاسی بلندهای خانوادگی و جادار هستند .

حال شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا خودروی جدید خود با نام ” تیگو 8 پرو” را که سگمنت مورد اشاره قرار دارد و اتفاقا موفق ترین محصول شرکت سازنده هم در بازار چین و هم در بازارهای صادراتی است و در برخی از بازارها چون روسیه رقابت تنگاتنگی را با هیوندای سانتافه دارد، به بازار ایران عرضه و معرفی کند.

8.jpg

خودروهای اصلی موجود در سگمنت شاسی بلندهای متوسط را می توان هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، رنو کلئوس، تویوتا راوفور، میتسوبیشی اوتلندر و نیسان ایکس تریل نامید و حال این رقیب تازه نفس چینی که در سایر بازارها با بسیاری از رقیبان کره ای، ژاپنی، اروپایی و آمریکایی در یک بازار کاملا آزاد و رقابتی توانسته است فروش قابل قبولی بدست آورد، در حال اخذ بلیت و آماده سفر به بازار ایران است.

رقبای اصلی تیگو 8 پرو این شاسی بلند مغرور و موفق در بازار ایران را می توان نمونه های وارداتی هیوندای سانتافه، رنو کولئوس، میتسوبیشی اوتلندر با مدل های 2017 و 2018 نامید .

تیگو 8 پرو مدیران خودرو دارای طراحی به روز و کاملا مدرن است و با پیشرانه 1.6 لیتری TGDI و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی قطعا با زبان جدید طراحی و مهندسی خود رقیبان را به چالش خواهد کشید.

7.jpg

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *