اعلانیه
اعلانیه

ثبت نام جدید در کنار تأخیر 5 ماهه در تحویل وانت های سایپا قبلی

یکی از برندگان قرعه‌کشی محصولات سایپا گفت: قرار بود وانت پادراپلاس را سه ماهه تحویل دهند، ولی با گذشت بیش از 5 ماه از اتمام این موعد، هنوز خودرویی به خریداران تحویل داده نشده است.

این در حالی می باشد که دور جدید ثبت نام وانت های زامیاد که شامل پادرا و نیسان وانت می باشد انجام گرفته است ولی فعلا خبری از تحویل خودروهای فروخته شده قبلی نیست. 

قره‌بای پرویزی، یکی از برندگان قرعه‌کشی سایپا در استان گلستان با بیان اینکه 21 آبان سال گذشته برای خرید وانت پادراپلاس ثبت‌نام کردم و در قرعه‌کشی برنده شدم، اظهار داشت: قرار بود، این خودرو حداکثر طی سه ماه (یعنی نهایتا تا پایان بهمن ماه) تحویل داده شود، اما با گذشت بیش از 5 ماه از اتمام مهلت تحویل خودرو، هنوز وانتی به ما تحویل نداده‌اند و فقط می‌گویند که منتظر باشید.

وی با بیان اینکه آبان سال گذشته بیش از 180 میلیون تومان به حساب سایپا پرداخت کردیم، تصریح کرد: ظاهراً سایپا بر سر پلاک شدن این خودرو با سازمان محیط زیست و نیروی انتظامی مشکل دارد و به همین دلیل هنوز خودرو به خریداران تحویل داده نشده است.

پرویزی با بیان اینکه در قرارداد خرید خودرو، جریمه تأخیر لحاظ شده است، گفت: سایپا می‌گوید خودرو را برای خریداران فاکتور کرده، ولی به دلیل اینکه پلاک نمی‌شود، به مشتریان تحویل داده نشده است، در واقع این خودرو را فاکتور کرده‌اند تا مبلغ جریمه بیشتری بابت تأخیر در تحویل به مشتریان نپردازند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *